Какво ще виждам в първата си фактура за нова услуга, ако преди това не съм ползвал услугите на А1?
Каква месечна такса ще ми бъде начислена и какви отстъпки ще ползвам, ако направя смяна на тарифен план, който влиза в сила веднага?
Как мога да разбера кои услуги се включват в пакета, който ползвам?
Каква месечна такса ще ми бъде начислена и какви отстъпки ще ползвам, ако направя смяна на тарифен план, който ще влезе в сила от следващия таксуващ период?
Защо в първата ми месечна фактура е отбелязан целият отчетен период, а реално аз сключих договор няколко дни след посочената начална дата на този период?
Какви фактури се издават при смяна на потребител и какво съдържат те?
Как мога да заявя фактура на хартиен носител?
Как мога да се абонирам (да заявя) получаване на Детайлна справка (Приложение Б) на хартиен носител?
Как мога да заявя Детайлна справка (Приложение Б) на хартиен носител за минал месец (период)?
Можеш да изтеглиш самостоятелно и безплатно през Моят А1 - онлайн портал или мобилно приложение,виж стъпките тук.
Уточнение: Може да заявиш Детайлна справка за период от 6 месеца назад. Услугата се заплаща спрямо ценовата листа на А1.
Къде мога да проверя какви са допълнителните ми такси, които не са част от тарифния ми план, но ползвам съответните услуги срещу тях?
Защо за определени допълнителни пакети, които активирам плащам пълна такса във фактурата ми, а за други не?
Какво означава "Задължения към предходна фактура"?
Къде във фактурата мога да видя общата такса за пакетната услуга, която ползвам?
Какво е "Задължение към трети страни"?
Това са SMS-и за дарения и други, които не се облагат с ДДС. Това са такси и начисления за ползвани услуги от трета страна, чиито услуги се предлагат от А1 – дарения, игри и др. Срокът за плащане на документа „Задължения към трети страни“ съвпада с този на месечната ти фактура. Задълженията към трети страни е необходимо да се заплащат едновременно с фактурата.
Какво е "активационна такса"?
Какво е "такса инженерно посещение"?
Какво трябва да заплатя при сключване на нов договор за нова услуга?
Ако сключваш договора в А1 магазин, не се изисква заплащане в момента на неговото подписване. Всички задължения се начисляват в първа фактура. Ако закупуваш устройство в брой или на лизинг, то следва да заплатиш неговата стойност или първоначална вноска.
Ако сключваш договора през електронния ни магазин, не се не се изисква заплащане в момента на неговото подписване при получаване на документите. Всички задължения се начисляват в първа фактура. Ако закупуваш устройство в брой или на лизинг, то следва да заплатиш неговата стойност или първоначална вноска, ако си избрал опция за плащане с карта. В случай, че си избрал наложен платеж, сумата за устройството или първоначална вноска, ако е закупено на лизинг, се плаща на куриера в момента на доставката.
Ако сключваш договора чрез продажба по телефона, не се не се изисква заплащане в момента на неговото подписване при получаване на документите. Всички задължения се начисляват в първа фактура. Ако закупуваш устройство в брой или на лизинг, то следва да заплатиш неговата стойност или първоначална вноска в срок от 14 дни от датата на сключване на договора.
Къде мога да проверя детайлната си разпечатка?
Можеш да провериш детайлна разпечатка в регистрация в Моят А1 в www.a1.bg или в Мобилното приложение. Детайлната разпечатка в Моят А1 е безплатна и се вижда във фактурите до 6 месеца назад.
Проверката на детайлната разпечатка можеш да направиш по следния начин:
Къде мога да проверя колко вноски ми остават за устройството, което изплащам?
Може да проверяваш за оставащи вноски и детайли за закупено устройство на лизинг през:
Имам две услуги на мое име, които излизат в обща фактура. Мога ли да ги разделя?
При налични няколко услуги, които излизат към една обща фактура, можеш да заявиш отделянето им в различни фактури. Начислява се еднократна такса - 12 лв. с ДДС за отделяне на услугата и създаване на отделна фактура/договор. Допълнителна информация може да видиш тук.
Ако услугата ми е спряна поради неплатена фактура, след заплащането й, ще ми бъде ли начислена допълнителна наказателна такса за просрочие?
Днес получих SMS известие, че имам излязла фактура. До кога трябва да направя плащане?
Временно си активирах услугата до кога точно ще са ми активни услугите, преди отново да ми ги спрете?
Във фактурата си виждам две такси: една за 2,99/5,99лв. и една от 3,49лв. Защо имам 2 такси?
Използвам Сателитна телевизия с Net Box, мога ли да си активирам временно услугите?
Защо до момента съм удължавал интернета и телевизията и не съм имал такса, а сега ме карате да заплащам 5,99 лв.?
Направихме временното активиране за по-дълъг период- 5 дни и това е таксата, която се заплаща са този вид услуга. Ако не желаеш да я заплащаш, а искаш да използваш фиксираните си услуги, може да заплатиш просрочената фактура, за да се възстановят услугите. Всички начини на плащане може да намериш тук.
Прекратих си договора с едномесечно предизвестие, а сте ми начислили цяла такса във фактурата без реално да съм ползвал услугата цял месец. Как ще ме компенсирате?