начало / други услуги/ / HBO Go

 

 

Ръководство зa работа с услуга HBO Go

 


Обща информация

Обща информация за HBO GO

В тази секция ще се запознаете със същността на услугата, какво представлява, технология на предоставяне, начини и технически изисквания на използване.

Препоръчително е преди да преминете към използване на услугата, да се запознаете с основната информация за работа с HBO GO, защото ще боравите по-лесно с услугата, по-бързо ще разпознавате симптомите на проблемите и по-качествено ще ги отстранявате.

HBO GO е онлайн видео услуга предназначена за крайни устройства с достъп до Интернет като: компютри, таблети, телефони и Smart TV телевизори с Интернет. Може да бъде достъпвана на уеб адрес www.hbogo.bg

  • Специално разработеният каталог помага лесно и бързо да намирате любими филми, да споделяте впечатления във Facebook и Twitter, както и да получавате предложения за сходни филми от библиотеката на HBO.

    HBO GO предлага невиждан избор на сериали, игрални и документални филми, семейни и хитови заглавия. Впечатляващият списък от заглавия включва най-новите сезони на награждавани и популярни продукции, които можете да откриете на уеб адрес www.hbogo.bg/group/recently-added. За определени нови заглавия се правят специални HBO GO премиери седмици преди премиерата им по линейния НВО канал.

В момента НВО Европа предлага HBO GO и в Полша, Холандия, Сърбия, Словения, Босна, Черна гора, Хърватия, Унгария, Румъния, Чешка република и Словакия.

HBO GO предлага над стотици заглавия – игрални филми, документални филми, сериали, оригиални НВО продукции. Концепцията е, че най-новите заглавия се появяват първо по HBO GO и след това по телевизионния канал HBO с аванс от седмица за най-хитовите от тях. Съдържанието eна 100% локализирано с български субтитрии се обновява регулярно.

На база анализ на потребителските навици има персонализирани предложения към всеки отделен потребител.

  • Гледаш, където пожелаеш. Достатъчно е да имаш достъп до Интернет.
  • Гледаш, когато пожелаеш. Не е нужно да чакаш някой филм по телевизията, ако си го изпуснал.
  • Бързо е. Избираш самкакво ти се гледа и го пускаш. Не е нужно да сваляш файл от Интернет. Не е нужно да чакаш да тръгне по телевизията.
  • Качествено е. Голяма част от предаванията, които се качват в Интернет са с лошо качество на видео стрийминга. При HBO GO не е така.
  • Най-доброто съдържание. Няма друг филмов канал с толкова много силни продукции. Няма канал с по-интересни сериали.
  • Най-новите епизоди. Хитовите сериали се качват в HBO GO съвсем кратко след премиерата им в САЩ.
  • Ползваш на няколко устройства. HBO GO предоставя възможност едновременно да ползвате услугата на лаптоп, таблет, смарт телефон или смарт телевизор, по всяко време и на всяко място на територията на страната с достъп до Интернет.

За да използвате HBO GO е нужно да:

Важно: За активиране на услугата HBO GOне се заплаща допълнителна такса.

Регистрация и използване

Регистрация и използване

За да използвате всички функции на HBO GO, Ви е необходима регистрация. Тя изисква единствено предоставянето на Вашия код за регистрация.

Този код може да получите след обаждане на националния телефон за обслужване на клиенти на A1 Bulgaria или ако посетите магазин.

*Клиенти ползващи и мобилна услуга към A1 Bulgaria могат да получат кода с изпращане на безплатен SMS на номер 1590 с текст TV
По време на регистрацията няма да Ви бъдат искани никакви лични и финансови данни.

Стъпка 1: Посетете Интернет адрес  www.hbogo.bg и изберете бутон „Регистрация“ в горния десен ъгъл на екрана.



Стъпка 2:   В новото подменю изберете вариант за ползване на услугата „Регистрация за абонати през оператор”.



Стъпка 3: От падащото меню изберете на опция „Оператор” (Operator) A1 Bulgaria.





Стъпка 4: Въведете код за регистрация, който е номерът на телевизионната Ви услуга към A1 и попълнете останалите полета, след което изберете „Завършете регистрацията“.

Уточнение: Това действие се прави еднократно, само при първоначална регистрация в HBO GO. Въвеждането на Вашия имейл адрес, псевдоним и парола са от важно значение, защото занапред ще достъпвате в HBO GO само с тези данни.






