начало / новини / полезни съвети

 

A1 Ви напомня...

04.12.2018 г.

Ако сте пропуснали да заплатите фактурата си навреме този месец, възможно е достъпът до услугите Ви да бъде ограничен автоматично.

 Ще разпознаете автоматичното спиране, в случай че:

·        На екрана на телевизора си виждате някое от следните съобщения:

„Няма достъп/No access!”

„Грешка: Вашият профил е блокиран (70116109) ‎(1)”

„Нямате абонамент за този канал. За информация се обадете на
088 123. (6) No access (6) ‎(1)”

·        Не достъпвате интернет страници, или при опит за зареждане на страница виждате следното съобщение:

„Вие виждате тази страница, защото услугите Ви са временно спрени поради изтекъл срок за плащане на месечната сметка.”

·        При опит за изходящо повикване от мобилния си телефон чувате следното съобщение:

„Вашите услуги са ограничени. Повече информация ще получите в своя профил в Моят А1 или като се обадите на *88.”

За възстановяване на достъпа до услугите, можете да направите плащане:

·        В сайта на A1

·        Чрез мобилното приложение MyA1

·        В офисите на A1

·        На касите на Easy Pay

Всички начини за плащане на месечна сметка, както и повече подробности, можете да откриете тук.

След като извършите плащане, услугите ще се активират автоматично в срок от 2 до 24 часа, без да е необходимо да се свързвате с нас.

Ако използвате интернет и телевизия, е достатъчно само да рестартирате (като изключите от ел. захранването за няколко минути) модема и рутера си. След включване, оставете устройствата да работят до повторната активация на телевизията и интернета. При възникнали затруднения можете използвате нашия автоматичен помощник, като наберете номер 088 1234 или да използвате инструкциите на адрес:

http://help.a1.bg/helpstart.html