Търсене
A1 logo

Технически запитвания

Избери на начина, по които ползваш интернет:

Жична свързаност
Продължи
Безжична свързаност
Продължи

Безжична свързаност (по Wi-Fi): Избери твоето затруднение с услугата.
Нямам интернет
Избери, това което виждаш в долния десен ъгъл върху иконата за интернет

Виждам червен хикс на интернет връзката/ иконата е сива със "звезда"

Ако на безжичната мрежова връзка се изобразява чевен хикс, обикновенно означава, че не си свързан към безжичната връзка или тя е хардуерно забранена.
Стъпка 1: Ако си свързан безжично към рутера и виждаш червен хикс натисни бутона от клавиатурата на лаптопа, за се активира безжичната мрежа. Обикновено той се намира между F1-F12 в горната част на клавиатурата. Натисни го заедно с бутона Fn.
Стъпка 2: Рестартирай устройството, което използваш (компютър, таблет), чрез стандартното меню за рестарт.
Стъпка 3: Провери дали настройките на мрежовата карта на твоето устройство е на автоматични настройки, спрямо операционната система:
  • Виждам жълт триъгълник на интернет връзката

    Уточнение: Ако на връзката се изобразява жълт удивителен знак, означава че компютъра не получава валидна IP конфигурация.
    Стъпка 1: Рестартирай модема, като го изключиш от електрическото захранване за няколко секунди и го включите отново. Изчакайте докато на модема се заредят индикациите "Power", "DS", "US" и "Online" и започнат да светят непрекъснато.
    Стъпка 2: Рестартирай устройството, което използваш (компютър, таблет), чрез стандартното меню за рестарт.
    Стъпка 3: Провери дали настройките на мрежовата карта на твоето устройство е на автоматични настройки, спрямо операционната система:
  • Интернет връзката е свързана, но не мога да зареждам страници

    Стъпка 1: Провери дали модемът е включен
    Стъпка 2: Рестартирай рутера и модема, като ги изключиш от електрическото захранване за няколко секунди и ги включиш отново.
    Стъпка 3: Провери дали първите 4 индикации на модема светят без да прекъсват (Power, DS, US, Online), ако някоя от тях премигва развий и завий коаксиалния кабел от модема.
    Стъпка 4: Извади и постави отново LAN кабела в модема и рутера.
    Стъпка 5: Рестартирай ползваното устройство (компютър, таблет), чрез стандартното меню за рестарт.

    Не мога да се свържа към моята безжична връзка или не я виждам

    Стъпка 1: Провери дали индикацията Wireless свети. Ако не свети натисни бутона намиращ се от лявата страна на корпуса на модема.
    Стъпка 2: Рестартирай модема, като го изключиш от електрическото захранване за няколко секунди и го включиш отново.
    Стъпка 3: Ако не е правена промяна на името и паролата, на безжичната връзка, провери кои са те на стикера на твоето устройство:
  • Свързване към безжична мрежа, наименувана фабрично със SSID на устройството;

  • Въвеждане на парола, която включва символите от WPA2-PSK на устройството.
  • Стъпка 4: Ако е правена промяна на фабричните име и парола, на безжичната връзка, е необходимо да достъпиш настройките на рутера и да провериш как са записани.
    Бавен/прекъсващ интернет

    Стъпка 1: Провери за налична профилактика или авария на твоя адрес ТУК.

    Стъпка 2: Рестартирай устройствата за интернет, като ги изключиш от електрическото захранване за няколко секунди и ги включиш отново.

    Стъпка 3: Провери дали коаксиалният кабел е добре поставен в модема (интернет устройството предоставено от А1).

    Стъпка 4: Ако все още изпитваш затруднение с твоята безжична връзка, последвай следния линк на който:

  • Ще ти предложим решение с рутер, който ще е съобразен с квадратурата на твоето жилище.

  • Ще ти предоставим съвети за правилно позициониране на устройството за по-качествена Wi-Fi връзка.