начало / други услуги/ / VOYO

 

 

Ръководство зa работа с услуга VOYO

 


Обща информация

Обща информация за VOYO

В тази секция ще се запознаете със същността на услугата, какво представлява, технология на предоставяне, начини и технически изисквания на използване.

Препоръчително е преди да преминете към използване на услугата, да се запознаете с основната информация за работа с VOYO, защото ще боравите по-лесно с услугата, по-бързо ще разпознавате симптомите на проблемите и по-качествено ще ги отстранявате.

VOYO е онлайн видео услуга, предназначена за крайни устройства с достъп до Интернет като: компютри, таблети, телефони и Smart телевизори с Интернет. Може да бъде достъпвана на уеб адрес www.voyo.bg.

VOYOпредлага богат пакет от разнообразно филмово съдържание, което може да гледате онлайн и по всяко време. Чрез VOYOгледате ексклузивно (до 7 дни) преди излъчването им в телевизионния ефир, а вече излъчените продукции – в удобно за Вас време. Богатият списък от заглавия включва най-новите български и чужди филми, сериали и програми. Бързо и леснодостъпно, съдържанието е на Ваше разположение и то без прекъсвания за реклама или автореклама.

В допълнение, ако започнете да гледате през компютъра си , спрете до някъде и продължите на друго свързано устройство (телефон или таблет), платформата предлага старт от мястото, до което сте гледали.

VOYO предлага разнообразно и непрекъснато увеличаващо се съдържание - над 3000 часа видео, което включва: Български и чуждестранни сериали, филми, телевизионни програми и предавания, ексклузивни мачове на живо, които не се излъчват по телевизията от Шампионска Лига и Лига Европа, дербита от Френското и Италианското футболно първенство, концерти и музикални събития, излъчване на bTV в HD качество. Най-новите заглавия се появяват първо по VOYO с аванс от седмица и след това по телевизионните канали на BTV. Съдържанието e на 100% локализирано с български превод и се обновява регулярно.

  • Безплатно и достъпно за клиенти с право на достъп дo А1 Now
  • Гледате, когато пожелаете. Достатъчно е да имате достъп до интернет, за да избирате какво и кога да гледате. Пускате, спирате, доглеждате по-късно. Направено е, за да е удобно и лесно.
  • Бързо е. Избирате сами какво да гледате и го пускате. Не е нужно да сваляте файл от Интернет. Не е нужно да чакате да тръгне по телевизията.
  • Разнообразно съдържание. Имате достъп до над 3000 часа разнообразно съдържание с много високо качество.
  • Предпремиерен достъп. Имате достъп до голяма част от най-интересното съдържание – български и чужди сериали и филми преди премиерата им по телевизионните програми.
  • Ексклузивен достъп. Имате достъп до българското bTV съдържание, което е най-гледаното и най-търсеното сред зрителите на малкия екран.
  • Без реклами и прекъсвания. Няма да чакате да свърши рекламната пауза, за да продължите да гледате любимите си филми и предавания.
  • Ползвате на няколко устройства. VOYO предоставя възможността едновременно да ползвате услугата на лаптоп, таблет, смарт телефон или смарт телевизор, по всяко време и на всяко място на територията на страната, стига да имате достъп до Интернет.
  • Съдържанието се излъчва в реално време и не може да бъде изтегляно - избирате си заглавие и директно стартирате гледане.
  • VOYO е достъпна не само от използвани Интернет мрежи в България, но и в рамките на всички страни на Европейския съюз.
  • За да използвате услугата, е нужно да имате Интернет връзка.
    Уточнение: Имайте предвид, че доброто качество на излъчване зависи от качеството и скоростта на Интернет услугата, която използвате (за да направите тест за съвместимост на услугата VOYO с Вашето устройство, посетете Интернет страница http://voyo.bg/compatibility).

Всеки клиент с абонамент за поне една от изброените услуги по-долу има право на достъп до VOYO, като е необходимо за оторизиране да използва Мобилен номер или Номер на услуга за регистрация според описанието. Няма ограничение за броя използвани абонаменти, нито за това от какво устройство ще се използва.

 

Уточнение: Всички тези стъпки се извършват еднократно, при първото Ви регистриране да ползвате услугата.