Стъпка 5: След като успешно сте завършили регистрацията ще получите потвърдителен е-mail и ще видите следното съобщение:





Уточнение: Вече сте регистриран потребител и след избор на „Прегледай съдържанието“ Вашето устройство е добавено и може да се наслаждавате на богатата гама от филми. Приятно гледане!

Основни настройки

Основни настройки

В тази секция можете да научите как да направите и управлявате настройките на услугата HBO Go.

Стъпка 1: За да видите списъка с регистрираните от Вас устройства изберете опция „Настройки“ (Settings) в горния десен ъгъл на екрана.


Стъпка 2: В новото подменю изберете опция „Устройства” (Devices).

Стъпка 3: Ще видите пълен списък с ползваните и регистрирани от Вас устройства.
Стъпка 1: Натиснете върху потребителското си име и изберете опция „Настройки“ (Settings) в горния десен ъгъл на екрана.

Стъпка 2: В новото подменю изберете опция „Устройства” (Devices).

Стъпка 3: За да изтриете дадено устройство е необходимо да изберете „кошчето“ до избраното устройство и потвърдите неговото изтриване.


Вашата парола може да се смени само от потребителя. Служителите на A1 нямат достъп до тази информация.
В случай, че сте забравили Вашата парола и не можете да достъпите до личния профил е нужно да изберете нова парола от HBO GO, като следвате стъпките по-долу:

Стъпка 1: Изберете опция „Вход“ (Log in) в горния десен ъгъл на екрана.

Стъпка 2: В новото подменю изберете вариант за ползване на услугата „Регистрация за абонати през оператор”.

Стъпка 3: В новото подменю отново изберете „Оператор” (Operator) A1 Bulgaria.

Стъпка 4: Ще видите страницата за въвеждане на вашите данни, при забравена парола не въвеждайте допълнителна информация, а изберете бутон „Забравена парола“.

Стъпка 5: В новото подменю е необходимо да въведете e-mail адресът, с който сте се регистрирали, след което изберете „Изпрати линк за възстановяване“.

Лесният за употреба родителски контрол ще Ви гарантира, че HBO GO е подходящо и за деца. Съдържание, което е над позволения родителски контрол, може да се гледа само след въвеждането на предварително зададена парола.

В случай, че децата Ви имат достъп до Вашите устройства или акаунт, Вие можете да ограничите техния достъп до определено съдържание.

За да използвате тази допълнителна екстра е нужно от HBO GO да зададете възрастово ограничение, след което да въведете парола по Ваш избор за родителски контрол. Тази парола ще се изисква от системата всеки път, когато искате да гледате съдържание с възрастовото ограничение.

Стъпка 1: За да зададете родителски контрол, натиснете върху потребителското си име и изберете опция „Настройки“ (Settings) в горния десен ъгъл на екрана.

Стъпка 2: В новото подменю изберете опция „Родителски контрол”, задайте възрастово ограничение и парола за родителски контрол. За да запазите настройките изберете бутон „Запази“.

Уточнение: Родителски контрол е валиден за Вашия личен профил в HBO GO   и изтриването на дадено устройство не налага повторното му активиране.

Стъпка 1: Достъпете до AppStore на Вашето устройство.

Стъпка 2: Изберете опция “Search” намираща се в долната дясна част на екрана.

Стъпка 3: Чрез клавиатурата на Вашето устройство впишете HBO GO Bulgaria в поле “Search” намиращо се в горната централна част на екрана.

Стъпка 4: Изберете опция „Free”,   за да изтеглите и инсталирате приложението на Вашето устройство.
Стъпка 1: Достъпете до PlayStore на Вашето устройство.

Стъпка 2: Изберете опция “Search” намираща се в горната част на екрана.

Стъпка 3: Чрез клавиатурата на Вашето устройство впишете HBOGO в полето намиращо се в горната част на екрана.

Стъпка 4: Изберете опция "INSTALL" за да изтеглите и инсталирате приложението на Вашето устройство.

Стъпка 5: Изберете опция "OPEN", за да отворите приложението и да продължите с регистрацията.
Ориентация в HBO GO

Ориентация в HBO GO

Препоръчително е преди да използвате услугата, да се запознаете с навигацията и различните менюта на интернет страницата на HBO Go.

