Търсене
A1 logo

Често задавани въпроси

Искам да сменя тарифния си план през вашия сайт. Как да разбера дали мога да се възползвам от услугата е-подпис?
Ако си подал съгласие за е-подпис в наш магазин или имаш само една мобилна услуга на твое име, след като стартираш поръчката през електронния ни магазин, ще видиш опцията „С услугата е-подпис през Моят А1“ на стъпката „Начин на подписване и данни за доставка“.
Какви договори мога да подписвам с услугата е-подпис?
С е-подпис може да подписваш или да подновяваш договори за мобилни и фиксирани услуги изцяло дигитално, без да чакаш доставка от куриер. Услугата е-подпис не може да се използва при договор със закупуване на устройство.
Как мога да подписвам договори дигитално с услугата е-подпис?
След като веднъж си подал съгласие за дигитално подписване в магазин на А1, за всички твои следващи поръчки през електронния ни магазин или чрез разговор с агент телефонни продажби, ще имаш възможност да избереш подписване с е-подпис.

Услугата е-подпис е достъпна само през титулярна регистрация в Моят А1. Ако все още нямаш такава, виж как да я направиш тук.

Какво трябва да направя, за да мога да ползвам услугата е-подпис?

Необходимо е еднократно да посетиш наш магазин и да подадеш съгласие за ползване на услугата е-подпис.

В случай, че имаш само една мобилна услуга към А1 на твое име, можеш да преподпишеш договора си за нея с е-подпис, без да е необходимо да подаваш съгласие за това в наш магазин.
След подаване на съгласие за е-подпис, задължително ли е да ползвам услугата?
Съгласието за е-подпис не те задължава да използваш услугата. То ти предоставя допълнителна възможност да подписваш документи дигитално, когато ти е необходимо, без да посещаваш А1 магазин.
На кой мобилен номер ще получа кода за дигитално подписване?
Мобилният номер е този, който си посочил в съгласието за е-подпис в наш магазин или мобилния ти А1 номер, в случай, че имаш само една мобилна услуга към А1 и не си подавал съгласие за е-подпис в наш магазин.
Как мога да сменя номера, който съм подал/а за верификация в заявлението?
За да смениш номера за верификация, трябва да посетиш удобен А1 магазин и да подадеш ново съгласие за е-подпис.
Ще мога ли да прегледам някъде дигиталните документи, преди да ги разпиша?
Да. Можеш да отвориш и да прегледаш всеки договор преди да го подпишеш в Моят А1.
Ако разпиша дигитално договора ще мога ли след това да го разпечатам на хартиен носител?
След подписване документът ще бъде изпратен на имейла от титулярната ти регистрация в Моят А1 и ще можеш да го разпечаташ на хартия.
Защо е необходим адрес за доставка, въпреки че съм избрал/а да разпиша документите дигитално?
Срокът за попълване на документите с е-подпис през Моят А1 е 24 часа. Ако в този срок те не бъдат подписани от теб с е-подпис, ще бъдат изпратени по куриер на посочения адрес.
Разписах договора си дигитално, кога ще влезе в сила новият тарифен план?
Ще получиш потвърдителен SMS, когато новият договор е активиран.
Не съм подавал/а съгласие за дигитално подписване е-подпис, но виждам такава опция в сайта ви.
В случай, че имаш само една мобилна услуга към А1 на твое име, можеш да преподпишеш договора си за нея с е-подпис, без да е необходимо да подаваш съгласие за това в наш магазин.
Получих на мобилния си номер SMS от Вас за подписване на договор дигитално. Какво е това?
Титулярът на услугата e подал този мобилен номер за получаване на уникален верификационен код при заявка за дигитално подписване е-подпис. Той трябва да влезе през титулярната си регистрация в Моят А1 и да подпише документите. При съгласие, ще трябва да въведе кода, който ще получиш с SMS
Избрах да подпиша договора си дигитално, но не получавам SMS потвърждение, че са налични документите. Какво следва да направя?
Увери се, че очакваш SMS потвърждение на мобилния номер, посочен в съгласието към услугата е-подпис.
Получих SMS с линк за разписване на договора дигитално, но вече не е активен. Може ли да ми го изпратите отново?
Документите за дигитален подпис са валидни 24 часа след получаването на потвърдителния SMS. Ако в този срок те не бъдат подписани от теб с е-подпис, ще бъдат изпратени по куриер на посочения адрес.
При поръчка през вашия сайт избрах опция е-подпис, но получавам имейл, че трябва да имам титулярен профил. Аз вече имам регистрация, какво трябва да направя?

Необходимо е да имаш титулярна регистрация в Моят А1 научи как да я направиш тук.

Карта за еднократно пътуване с метро
Виж повече
А1 Застраховка "Пътуване в чужбина"- Планирай следващото приключение
Виж повече
A1 Бърз кредит е тук, за да ти помогне да реализираш плановете си
Виж повече
е-просвета - Направи ученето забавно за твоето дете!
Виж повече