Искам да сменя тарифния си план през вашия сайт. Как да разбера дали мога да се възползвам от услугата е-подпис?
Какви договори мога да подписвам с услугата е-подпис?
Как мога да подписвам договори дигитално с услугата е-подпис?
Какво трябва да направя, за да мога да ползвам услугата е-подпис?
Необходимо е еднократно да посетиш наш магазин и да подадеш съгласие за ползване на услугата е-подпис.
В случай, че имаш само една мобилна услуга към А1 на твое име, можеш да преподпишеш договора си за нея с е-подпис, без да е необходимо да подаваш съгласие за това в наш магазин.След подаване на съгласие за е-подпис, задължително ли е да ползвам услугата?
На кой мобилен номер ще получа кода за дигитално подписване?
Как мога да сменя номера, който съм подал/а за верификация в заявлението?
Ще мога ли да прегледам някъде дигиталните документи, преди да ги разпиша?
Ако разпиша дигитално договора ще мога ли след това да го разпечатам на хартиен носител?
Защо е необходим адрес за доставка, въпреки че съм избрал/а да разпиша документите дигитално?
Разписах договора си дигитално, кога ще влезе в сила новият тарифен план?
Не съм подавал/а съгласие за дигитално подписване е-подпис, но виждам такава опция в сайта ви.
Получих на мобилния си номер SMS от Вас за подписване на договор дигитално. Какво е това?
Избрах да подпиша договора си дигитално, но не получавам SMS потвърждение, че са налични документите. Какво следва да направя?
Получих SMS с линк за разписване на договора дигитално, но вече не е активен. Може ли да ми го изпратите отново?
При поръчка през вашия сайт избрах опция е-подпис, но получавам имейл, че трябва да имам титулярен профил. Аз вече имам регистрация, какво трябва да направя?
Необходимо е да имаш титулярна регистрация в Моят А1 научи как да я направиш тук.