начало / новини

 

Кампания за дигитална солидарност

16.03.2020 г.

А1 започва кампания за дигитална солидарност с клиентите си, която има за цел да ги насърчи да останат по домовете си и да не поемат излишни рискове от разпространение на коронавирус. Първата стъпка от кампанията е, че от 16 март (понеделник), в рамките на 30 дни, А1 ще предостави безплатно на своите ТВ клиенти над 200 ТВ канала. Те ще бъдат отключени за клиентите, без значение на какъв абонаментен план са били преди извънредното положение. Ако не успявате да ги намерите, е необходимо да изключите декодера от електрическото захранване и след това да го включите. В случай че използвате услугата с КА Модул е необходимо да пресканирате каналите от менюто на вашия телевизор.

Следващата стъпка от кампанията за дигитална солидарност на А1 ще бъде насочена към частните клиенти, които ползват мобилни услуги от компанията. На 18 март (сряда) частните клиенти на абонаментни планове, ще могат да се възползват от еднократен бонус от 10 000 MB мобилен интернет на максимална скорост, независимо от тарифния план, който ползват в момента. За да се възползват от бонуса, абонатите трябва само да влязат в мобилното приложение Моят А1 или секцията на Моят А1 на A1.bg и да активират пакета от специалната секция. Мобилният интернет ще важи за 30 дни след активирането му.

А1 насърчава своите клиенти да се възползват от възможностите на новите технологии, за да помогнат в овладяването на риска от инфекция с коронавирус. Всички услуги, които компанията предлага, могат да бъдат осигурени и онлайн.

За покупка

  • Ако планирате покупка на ново устройство, преподписване на договор и прехвърляне на услуга към А1, можете да го направите в онлайн магазина на А1: www.a1.bg/e-shop.
  • В случай че имате нужда от консултация с представител на А1, можете да се свържете с видео обаждане, което премахва нуждата от физическо посещение в магазин.
  • При нужда от съдействие с технически проблем, на фиксирани услуги, използвайте услугата www.a1.bg/video-assistant .

 

За плащане на сметка

Ако желаете да заплатите месечната си фактура, може да го направите през някой от следните канали:

  • Без регистрация на A1.bg – директно от началната страница на сайта ни, чрез бутона „Плати онлайн“ в горния десен ъгъл.
  • От секцията „Моят А1“ на нашия сайт. Влезте във Вашия профил от началната страница на сайта ни в горния десен ъгъл.
  • От приложението „Моят А1“ което е достъпно както за мобилни устройства с Android, така и за такива с iOS

 

При нужда от съдействие

Ако имате затруднение с наша услуга може да се свържете с нас:

  • чрез онлайн чат с наш сътрудник на адрес https://www.a1.bg/pomosht-svarzhi-se-s-nas
  • на телефон *88 или +359 88 123;
  • на имейл customerservice@a1.bg;
  • от приложението „Моят А1“ – секция „А1 Гаранция – Моята обратна връзка”