Търсене
A1 logo

Фиксираните услуги с абонамент са обвързани с договор, който по избор може да е със срок от 1 или 2 години. Според избрания тарифен план, клиентът използва описаните параметри по договора.

Информация за моя план
Провери всички детайлите на твоя абонаментен план, параметри на услугата и края на отчетния период като избереш удобния за теб начин и описаните стъпки за проверка:
  • Ако използваш 25/50/75 mbps скорост по договор, можеш да я увеличиш с допълнителен пакет от 25 mpbs. За повече информация посети А1 магазин или се обади на *88/088123.
    Проверка на фактура

    До 5 дни след края на отчетния период се издава месечна фактура, съдържаща всички такси, определени по договор, потребление за изминалия месец и допълнителни такси за екстри (допълнителни пакети) и други ползвани услуги за периода. Месечната фактура има 15 дневен срок за плащане.

    Повече информация за месечната фактура и начините на плащане може да се провери в секция Фактури.

    Заявяване на нов договор или преподписване на текущ
    Можеш да промениш своя тарифен план при следните условия:
  • Ако до края на твоя договор остават повече от 3 месеца, можеш да преминеш на нов тарифен план с равна или по-висока месечна такса.
  • Ако до края на твоя договор остават по-малко от 3 месеца, можеш да преминеш на нов тарифен с по-ниска, равна или по-висока месечна такса.
  • Промяна на текущия тарифен план или заявяване на нов можеш да направиш:
  • През страницата на А1.bg.

  • В магазин на А1
  • С обаждане на *88
  • При заявяване на нова фиксирана услуга онлайн, можеш да се възползваш от Експресна инсталация в рамките на 24 часа. Пълна информация за условията виж ТУК.

    Повече информация за предлаганите пакети и промоции може да бъде разгледана на интернет страницата на А1.bg.

    Смяна на адрес

    Всеки абонат на А1 при необходимост има възможност да смени адреса на ползване на услугата си.

  • Провери за налично покритие на новия адрес ТУК. Задължително условие за смяна на адрес е да има покритие на услугата.

  • Смяната на адрес може да бъде заявена във всеки магазина на А1 или с обаждане на *88
  • Таксата за смяна на адрес е 19,99лв., която се начислява към следваща издадена фактура.
  • След подадено заявление за смяна на адрес, предоставените от компанията устройства се преместват от клиента на новия адрес
  • След подадена заявка и налично покритие на новия адрес, до 24 часа ще бъде получено обаждане за уговорка за инсталация на новия адрес.
  • Инсталацията се осъществява в рамките на 72 часа (с изключение на случаите, в които е необходимо, допълнително изграждане до адреса. В този случай инсталацията се изпълнява в срок до 15 дни).
  • *Важно: Преди да се заяви смяна на адрес препоръчваме да се провери дали има покритие на новия адрес. Тази проверка може да се направи ТУК.

    Статичен IP адрес
    Статичният IP адрес се записва в настройките на устройството ти (рутер/ лаптоп/ компютър) и не се променя. За разлика от динамичните IP адреси, които при рестартиране или изключване се променят. За да се зададе IP адрес на определено устройство, той трябва да бъде конфигуриран ръчно от потребителя.
  • Създаването на статичен IP адрес/DDNS запис може да бъде заявено с обаждане на *88.
  • Статичен IP адрес може да ти е необходим за: видеонаблюдение, игри, локален уеб сървър.
  • Статичен IP адрес не може да се предоставя при използване на интернет пакет Нет 25.

  • Налична е месечна такса при ползване на статичен IP адрес – 1,99лв. с ДДС за нови и съществуващи клиенти.

    *Таксата не се прилага при мрежи, в които статичните адреси се предоставят по подразбиране.

    Създаването на статичен IP адрес се заявява с обаждане на *88.
    Въвеждане на статичен IP адрес при жична връзка.