Търсене
A1 logo

Технически запитвания

Избери начина, по които ползваш интернет:

Свързаност по кабел

Продължи

Безжична свързаност

Продължи

Нямам интернет

Виждам червен хикс на интернет връзката

Стъпка 1: Провери дали устройствата за интернет (модем/рутер) са включени в захранването и от бутони On/Off;
Стъпка 2: Рестартирай ползваното устройство (компютър, таблет), чрез стандартното меню за рестарт.

Ако все още изпитваш затруднение да заредиш Интернет страница най-вероятно има затруднение с крайно устройство (компютър, таблет). Необходимо е да се обърнеш към софтуерен специалист или лицензиран компютърен сервиз.

Стъпка 3: Провери дали настройките на мрежовата карта на твоето устройство е на автоматични настройки, спрямо операционната система:
  • Виждам жълт триъгълник на интернет връзката

    Стъпка 1: Рестартирай устройствата за интернет на твоя адрес (модем, рутер), като го изключиш от електрическото захранване за няколко секунди и го включиш отново.
    Стъпка 2: Рестартирай ползваното устройство (компютър, таблет), чрез стандартното меню за рестарт.
    Стъпка 3: Провери дали настройките на мрежовата карта на твоето устройство е на автоматични настройки, спрямо операционната система:
  • Интернет връзката е свързана, но не се зареждат страници

    Стъпка 1: Провери дали устройствата за интернет (модем/рутер) са включени в захранването и от бутони On/Off;
    Стъпка 2: Рестартирай устройствата, като ги изключиш от електрическото захранване за няколко секунди и ги включиш отново.
    Стъпка 3: Ако индикация LOS на модема свети в червено е възможно да е прекъснат оптичният кабел или да е нарушен сигналът до адреса. Необходимо е да ни сигнализираш.

    Не виждам безжичната си връзка

    Стъпка 1: Рестартирай устройството, което използваш (компютър, таблет), чрез стандартното меню за рестарт;
    Стъпка 2:Ако не виждаш безжичната си връзка и не можеш да се свържеш към нея опитай да я активираш със съответния бутон от клавиатурата на лаптопа. Обикновено той се намира между F1-F12 в горната част на клавиатурата. Натисни го заедно с бутона Fn.
    Стъпка 3: Провери настройките на мрежовата карта на твоето устройство дали са на автоматични настройки;

    Конфигуриране на автоматични настройки

  • Бавен интернет
    Преди извършване на проверките описани по-долу, изключи включените торент и други работещи програми, както и всички заредени Интернет страници.

    Провери моментната скорост на страница: www.speed.a1.bg , ако показателите на измерената скорост се различава от посочената скорост по договор, следвай описаните стъпки:

    Стъпка 1: Рестартирай устройството, което използваш (компютър, таблет), чрез стандартното меню за рестарт;
    Стъпка 2: Опитай да изключиш антивирусната си програма и отново да заредиш интернет страница.
  • Ако след изключване на антивирусната програма се зареждат интернет страници, проблемът е в антивирусната програма. Препоръчваме да се инсталира друга антивирусна програма на устройството.

  • Ако след изключване на антивирусната програма отново не се зареждат интернет страници, проблемът не е в антивирусната програма. Препоръчваме да я включиш отново с цел защита от заразяване с интернет „вируси”.

  • Стъпка 3: Рестартирай интернет устройствата (модем, рутер) на твоя адрес.
    Ако скоростта по договор не се различава от показателите при тестване на www.speed.a1.bg . Най-вероятно има проблем с твоето крайно устройство (компютър, таблет). Необходимо е да се обърнеш към софтуерен специалист или лицензиран компютърен сервиз.