Фактури, сметки и лимити

Управление на депозити

Внасяне на депозит се използва  за увеличаване на кредитния лимит, за плащане на сметки, при закупуване на устройство, както и в някои случаи при сключване на нов договор

Начини за внасяне на депозит

Можеш да внесеш депозит чрез някои от следните канали:

  • В А1 Магазин;
  • В брой или с дебитна/кредитна карта;
  • По банков път - с вносна бележка или платежно нареждане.

Изтегляне на депозит

Теглене на депозит се извършва само по банков път, независимо от размера на сумата. Сметките, по които се връщат депозити, могат да бъдат единствено български.


Условия при теглене:

  • Текущата сметка да не надвашава Кредитния Лимит
  • Не трябва да имаш неплатени фактури с изтекъл срок за плащане


Какво е необходимо за да изтеглиш депозита:


Стъпка 1: Попълни заявление М36 и го изпрати на твоя акаунт мениджър. Можеш да откриеш имейл адреса му на началния екран на Бизнес портала, както и в Моят А1 за Бизнес клиенти на начален екран.


Стъпка 2: Очаквай сумата по банковата си сметка до 2 работни дни.

Плащане на фактура с депозит

При наличие на депозит:


  • Можеш да заявиш плащане на конкретна фактура чрез попълване на заявление М36 и изпращането му към твоя акаунт мениджър или през заявка от Бизнес портала - меню Други услуги.
  • Автоматично ще се използва за плащане на фактура, като при налични на няколко, ще се използва за най-старата издадена.

Депозит за толинг

Необезпеченият кредитен лимит от А1 , представлява гарантираната сума за пътуване на превозните средства по договор за толинг в рамките на един отчетен период. Необезпеченият кредитен лимит от А1 за толинг , може да бъде увеличен:

  • като внесеш гаранционна сума(депозит) по банков път към банкова сметка:
    IBAN: BG43STSA93000008422408
    BIC: STSABGSF
    Банка ДСК

  • като посетиш магазин на А1.

Полезна ли ти беше тази информация?