Търсене
A1 logo

Информация, функции и настройки на услугата

Можеш да провериш дали на твоя адрес има регистрирана профилактика или авария през Моят А1 в А1 Гаранция.

  • Ако не попадаш в район с регистрирана авария или профилактика, избери какво е твоето затруднение с услугата, която използваш.

    Липсват канали и на екрана (не) се изписва съобщение

    "Няма сигнал" на черен екран

    Стъпка 1: Провери дали декодера е включен. Светлинният индикатор в предната част на панела на приемника трябва да свети в зелено.

    Стъпка 2: Провери дали свързващият кабел межди телевизора и приемника е добре поставен.

    Стъпка 3: Провери дали телевизорът е на правилния видео вход.

    От дистанционното на телевизора натисни бутон „AV“, „Source“, „Input“, „Video“ или , за преминаване към коректния видео вход. Спрямо свързването провери на HDMI или AV входовете от излезлия списък.

    Син екран

    Стъпка 1: Провери дали декодера е включен – трябва да свети в зелено.

    Стъпка 2: Провери дали свързващият кабел (HDMI или чинч) е добре поставен в телевизора и декодера.

    Стъпка 3: Провери дали телевизорът е на правилния видео вход.

    От дистанционното на телевизора натисни бутон „AV“, „Source“, „Input“, „Video“ или , за преминаване към коректния видео вход. Спрямо свързването провери на HDMI или AV входовете от излезлия списък.

    "Няма сигнал"/ "Не е открит базов транспондер"

    Стъпка 1: Рестартирай декодера като извадиш захранващия кабел от устройството за 10 секунди.

    Стъпка 2: Провери дали антената е разместена или има обект (дърво, листа или други), който и пречи да получава сигнал.

    Стъпка 3: Провери дали белият коаксиален кабел е добре поставен в декодера

    Стъпка 4: Направи пресканиране на каналите

    На всички канали изписва "Няма поставена карта"

    Стъпка 1: Провери дали картата е правилно поставена със златистия чип насочен към земята и стрелката сочи напред в цифровото устройство.

    Стъпка 2: Почисти внимателно златистия чип с мека и суха материя, за да се отстранят евентуални замърсявания.

    Стъпка 3: Опитай да рестартираш декодера като извадиш захранващия кабел от устройството за 10 секунди и го включиш след това отново.

    "Нямате абонамент за този канал. За информация се обърнете на +35988123. No access (11)"

    Стъпка 1: Провери дали има незаплатени задължения

    Стъпка 2: Провери дали избраният канал е включен в абонамента

    Стъпка 3: Опитай да рестартираш декодера като извадиш захранващия кабел от устройството за 10 секунди.

    Липсва един или част от каналите

    Стъпка 1: Провери дали липсващият канал е включен в избрания абонаментен план

    Стъпка 2: Провери дали белият коаксиален кабел е добре поставен в декодера

    Стъпка 3: Провери дали антената е разместена или има обект (дърво, листа или други), който и пречи да получава сигнал.

    Стъпка 4: Провери, чрез бутон RADIO.TV е избрана опцията TV.

    Стъпка 5: Направи пренастройка на каналите.

    "Приемникът и картата не са сдвоени. Обадете се на +35988123 (4) No access (4)."

    Стъпка 1: Ако на адреса се използва повече от един приемник провери дали картите не са разменени.

    Стъпка 2: Ако съобщението не се променя свържи се с нас на *88

    Затруднение с качеството на звука или картината

    Лошо качество на звук и/или картина

    Стъпка 1: Провери дали белият коаксиален кабел е добре поставен в декодера.

    Стъпка 2: Провери дали свързващият кабел (HDMI или чинч) е добре поставен в телевизора и декодера.

    Стъпка 3: Провери дали антената е разместена или има обект (дърво, листа или други), който и пречи да получава сигнал.

    Стъпка 4: Опитай да рестартираш декодера като извадиш захранващия кабел от устройството за 10 секунди.

    Стъпка 5: Провери дали в близост до приемника или върху него има поставен рутер, трябва да има разстояние между устройствата поне 1 метър.

    Стъпка 6: Провери настройките на приемника като се пускане нова пренастройка. Провери дали силата на сигнала е 100% и качество на сигнала е между 50-60%.

    Затруднение с предоставените устройства

    Цифровото устройство не се включва

    Стъпка 1: Провери дали светлинната индикация в предния панел на декодера свети в червено или зелено. Ако не свети, провери захранващия кабел и опитай да го включиш в друг контакт.

    Стъпка 2: Опитай да рестартираш декодера като извадиш захранващия кабел от устройството за 10 секунди и след това го включи отново.

    Цифровото устройство не приема команди от дистанционното

    Стъпка 1: Провери дали светлинната индикация на предния панел на декодера свети в зелено. Ако свети в червено, декодерът е изключен и е необходимо да го включиш от бутона за включване

    Стъпка 2: Провери дали телевизорът е на правилния видео вход.

    От дистанционното на телевизора натисни бутон „AV“, „Source“, „Input“, „Video“ или .

    Спрямо свързването провери на HDMI, AV или SCART входовете от излезлия списък в зависимост от кабела, с който е свързан телевизора и декодера.

    Стъпка 3: Рестартирай декодера като извадиш захранващия кабел от устройството за 10 секунди и след това го включи отново.

    Стъпка 4: Смени батериите на дистанционното управление на декодера.

    Цифровите канали не се сменят от дистанционното

    Стъпка 1: Провери дали телевизорът е на правилния видео вход.

    От дистанционното на телевизора натисни бутон „AV“, „Source“, „Input“, „Video“ или .

    Спрямо свързването провери на HDMI, AV или SCART входовете от излезлия списък в зависимост от кабела, с който е свързан телевизора и декодера.

    Стъпка 2: Рестартирай декодера като извадиш захранващия кабел от устройството за 10 секунди и след това го включи отново.

    Стъпка 3: Смени батериите на дистанционното управление на декодера.

    Net Box - не се лишавай от достъп до интернет, само защото жилището ти се намира извън зоната на покритие
    Виж повече
    Xplore TV GO - Гледаш навсякъде и в движение
    Виж повече