Как да ти помогнем?

Въведи ключова дума или въпрос

Най-често задавани въпроси

Как мога да разбера кои услуги се включват в пакета, който ползвам?

При подписване на договор в предоставените документи е включен списък с наличните канали, спрямо избрания абонаментен план. Броят на всички налични канали спрямо основния абонаментен план, може да бъде открит и тук.

Как да проверя с колко мобилен интернет разполагам?

Проверка на използвани и оставащи МВ мобилен интернет може да бъде направена през:

  • Раздела Моят А1 на A1.bg: Начало > Избери номера, който искаш да провериш > Текущо потребление

  • Мобилното приложение Моят А1: Избери номера, който желаеш да провериш > Текущо потребление

Колко време отнема инсталирането на нова услуга?

Инсталацията на фиксирана услуга се осъществява в рамките на 3 до 5 дни. (С изключение на случаите, в които е необходимо допълнително изграждане до адреса. В този случай инсталацията се изпълнява в срок до 15 работни дни).

Ще ми бъде ли спрян номера, ако надвиша лимита за пренос на данни в роуминг?

При достигане на 80% и 100% от лимита за пренос на данни в роуминг, ще бъде получен SMS. При надвишаването му достъпът до мобилен интернет в роуминг се преустановява до следващ период на фактуриране. Разговорите и SMS-и не се ограничават.

Отказ от лимит за данни в роуминг може да бъде направен чрез SMS до кратък номер 17834, също така и през раздела Моят А1 на A1.bg или мобилното приложение Моят А1.

Какво е eSIM?

еSIM е вградена карта в устройството, която замества физическите карти. Активирането й става със сканирането на специален баркод, който се предоставя в офис на A1. При това действие, в устройството се зарежда специален профил, който на свой ред осигурява възможност за връзка с мрежата.