Компютри, които поддържат VOYO:

  • С инсталирана операционна система Windows (XP, Vista, 7 или 8 или по-нова версия) или Mac (Mac OS X или по- нова версия;
  • Процесор Pentium 4 3GHz или друг еквивалентен на нужната характеристика и 1,7 GHz процесор за Mac;
  • RAM памет 2 GB;
  • С графична карта с видеоускорение и звукова карта;
  • С инсталирани уеб браузери: Internet Explorer 8 или по-висока, Firefox 3.5 или по-висока, Google Chrome 11 или по-висока, най-новия Adobe Flash плъгин, който поддържа H.264 видео формат;
  • Използвана Интернет връзка минимум 2,5 Mbit/sec.

Важно: За да проверите дали Вашият компютър отговаря на изискванията, може да направите тест за съвместимост, като използвате този линк:http://voyo.bg/compatibility

Мобилни устройства, които поддържат VOYO:

  • С операционна система iOS версия 5 или по-нова за устройства iPhone, iPad & iPod или операционна система Android версия 4.0.x (Ice Cream Sandwich) и версия 4.2.2 (Jelly Bean)
  • С инсталирано приложение VOYO, което се сваля от Вашия Play Store за Android или AppStore за iOS;

Smart TV, които поддържат VOYO:

  • Всички модели Smart TV Samsung и LG произведени през 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017 година и Philips произведени 2013, 2014, 2015, 2016, 2017 година.
  • Уточнение: UHD/4К телевизори не работят със съществуващото приложение.

  • Свързаност с интернет на Smart TV Samsung и LG;
  • Изтеглено и инсталирано VOYO от портали за изтегляне Samsung SmartHub или от LG SmartWorld.

Важно: VOYO е в процес на разработка на приложения за Sony, Panasonic, Toshiba и други платформи.

Регистрация и използване

Регистрация и използване

За да използвате всички функции на VOYO, Ви е необходима регистрация. Тя изисква единствено предоставянето на вашият мобилен номер или номер на услугата, според абонаментът, който ползвате, без необходимост от финансова информация.

Стъпка 1: Посетете Интернет адрес www.voyo.bg и изберете бутон „Регистрация“ в горния десен ъгъл на екрана

 

Стъпка 2: В новото подменю попълнете кратка форма за регистрация.

Уточнение: Това действие се прави еднократно, само при първоначална регистрация във Voyo.


 

  • Въведете Вашия имейл адрес, на който ще получите потвърждение при регистрация. В бъдеще на този имейл ще получавате и актуална информация за услугата;
  • Въведете избраната от Вас парола, която ще Ви бъде нужна при вход в системата;
  • Въведете кода от картинката, за да бъде разрешен достъпът до услугата;
  • Въведете избраната от Вас парола, която ще Ви бъде нужна при вход в системата;
  • Въведете кода от картинката, за да бъде разрешен достъпът до услугата;
  • Поставете отметка на „ Съгласен съм с общите условия за ползване на сайта“ и “Декларирам, че постоянно пребивавам на територията на Република България” след като ги прочетете, с което се съгласявате с условията на ползване и натиснете бутон „Продължи”.

Уточнение: Въвеждането на Вашето потребителско име и парола са от важно значение, защото занапред ще достъпвате в VOYO само с тези данни.

Стъпка 3: Ще видите следното съобщение на екрана:

 

Стъпка 4: Достъпете линка за активация от Вашия имейл адрес (имейлът, който сте посочили при попълване на формата за регистрация).
Стъпка 5: Изберете опция „Абонамент Неактивен“ и ще видите информация за всички абонаментни планове http://voyo.bg/subscribe.

 

Стъпка 6: Изберете опция „За А1 абонати“ и ще видите поле, в което да въведете Вашия мобилен номер или номер на услуга, чрез която да използвате VOYO.

 

Уточнение: Това действие се прави еднократно, само при първоначална регистрация във VOYO. При всяко следващо заплащане за абонамент VOYO, не се изисква нова регистрация.

Стъпка 7: Въведете вашият мобилен номер или номер на услуга, според услугата, за която имате абонамент.

 

 

*За клиенти на телевизионна услуга или фиксиран интернет с включен A1 Now Standard или A1 Now Max, се предоставя достъп до Voyo с регистрация спрямо A1 Now пакетът.

