Избери твоето затруднение:

Провери за налична профилактика или авария на твоя адрес ТУК.

Виждам червен хикс на интернет връзката

Ако на безжичната мрежова връзка се изобразява чевен хикс, обикновенно означава, че не си свързан към безжичната връзка или тя е хардуерно забранена.

Стъпка 1: Ако си свързан безжично към рутера и виждаш червен хикс натисни бутона за активиране на безжичната мрежа от клавиатурата на лаптопа. Обикновено той се намира между F1- F12 в горната част на клавиатурата и се натиска заедно с бутон Fn.
Стъпка 2: Рестартирай устройството, което използваш (компютър, таблет), чрез стандартното меню за рестарт.
Виждам жълт триъгълник на интернет връзката

Уточнение: Ако на връзката се изобразява жълт удивителен знак, означава че не се получава валидна IP конфигурация.

Стъпка 1: Провери дали LAN кабела, чрез който получаваш сигнал е поставен в WAN вход (синия порт).
Стъпка 2: Рестартирай рутера, като го изключиш от електрическото захранване за няколко секунди и го включиш отново.
Стъпка 3: Провери описаните настройки в "Първоначална настройка през уеб браузър".

Стъпките са описани тук.

Стъпка 4: Рестартирай устройството, което използваш (компютър, лаптоп, таблет), чрез стандартното меню за рестарт.
Стъпка 5: Провери дали настройките на мрежовата карта на твоето устройство са автоматични, спрямо операционната система:
  • Бавен интернет
    Стъпка 1: Провери дали LAN кабела, чрез който получаваш сигнал е поставен в WAN вход (синия порт).
    Стъпка 2: Рестартирай рутера, като го изключиш от електрическото захранване за няколко секунди и го включиш отново.
    Стъпка 3: От настройки на рутера "Промени канала на излъчване" на рутера.

    Стъпките можеш да следваш тук.

    Липсва моята безжична връзка
    Стъпка 1: Провери дали индикация WLAN премигва в предната част на панела. Ако не свети натисни бутон Wi-Fi ON/OFF, за да я включиш.
    Стъпка 2: Увери са точните име и парола на твоята безжична връзка. Стъпките за проверка може да видиш в "Първоначална настройка през браузър".

    Стъпките можеш да следваш тук.

    Интернет връзката е свързана, но не мога да зареждам страници
    Стъпка 1: Провери дали LAN кабела, чрез който получаваш сигнал е поставен в WAN вход (синия порт).
    Стъпка 2: Рестартирай рутера, като го изключиш от електрическото захранване за няколко секунди и го включиш отново.
    Стъпка 3: Провери описаните настройки в "Първоначална настройка през уеб браузър".

    Стъпките можеш да следваш тук.

    Не се зареждат само някои страници в интернет

    Уточнение: Ако е налично затруднение с отварянето само на един или няколко сайта, а други сайтове работят:

    Стъпка 1: Рестартирай рутера като го изключиш от електрическото захранване за няколко секунди и го включиш отново
    Стъпка 2: Рестартирай устройството, което използваш (компютър, лаптоп, таблет), чрез стандартното меню за рестарт.
    Стъпка 3: Опитай да заредиш интернет страница, като използваш друг браузър.
    Стъпка 4: Провери дали настройките на мрежовата карта на твоето устройство са автоматични, спрямо операционната система:
  • Стъпка 5: Изключи антивирусна и/или торент програма, ако са инсталирани на устройството.
  • Ако след изключване на антивирусната програма няма затруднение със зареждането на Интернет страници, затруднението е в антивирусната програма. Препоръчваме инсталирането на друга антивирусна програма на твоето устройство
  • Ако след изключване на антивирусната програма отново не се зареждат Интернет страници, затруднението не е в антивирусната програма. Препоръчваме отново нейното включване с цел защита от заразяване с интернет „вируси”.
  • Не се зареждат страници в интернет и на устройството не светят индикации
    Стъпка 1: Рестартирай рутера като го изключиш от електрическото захранване за няколко секунди и го включиш отново.
    Стъпка 2: Провери плътно ли е поставена буксата на захранващия кабел на самото устройство към адаптера, включен в електрическата.
    Стъпка 3: Провери дали LAN кабелът е добре поставен във вход WAN на устройството. Извади го и го постави отново.