При достъпване на HBO GO, имате директен достъп до категории „Филми“, „Сериали“ и „За деца“. Посочвайки някоя от основните категории се визуализира падащо меню с подкатегории, сред които можете да избирате:


Сайтът разполага с търсачка, чрез която лесно можете да откриете търсения от Вас филм/сериал:


В горната дясна част, посочвайки потребителското си име, Вие имате възможност да достъпите менюто с настройки или да излезете от профила си:



На началната страница ще намерите още селекция от филми и сериали в различни категории: „Най-популярни“, „Изборът на редактора“, „По истински случай“, „Арт продукции“ и много други:



Най-отдолу на началната страница има секция „Често задавани въпроси“, която Ви препраща към помощния център на HBO GO:

Стъпка 1: Изберете категория или препоръчан на началната страница филм/сериал:


След като сте избрали желаната от Вас категория, можете да направите допълнително сортиране по следните критерии:



  • Новодобавени
  • IMDB рейтинг
  • А-Я
  • Популярни
Стъпка 2: След като сте избрали филма, изберете бутон , за да стартира възпроизвеждането му:


Преди да изберете бутона за старт, под избрания от Вас филм се визуализира кратко резюме.


Стъпка 3: След натискане на бутон и преди да започне филмът, ще видите информационен надпис, който се скрива автоматично след няколко секунди:



Стъпка 4: Можете да управлявате филма чрез следните опции:
  • Пускане/пауза – чрез този бутон можете да паузирате и след това отново да стартирате филма на избрано от вас място;
  • Общо времетраене - показва с каква продължителност е филмът/сериалът;
  • Увеличаване/намаляване на звука – чрез този бутон може да се регулира силата на звука;
  • Избор на аудио/субтитри – можете да изберете с какво аудио и/или субтитри да гледате филма (някои филми не поддържат българско аудио);
  • Размер на субтитрите – имате възможност да изберете размера на субтитрите, с които да гледате филма: малки, средни или големи;
  • Режим „Цял екран“ – бутонът ви позволява да влизате в режим „Цял екран“ или да излизате от него;
  • Спиране на филма – можете да спрете филма по всяко време. Избирайки този бутон, това автоматично ще Ви върне на предишния екран;

Отворете приложението за HBO GO, след като сте го изтеглили от Google Play Store.

Стъпка 1: Изберете държавата:

 


 

Стъпка 2: Изберете опция „Вход за абонати през оператор“

 


 

Стъпка 3: Изберете доставчик: A1 Bulgaria:

 


 

Стъпка 4: Въведете своя e-mail и парола:

 


 

Стъпка 5: Начална страница и навигация в приложението HBO GO:

 


 


  • Меню – чрез бутона за достъп до менюто, имате възможност да достъпите основните категории „Сериали“, „Филми“, „За деца“, както и настройките на приложението;
  •  


     


  • Помощ – препратка към HBO GO помощен център, съдържащ полезна информация и често задавани въпроси;
  •  


  • Настройки;

     


  •  

  • Управление на профила – информация за e-mail адреса от регистрацията и потребителския код;
  • Звук и субтитри – възможност за избор на типа аудио, езика и големината на субтитрите, както и езика по подразбиране в HBO GO приложението;
  • Устройства – управление на устройствата, от които се използва приложението;
  • Родителски контрол – възможност за управление на достъпа до каналите, спрямо съдържанието на филма/сериала;
  •  

Стъпка 6: Гледане на филм/сериал:

 

 

Преди да започне филмът, ще видите информационен надпис, който се скрива автоматично след няколко секунди:

 

 

Можете да управлявате филма чрез следните опции:

 

  • бутон за връщане на филма с 15 секунди назад;
  • бутон за управление на аудиото и субтитрите;
  • бутон за управление размера на субтитрите;
  • Превъртане на филма назад/напред – имате възможност по всяко време да превъртите филма назад или напред;

 

Чести затруднения

Често срещани затруднения

ВАЖНО: Всички по-долу изброени затруднения могат да бъдат отстранени от Вас, ако спазвате стриктно и последователно изброените действия!
Ако сгрешите или пропуснете да извършите дадено действие, е нужно отново да преминете през всички стъпки.

  • Проверете дали въвеждате правилно кода за регистрация и опитайте отново да се регистрирате (погледни секция  Регистрация на потребител).
  • Опитайте да се регистрирате в HBO GO, като използвате друг Интернет браузър (погледни секция  Регистрация на потребител).
  • Ако използвате услугата на компютър, изтрийте „Бисквитките” (Cookies) на Вашия Интернет браузер и опитайте отново да се регистрирате (погледни секция  Регистрация на потребител).