Как да получите номера на услугата:

  • 1) Ще го откриете във фактурата за съответната услуга. (Пр.: 20ХХХХХХХХХХ);
  • 2) С безплатен SMS на 1590 – Опцията е валидна ако сте абонат на мобилна услуга от А1;
  • 3) От профила ви в a1.bg
Стъпка 8: Ще видите съобщение за успешна регистрация. Вече сте регистриран потребител и може да се насладите на богатото съдържание на VOYO. Приятно гледане!

 

Настройки

Основни настройки

В тази секция можете да научите как да направите и управлявате настройките на услугата VOYO.

С направената от Вас регистрация във VOYO може да добавите общо три устройства, независимо от тяхната платформа.

Уточнение: Ако вече имате добавено устройство, при достъпване от него във VOYO, системата ще го разпознае и ще разреши автоматично използването на услугата.

За да използвате услугата на Вашите мобилни устройства, ще трябва да изтеглите Voyo мобилно приложение от Apple Store или Android Market (погледни секция Изтегляне на VOYO за операционна система IOS, Изтегляне на VOYO за операционна система Android).

След успешна регистрация, системата трябва да разпознае Вашето устройство. Това става, след като стартирате филм.

Стъпка 1: Изберете опция „Филми“, за да видите списъка с филми.

 

Стъпка 2: Изберете желаното заглавие и натиснете бутон за „Гледай”.

 

Стъпка 3: Ще видите подстраница, от която стартирайте желаното от Вас видео, като изберете бутона за възпроизвеждане .

Стъпка 4: Влезте отново в „Моят профил“, за да видите регистрираните устройства.

 

Стъпка 5:Изберете опцията „Устройства“.

 

В дясната част ще видите:

  • Регистрираните устройства
  • Типа на регистрираните устройство (компютър, таблет, телефон и т.н)
  • Датата, на която е регистрирано съответното устройство и броя на свободните възможности за добавяне на ново устройство.

 

Стъпка 6: Вашето устройство е разпознато от системата и може да се наслаждавате на богатата гама от филми. Приятно гледане!

Уточнение: Ако желаете да добавите устройство е необходимо да влезете в акаунта си от него и да стартирате филм.

Стъпка 1: За да изтриете устройство, отворете страницата на VOYO от него и изберете опция „Моят профил“, като натиснете върху стрелката на потребителското Ви име в горния десен ъгъл на екрана.

 

Стъпка 2:Изберете опцията „Устройства“.

 

В дясната част ще видите:

  • Регистрираните устройства
  • Типа на регистрираните устройство (компютър, таблет, телефон и т.н)
  • Датата, на която е регистрирано и броя на свободните възможности за добавяне на устройство.

 

Стъпка 3: За да изтриете устройството, което желаете изберете бутон „Х“ в горния ляв ъгъл.

 

Уточнение: Няма да получите предупредително съобщение за изтриване на устройството.

Стъпка 4: Вашето устройство е премахнато от списъка с регистрирани устройства.

Вашата парола може да се смени само от Вас самите. Служителите на A1 нямат достъп до тази информация.

В случай, че искате да промените паролата си, следвайте стъпките по-долу:

Стъпка 1:Изберете опция „Моят профил“, като натиснете върху стрелката на потребителското Ви име в горния десен ъгъл на екрана.

 

Стъпка 2:Изберете опцията „Настройки“ под името на Вашия профил.

 

Стъпка 3: Зарежда се страница за смяна на потребителските настройки. Имате възможност да смените Вашата парола . изберете бутон „Променете паролата“ в долната част на страницата.

 

Стъпка 4: Ще видите страница, в която трябва да въведете старата и новата парола и да потвърдите новата парола. За да запазите промяната изберете бутон „Запазете натройките“

 

  • Ще видите потвърждение за успешна смяна на паролата Ви. Няма нужда да избирате отново бутон „Запазете настройките“.

 

Стъпка 5: Вашата парола е успешно променена.

Забележка: За да използвате услугата, след като сте сменили паролата си, трябва отново да влезете в профила си.

В случай, че сте забравили Вашата парола и не можете да достъпите до личния профил, следвайте стъпките по-долу:

Стъпка 1: Посетете Интернет адрес www.voyo.bg и изберете бутон „Вход“ в горния десен ъгъл на екрана.

 

Стъпка 2:В прозореца, който се отваря, изберете бутон „Забравена парола“.

 

Стъпка 3:В прозореца, който се отваря, въведете имейл адрес и изберете бутон „Възстановяване на парола“.

