Как да сменя наименованието и паролата на Wi-Fi мрежата си?
За промяна на настройките на устройството е необходимо да се достъпи уеб страницата за конфигуриране на 4G CPE.
1. Виж етикета на устройството, за да провериш IP адреса на уеб сайта на устройството и паролата по подразбиране.
Как да сменя адреса на ползване на Net Box услугата?
Може да смениш адреса на използване на услугата, без да е необходимо предварително заявяване. Преди да смениш адреса за ползване, провери какво е покритието на новия адрес тук. След преместване на оборудването на нов адрес е необходимо да свържеш своето устройство за интернет към рутера и да направиш потребление в интернет.
Как да възстановя фабричните настройки?
След възстановяване на първоначалните настройки, устройството ще се рестартира автоматично.
Защо нямам достъп до страницата за управление на моето устройство?
1. Увери се, че компютърът е свързан с Wi-Fi рутера чрез мрежови (LAN) кабел или Wi-Fi.
2. Рестартирай браузъра си или използвайте друг браузър.
3. Ако проблемът продължи, възстанови фабричните настройки на устройството.
Защо индикаторът за състояние на мрежата не свети?
Какво мога да направя при забравена парола?
Не мога да установя Wi-Fi връзка между Wi-Fi рутера и лаптопа/таблета. Какво да направя?
1. Увери се, че функцията Wi-Fi е активна на ползвания лаптоп/таблет.
2. Обнови списъка с Wi-Fi мрежи и избери коректната, отпечатана на етикета на дъното на устройството - (WLAN Name (SSID)).
3. Въведи правилната парола за мрежата (WLAN KEY (PASSWORD)), когато извъшва свързване с устройството.
Защо индикаторът за състоянието на мрежата свети в червено след като приключа с конфигурирането на устройството?
1. Увери се, че SIM картата е работеща и активна. Увери се, че тя е поставена правилно в слота за SIM карта.
2. Премести устройството на равна плоскост и се увери, че в района има достъпна мобилна мрежа на оператора.
Какво се случва с оборудването при прекратяване на договор?
Предоставеното оборудване за услуга Net Box трябва да се върне в най-близкия и удобен магазин. В случай че не се върне при прекратяване на услугата, за него се начислява неустойка.
Какво се случва с оборудването при повреда?
Net Box рутерите не се ремонтират, след тест при установена повреда в офис на А1 се извършва смяна с ново устройство. Ако устройството е умишлено повредено, се дължи неустойка.
Мога ли да използвам SIM картата за услуга Net Box в друго устройство?
SIM картата може да бъде използвана само с Net Box устройството. Ако SIM картата се постави в друго устройство, услугата ще бъде ограничена. За да бъде възстановена отново, картата трябва да се върне в предоставеното устройството за услуга Net Box.
Как да сменя паролата си за Wi-Fi?
Провери описаните стъпки за смяна на Wi-Fi паролата ТУК.
Ако изразходя МВ преди дата на зануляване, ще бъда ли таксуван?
След изчерпване на включените MB в ползвания план, скоростта намалява, но трафикът не се таксува допълнително. Можеш да активираш допълнителен пакет с включени MB на максимална скорост, ако искаш да ползваш по-бърза връзка до зануляването.