Уточнение: Имайте предвид, че изчистването на „бисквитките“ изтрива настройките Ви за уебсайтове:

    • Ако сте активирали опцията сайтовете да запомнят потребителското име и паролата ви, те ще бъдат изчистени от паметта на браузъра и заедно с кеша и „бисквитките“, така че ще трябва да влезете отново
    • Възможно е уебсайтовете да се зареждат малко по-бавно, защото всичките изображения и елементи от съдържанието трябва да се заредят.
Стъпка 1: Заредете Вашия Интернет браузер и достъпете в меню „Инструменти” (Tools)и подменю„Интернет опции” (Internet Options).

Стъпка 2: Изберете опция „Общи” (General) и след това опция„Изтриване”(Delete).

Стъпка 3: В новия прозорец „Изтриване на хронологията на браузъра” (Delete browsing history)поставете отметка на опция „Бисквитка” (Cookies) и изберете опция„Изтриване” (Delete).
  • Направете тест за съвместимост за ползване на услуга HBO GO на Вашето устройство, като достъпите Интернет страница www.hbogo.bg/pages/settings/compatibility.aspx.

Ако тестът за съвместимост покаже, че Вашето устройство няма наличните ресурси за стартиране на HBO GO, то това е причината за възникналото затруднение . Може да получите повече информация за затруднението в секция Често срещани въпроси в сайта на HBO GO(погледни секция Често задавани въпроси).

  • Проверете дали правилно въвеждате Вашия имейл адрес и опитайте отново да въведете имейл адреса.
    • Вписвайте символите единствено на латиница;
    • Не пропускайта да поставите символ „@” и доставчик, към който използвате имейл адреса (ХХХХ@ХХХ.ХХ);
  • Проверете дали не е натиснат бутон „Caps Lock”от клавиатурата на Вашето устройство и опитайте отново да въведете имейл адреса.
  • Ако използвате услугата на компютър, изтрийте „Бисквитките” (Cookies)на Вашия Интернет браузер и опитайте отново да се регистрирате (погледни секция  Регистрация на потребител).

Уточнение: Имайте предвид, че изчистването на „бисквитките“ изтрива настройките ви за уебсайтове:

    • Ако сте активирали опцията сайтовете да запомнят потребителското име и паролата Ви, те ще бъдат изчистени от паметта на браузъра и заедно с кеша и „бисквитките“, така че ще трябва да влезете отново.
    • Възможно е уебсайтовете да се зареждат малко по-бавно, защото всичките изображения и елементи от съдържанието трябва да се заредят.
Стъпка 1: Заредете Вашия Интернет бразуер и достъпете в меню „Инструменти” (Tools)и подменю„Интернет опции” (Internet options).

Стъпка 2: Изберете опция „Общи” (General) и след това опция„Изтриване”(Delete).

Стъпка 3: В новия прозорец „Изтриване на хронологията на браузъра” (Delete browsing history)поставете отметка на опция „Бисквитка” (Cookies) и изберете опция„Изтриване” (Delete).

  • Опитайте да стартирате HBO GO, като използвате друг Интернет браузър.
  • Вие сте запълнили максималния капацитет от четири устройства, които можете да добавите и е нужно да изтриете едно от тях (погледни секция Изтриване на устройство).
  • Проверете дали на компютъра Ви има инсталирана софтуерна програма за почистване на „Бисквитки” (Cookies)- например CCleaner.

Ако имате наличнапрограма,е нужно да спрете автоматичното й стартиране с Windows, за да отстраните затруднението.

  • Направете тест за съвместимост за ползване на услуга HBO GO на Вашето устройство, като достъпите Интернет страница www.hbogo.bg/pages/settings/compatibility.aspx.

Ако тестаза съвместимост покаже, че Вашето устройство няма наличните ресурси за стартиране на HBO GO, то това е причината за възникналото затруднение. Може да получите повече информация за затруднението в секция Често срещани въпроси в сайта на HBO GO(погледни секция Често задавани въпроси).

  • Проверете дали не сте отворили допълнителни Интернет браузъри или „сваляте” файлове от Интернет и ако са налични такива ги затворете;

Уточнение: За да се насладите на безпроблемно използване на услугата се уверете, че HBO GO е единствената страница на браузъра, през който се опитвате да гледате.

  • Проверете индикаторът за звука в HBO GO плеарът дали не е на най-ниска степен;
  • Уверете се, че не сте спрели звука на Вашето устройство, от което ползвате HBO GO;
  • Уверете се, че кабелите, които свързват устройството Ви с аудио системата, която използвате, са свързани правилно.
  • Направете тест за съвместимост за ползване на услуга HBO GO на Вашето устройство, като достъпите Интернет страница www.hbogo.bg/pages/settings/compatibility.aspx.

