Търсене
A1 logo

Huawei EchoLife HG8145v5

Технически запитвания

Регистрирай затруднение в Моят А1

При техническо затруднение с интернет услугата, влез в профила си в Моят А1. Избери „Регистрирай затруднение“, за да проверим:

  • част ли си от авария;
  • има ли сигнал до оборудването, което използваш;
  • има ли регистрирано затруднение за твоята услуга.
  • На момента ще ти дадем насоки, с които да възстановиш услугата.

    Ако не успееш сам - ще регистрираме заявка за съдействие от наша страна

    В А1 Tracker можеш да следиш детайлна информация за нейното изпълнение.

    Избери начина, по които ползваш интернет:

    Свързаност по кабел

    Продължи

    Безжична свързаност

    Продължи

    Нямам интернет

    Виждам червен хикс на интернет връзката

    Стъпка 1: Провери дали устройствата за интернет (модем/рутер) са включени в захранването и от бутони On/Off;
    Стъпка 2: Рестартирай ползваното устройство (компютър, таблет), чрез стандартното меню за рестарт.

    Ако все още изпитваш затруднение да заредиш Интернет страница най-вероятно има затруднение с крайно устройство (компютър, таблет). Необходимо е да се обърнеш към софтуерен специалист или лицензиран компютърен сервиз.

    Стъпка 3: Провери дали настройките на мрежовата карта на твоето устройство е на автоматични настройки, спрямо операционната система:
  • Виждам жълт триъгълник на интернет връзката

    Стъпка 1: Рестартирай устройствата за интернет на твоя адрес (модем, рутер), като го изключиш от електрическото захранване за няколко секунди и го включиш отново.
    Стъпка 2: Рестартирай ползваното устройство (компютър, таблет), чрез стандартното меню за рестарт.
    Стъпка 3: Провери дали настройките на мрежовата карта на твоето устройство е на автоматични настройки, спрямо операционната система:
  • Интернет връзката е свързана, но не се зареждат страници

    Стъпка 1: Провери дали устройствата за интернет (модем/рутер) са включени в захранването и от бутони On/Off;
    Стъпка 2: Рестартирай устройствата, като ги изключиш от електрическото захранване за няколко секунди и ги включиш отново.
    Стъпка 3: Ако индикация LOS на модема свети в червено е възможно да е прекъснат оптичният кабел или да е нарушен сигналът до адреса. Необходимо е да ни сигнализираш.

    Не виждам безжичната си връзка

    Стъпка 1: Рестартирай устройството, което използваш (компютър, таблет), чрез стандартното меню за рестарт;
    Стъпка 2:Ако не виждаш безжичната си връзка и не можеш да се свържеш към нея опитай да я активираш със съответния бутон от клавиатурата на лаптопа. Обикновено той се намира между F1-F12 в горната част на клавиатурата. Натисни го заедно с бутона Fn.
    Стъпка 3: Провери настройките на мрежовата карта на твоето устройство дали са на автоматични настройки;

    Конфигуриране на автоматични настройки

  • Бавен/прекъсващ интернет

    Стъпка 1: Провери за налична профилактика или авария на твоя адрес ТУК.

    Стъпка 2: Рестартирай устройствата за интернет, като ги изключиш от електрическото захранване за няколко секунди и ги включиш отново.

    Стъпка 3: Ако все още изпитваш затруднение с твоята безжична връзка, последвай следния линк на който:

  • Ще ти предложим решение с рутер, който ще е съобразен с квадратурата на твоето жилище.

  • Ще ти предоставим съвети за правилно позициониране на устройството за по-качествена Wi-Fi връзка.