Забележка: Можете да въведете различен имейл, от този, с който сте се регистрирали.


 

Стъпка 4: Достъпете имейла, който сте посочили при смяната на паролата и изберете на линка, който Ви е изпратен.
Стъпка 5:Линкът ще Ви препрати към прозорец, в който въвеждате новата парола. След това изберете бутон „Запази“.

 

  • Ще видите потвърждение за успешна смяна на паролата Ви

 

Стъпка 6:Паролата Ви е успешно сменена.
Стъпка 1: Достъпете до AppStore на Вашето устройство.

 

Стъпка 2: Изберете опция “Search”, намираща се в долната дясна част на екрана.

 

Стъпка 3: Чрез клавиатурата на Вашето устройство впишете VOYO в поле “Search”,намиращо се в горната централна част на екрана.

 

Стъпка 4: Изберете опция „Free”, за да изтеглите и инсталирате приложението на Вашето устройство.

 

Стъпка 1: Достъпете до PlayStoreна Вашето устройство.

 

Стъпка 2: Изберете опция “Search”, намираща се в горната дясна част на екрана.

 

Стъпка 3: Чрез клавиатурата на Вашето устройство впишете VOYO Bulgaria в поле “Search”, намиращо се в горната централна част на екрана.

 

Стъпка 4: Изберете опция „Инсталиране”, за да изтеглите и инсталирате приложението на Вашето устройство.

 

Ориентация

Ориентация във VOYO

Препоръчително е преди да използвате услугата, да се запознаете с навигацията и различните менюта на интернет страницата на VOYO.

При достъпване във VOYO имате възможност за бърз достъп до менюта за настройки, съдържание на категории, абонаментни планове, често задавани въпроси.

В информационната лента (най-отгоре на страницата) може да се запознаете с:

1) Информация за профила Ви - имате достъп до всички данни, които сте вписали във Вашия личен профил във VOYO .
2) Секция Помощ – може да получите отговор на често задаваните въпроси – общи въпроси, въпроси, свързани с регистрацията Ви; въпроси, свързани с ползването на услугата и др.
3) Опция „Тествай 7 дни безплатно“ – предоставя възможност за тестване на услугата без да закупувате абонамент. Единственото условие е да имате направена регистрация във VOYO. .

 


 

В секция „Абонамент“ може дасе запознаете цялостно с възможностите на услугата VOYO .

  • подсекция „ VOYO ” – в тази подсекция може да се запознаете с:
1) Разнообразието от възможности на VOYO чрез категориите от филми, сериали, предавания, които предлага VOYO.
2) Възможност за търсене по ключова дума.
3) Програмата на BTV HD в реално време.

 

  • подсекция „Гледайте VOYO на” - в тази подсекция може да получите информация за вида на устройствата, от които достъпвате до VOYO , както и нужните технически изисквания за ползване на услугата от всички устройства.

 

  • подсекция „Най-гледани” - в тази подсекция може да видите най-гледаните продукции във VOYO.

 

  • подсекция „Ново на VOYO ”- в тази подсекция може да видите най-новите продукции във VOYO.

 

  • подсекция „Последен шанс”- в тази подсекция може да видите филмите с последна възможност за гледане, както и времето, което остава, докато бъдат свалени от страницата на VOYO.

 

  • подсекция „Очаквайте скоро”- в тази подсекция може да видите филмите с предстоящо излъчване, както и времето, което остава до качването им във VOYO.

 

  • подсекция „Новини”- в тази подсекция може да видите новини за VOYO.

 

В информационната лента най-отдолу на страницата може получите информация за:


 

1) За контакти – съдържа информация за връзка с VOYO.

За допълнителна информацияили възникнал технически проблем суслуга VOYO е нужнода пишете на имейл voyo@btv.bg.

2) Често задавани въпроси – може да получите отговор на Често задаваните въпроси.
3) Абонаментни планове – може да видите подробна информация за абонаментите, които предлага VOYO.
4) Общи условия за взаимоотношенията с потребителите.
5) За връзка с VOYO – възможност за директно изпращане на съобщение по имейл.

Тази секция не е обвързана с услугата към A1, т.е. ако желаe клиентът може допълнително да си заплаща на Voyo без това да засяга месечната му сметка му към А1(*Уточнение).

Секция „PayPerView“ Ви предоставя възможност да наемете индивидуални заглавия за период от 48 часа. Пълен списък със заглавия, които можете допълнително да закупите, може да видите на уеб адресhttp://voyo.bg/tvod/films/.

