Търсене
A1 logo

Често задавани въпроси

Често задавани въпроси

Колко време отнема инсталирането на нова услуга?

Инсталацията на фиксирана услуга се осъществява в рамките на 3 до 5 дни. (С изключение на случаите, в които е необходимо допълнително изграждане до адреса. В този случай инсталацията се изпълнява в срок до 15 работни дни).

Заплащам ли за предоставените устройства?

Всички необходими устройства за достигането на фиксирана услуга до адреса се предоставят безплатно от А1 за времето на ползване на услугата.

Как да проверя скоростта на интернет за моя план?

При подписване на договор в предоставените документи е описана скоростта на интернет услугата. Информацията можеш да видиш и в Моят А1.

  • Заплащам ли за преместване на устройството или удължаване на кабел на адреса?

    При желание за допълнително съдействие на адреса –повторно окабеляване, преместване на устройство, инсталация на устройство на клиента, посещение за подмяна на повредено оборудване по вина на клиента се заплаща такса 19,99лв.

    Как мога да увелича скоростта на интернета си?

    Чрез добавяне на допълнителен пакет или промяна на тарифния план във всеки А1 магазин, през електронния магазин или при връзка с оператор на *88/088123. Всички предлагани пакети можеш да откриеш ТУК.

    Мога ли да сменя рутера?

    Рутерът може да бъде подменен с друг във всички случаи, когато наличният е предоставен от А1 и не функционира коректно. При желание за закупуване на друг, може да откриеш информация ТУК.

    Как мога да сменя адреса, на който използвам услугата?

    Преди да се заяви смяна на адрес препоръчваме да се провери дали има покритие на новия адрес. Тази проверка може да се направи тук .Всеки абонат на А1 при необходимост има възможност да смени адреса на използване на услугата си. Смяната на адрес може да бъде заявена във всеки един наш магазин на А1. За смяната на адреса се заплаща 19,99лв. в следваща издадена фактура. Необходимо е да преместиш предоставените от компанията устройства на новия адрес.

    Заплащам ли за техническо посещение?

    При техническо посещение не се заплаща такса във всички случаи, в които има затруднение с предоставената услуга до адреса или с предоставеното оборудване. При желание за допълнително съдействие на адреса – настройки, повторно окабеляване, преместване на устройство, инсталация на устройство на клиента, посещение за подмяна на повредено оборудване по вина на клиента се заплаща такса 19,99лв.

    Заплащам ли за подмяна на скъсан/прекъснат кабел?

    Не, с изключение на случаите, в които е направено по вина на клиента, тогава се заплаща такса 19,99лв.

    Закупих си нов рутер. Какво трябва да направя?

    Новият рутер изисква свързване и настройка. Можеш да откриеш информация ТУК след избор на твоя модел рутер.

    Скоростта на интернета ми е много бавна. Какво трябва да направя?

    При затруднения с интернет услугата трябва да минеш през няколко лесни стъпки за проверка, които може да откриеш в секция Технически запитвания, спрямо технология.