Търсене
A1 logo

Технически запитвания

Избери начина на свързване на твоя компютър

Жична свързаност

Продължи

Безжична свързаност

Продължи

Избери какво е твоето затруднение с услугата, която ползваш.
Нямам интернет
Избери, това което виждаш в долния десен ъгъл върху иконата за интернет

Виждам червен хикс на интернет връзката

Ако на безжичната мрежова връзка се изобразява чевен хикс, обикновенно означава, че не си свързан към безжичната връзка или тя е хардуерно забранена.
Стъпка 1: Ако си свързан безжично към рутера и виждаш червен хикс натисни бутона от клавиатурата на лаптопа, за се активира безжичната мрежа. Обикновено той се намира между F1-F12 в горната част на клавиатурата. Натисни го заедно с бутона Fn.
Стъпка 2: Рестартирай устройството, което използваш (компютър, таблет), чрез стандартното меню за рестарт.
Стъпка 3: Рестартирай ползваното устройство (компютър, таблет), чрез стандартното меню за рестарт.

Виждам жълт триъгълник на интернет връзката

Ако на локалната връзка се изобразява жълт триъгълник с удивителен знак, означава че компютърът не получава валидна IP конфигурация.
Стъпка 1: Провери дали LAN кабелът, който предоставя сигнала, е включен в порт WAN (синия порт) на рутера. Извади го и го постави отново
Стъпка 2: Рестартирай рутера, като го изключиш от електрическото захранване за няколко секунди и го включиш отново.
Стъпка 3: Промени канала на излъчване на рутера.

Стъпките можеш да следваш като избереш твоя модел рутер в секция Безжични рутери > Настройки на рутера.

Не виждам безжичната си връзка

Стъпка 1: Рестартирай устройството, което използваш (компютър, таблет), чрез стандартното меню за рестарт
Стъпка 2: Ако не виждаш безжичната си връзка и не можеш да се свържеш към нея опитай да я активираш със съответния бутон от клавиатурата на лаптопа. Обикновено той се намира между F1-F12 в горната част на клавиатурата. Натисни го заедно с бутона Fn.
Стъпка 3: Провери настройките на мрежовата карта на твоето устройство дали са на автоматични настройки:

Конфигуриране на автоматични настройки

  • Интернет връзката е свързана, но не мога да зареждам страници

    Стъпка 1: Рестартирай устройството, което използваш (компютър, лаптоп, таблет), чрез стандартното меню за рестарт.
    Стъпка 2: Опитай да заредиш различни интернет страници, като използваш друг браузър.
    Стъпка 3: Провери настройките на мрежовата карта на твоето устройство дали са на автоматични настройки:

    Конфигуриране на автоматични настройки

  • Стъпка 4: Опитай да изключиш антивирусната си програма и отново да заредиш интернет страница.
  • Ако след изключването на антивирусната програма се зареждат интернет страници, проблемът е в антивирусната програма. Препоръчваме да се инсталира друга антивирусна програма на устройството.
  • Ако след изключване на антивирусната програма отново не се зареждат интернет страници, проблемът не е в антивирусната програма. Препоръчваме да я включиш отново с цел защита от заразяване с интернет "вируси".
  • Бавен интернет

    Преди извършване на проверките описани по-долу, изключи включените торент и други работещи програми, както и всички заредени интернет страници.

    Провери моментната скорост на страница: speed.a1.bg, ако показателите на измерената скорост се различава от посочената скорост по договор, следвай описаните стъпки:

    Стъпка 1: Рестартирай устройството, което използваш (компютър, таблет), чрез стандартното меню за рестарт.
    Стъпка 2: Опитай да изключиш антивирусната си програма и отново да заредиш интернет страница.
  • Ако след изключване на антивирусната програма се зареждат интернет страници, проблемът е в антивирусната програма. Препоръчваме да се инсталира друга антивирусна програма на устройството;

  • Ако след изключване на антивирусната програма отново не се зареждат интернет страници, проблемът не е в антивирусната програма. Препоръчваме да я включиш отново с цел защита от заразяване с интернет „вируси”.

  • Стъпка 3: Рестартирай рутера, който използваш на твоя адрес.

    Ако скоростта по договор не се различава от показателите при тестване на speed.a1.bg. Най-вероятно има проблем с твоето крайно устройство (компютър, таблет). Необходимо е да се обърнеш към софтуерен специалист или лицензиран компютърен сервиз.