Цената на един филм е 2,50 лв. или 3,50 лв. с ДДС

*Уточнение: Към момента възможността за внасяне на нови суми (кредит) към Вашата виртуална сметка в PayPerView секцията е спряна. Можете да ползвате PayPerView секцията само в случай, че вече имате внесени пари във виртуалните си сметки.


 

 

  • подсекция „Най-гледани” – в тази подсекция може да видите най-гледаните продукции във VOYO с опция PayPerView.

  • подсекция „Ново на VOYO ” – в тази подсекция може да видите най-новите продукции във VOYO с опция PayPerView.

Стъпка 1: Изберете категория Филми, Сериали и др. в горната информационна лента на страницата.

 

Стъпка 2: В новото подменю изберете опция „Период“ и „Категория“

 

Стъпка 3: От списъка с категории изберетежеланата от Вас и натиснете бутон „Гледай“.

 

Стъпка 4: Можете да управлявате филма чрез следните опции:
  • Спиране – филмът спира излъчване и е нужно да направите нов избор;
  • Паузиране и превъртане – можете да превъртите филм назад или напред според предпочитанията или да паузирате на определен кадър;
  • Увеличаване и намаляване на звук –можете да настроите силата на звука спрямо Вашите предпочитания;
  • Възпроизвеждане на цял екран – тази опция Ви предоставя възможност да гледате излъчвания филм на цял екран на Вашето устройство;
  • Продължителност на филма – това меню дава възможност да видите колко време е целият филм;
  • Избор на качество – можете да избирате високо или ниско качество, взависимост от характеристиките на Вашето устройство и Интернет връзка;
  • Информация за филма – подробна информация за филма може да откриете непосредствено под екрана на излъчване.
Чести въпроси

Често задавани въпроси

На официалната Интернет страница на VOYO в секция Често задавани въпроси http://voyo.bg/faq, може да откриете най-честите въпроси, свързани с ползване на услугата и техните отговори.

Нужно е да изберете желаната от Вас подсекция с въпроси и да откриете конкретния въпрос.

За да достъпите до отговорите на въпросите, натиснете върху конкретния въпрос и ще видите отговора.


В тази подсекция може да получите отговори на всички въпроси свързани с обща информация за услугата:

 

 

  • Информация за услугата;
  • Активация и прекратяване на абонамент;
  • Тестов период на услугата;
  • Информация за устройства, на които може да се ползва VOYO.

В тази подсекция може да получите отговори на всички въпроси свързани с регистрирацията на VOYO:

  • Условия за регистрация и ползване на услуга VOYO ;
  • Информация за профила;

В тази подсекция може да получите отговори на всички въпроси, свързани със заплащането на услугата:

  • Цена на абонаментите;
  • Начини на плащане;
  • Период на плащане;
  • Проблем с плащане.

В тази подсекция може да получите отговори на въпроси, свързани с ползването на услугата:

  • Проверка за съвместимост;
  • Вид и брой на устройствата, на които може да ползвате услугата;
  • Управление на устройствата.

В тази подсекция може да получите отговори на всички въпроси свързани с видео по поръчка.

  • Обща нформация за услугата видео по поръчка;
  • Цена на услугата видео по поръчка.

В тази подсекция може да получите отговори на всички въпроси свързани с видео съдържание онлайн срещу абонаментна такса.

  • Обща информация за услугата;
  • Цена на услугата видео по поръчка.
Чести затруднения

Често срещани затруднения

ВАЖНО: Всички по-долу изброени проблеми могат да бъдат отстранени, ако спазвате стриктно и последователно изброените действия!

При всякакви други възникнали проблеми или запитвания за регистрация в интернет страница VOYO , технология на услугата и нейната поддръжка, се свържете с VOYO на имейл voyo@btv.bg.

Ще откриете вашият мобилен номер или номер на услуга на едно от следните места:

  • върху Вашата фактура /Напр: 20XXXXXXXXXX/;
  • за абонати на мобилна услуга към А1 може да научите номерът с изпращане на SMS към кратък номер 1590;
  • в профила ви в a1.bg.

При проблем с регистрацията във VOYO, устройствата и технологията на използване се свържете с представители на VOYO, като изберете опцията „За връзка с VOYO “в долната информационна лента.


Пoследни новини