Ако тестът за съвместимост покаже, че Вашето устройство няма наличните ресурси за стартиране на HBO GO, то това е причината за възникналото затруднение. Може да получите повече информация за затруднението в секция Често срещани въпроси в сайта на HBO GO(погледни секция Често задавани въпроси).

  • Опитайте да отворите Интернет страница на HBO GO, като използвате друг Интернет браузър.
  • Направете тест за съвместимост за ползване на услуга HBO GO на Вашето устройство, като достъпите Интернет страница www.hbogo.bg/pages/settings/compatibility.aspx.

Ако тестът за съвместимост покаже, че Вашето устройство няма наличните ресурси за стартиране на HBO GO, то това е причината за възникналото затруднение. Може да получите повече информация за затруднението в секция Често срещани въпроси в сайта на HBO GO(погледни секция Често задавани въпроси).

  • Направете тест за съвместимост за ползване на услуга HBO GO на Вашето устройство, като достъпите Интернет страница www.hbogo.bg/pages/settings/compatibility.aspx.

Ако тестътза съвместимост покаже, че Вашето устройство няма наличните ресурси за стартиране на HBO GO , то това е причината за възникналото затруднение. Може да получите повече информация за затруднението в секция Често срещани въпроси в сайта на HBO GO (погледни секция Често задавани въпроси).

  • Проверете дали сте включили субтитрите от вградения видео плеър на HBO GO .
  • Направете тест за съвместимост за ползване на услуга HBO GO на Вашето устройство, като достъпите Интернет страница www.hbogo.bg/pages/settings/compatibility.aspx.

Ако тестът за съвместимост покаже, че Вашето устройство няма наличните ресурси за стартиране на HBO GO, то това е причината за възникналото затруднение. Може да получите повече информация за затруднението в секция Често срещани въпроси в сайта на HBO GO(погледни секция Често задавани въпроси).

  • Направете тест за съвместимост за ползване на услуга HBO GO на Вашето устройство, като достъпите Интернет страница www.hbogo.bg/pages/settings/compatibility.aspx.

Ако тестът за съвместимост покаже, че Вашето устройство няма наличните ресурси за стартиране на HBO GO, то това е причината за възникналото затруднение. Може да получите повече информация за затруднението в секция Често срещани въпроси в сайта на HBO GO(погледни секция Често задавани въпроси).

  • Ако използвате компютър с операционна система Windowsсе уверете, че имате инсталирана софтуерна програма Silverlight на Вашето устройство, като направите тест за съвместимост за ползване на услуга HBO GO на Вашето устройство, като достъпите Интернет страница http://www.hbogo.bg/pages/settings/compatibility.aspx.

Уточнение: Ако нямате инсталирана софтуерна програма Silver Light – повече информация за инсталацията може да получите на Интернет адрес http://www.hbogo.bg/pages/faq.aspx.

  • Ако използвате компютър с операционна система Windowsпроверте за възникнала грешка в DRM (Digital Rights Management) настройките на Вашето устройство, като следвате стъпките по-долу:
Стъпка 1: Достъпете до софутерна програма  Microsoft  Silverlight  в старт менюто на Вашето устройство;

Стъпка 2: Проверете дали е поставена отметка на опция  Enable download of protectedи ако липсва такава я поставете.

Стъпка 3: Изтрийте информaцията в Application Storage, като изберете опция „Изтрий всичко”(Delete All).

  • Рестартирайте устройството, което използвате (компютър, таблет), чрез стандартното меню за рестарт.
  • Ако използвате компютър с операционна система Windows преинсталирайте софтуерната програма Microsoft  Silverlight на Вашето устройство и опитайте отново да изтеглите желан файл – повече информация за инсталацията може да получите на Интернет адрес http://www.hbogo.bg/pages/faq.aspx.
  • Направете тест за съвместимост за ползване на услуга HBO GO на Вашето устройство, като достъпите Интернет страница www.hbogo.bg/pages/settings/compatibility.aspx.

Ако тестът за съвместимост покаже, че Вашето устройство няма наличните ресурси за стартиране на HBO GO, то това е причината за възникналото затруднение. Може да получите повече информация за затруднението в секция Често срещани въпроси в сайта на HBO GO(погледни секция Често задавани въпроси).

Чести въпроси

Често задавани въпроси

На официалната Интернет страница на HBO GO в секция Често задавани въпроси https://helpcenter.hbogo.eu/bg/, може да откриете най-честите въпроси, свързани с ползване на услугата и техните отговори.


Пoследни новини