Търсене
A1 logo

Често задавани въпроси

Как мога да проверя колко МВ получавам с договора за Net Box?

Проверка за дата на зануляване може да бъде направена през:

  • Раздела Моят А1 на A1.bg
    Моите услуги след избор на услугата в края на реда се вижда дата за край на отчетен период
  • Мобилно приложение Моят А1
    Начело ->Детайли на план -> Край на отчетен период
  • Мога ли да добавя допълнителни МВ интернет?

    Допълнителен пакет с договор може да бъде активиран или деактивиран в офис на А1, след подписване на анекс към договора.

    Допълнителен пакет без договор може да бъде през:

  • Раздела Моят А1 на A1.bg
    таб Моите услуги -> добави MB
  • Мобилно приложение Моят А1
    таб Начало -> избор на бутон Пакети МB
  • Мога ли да използвам SIM картата за услуга Net Box в друго устройство?

    SIM картата може да бъде използвана само с Net Box устройството. Ако SIM картата се постави в друго устройство, услугата ще бъде ограничена. За да бъде възстановена отново, картата трябва да се върне в предоставеното устройството за услуга Net Box.

    Какво трябва да направя, ако не помня името и паролата на WI-Fi мрежата, a стикера на моето Net box устройство е захабено и не е четима информацията от него?

    Трябва да свържеш компютър с LAN кабел към Net box устройството и да заредиш страницата 192.168.8.1. За да влезнеш в настройките на рутера, в полето User name въведи admin, а в Passwordadmin или Password. Избери последователно Settings > WLAN Basic Settings и въведи ново име и парола. За да се запази промяната избери Apply.

    От днес имам Net box, опитвам да свържа телефон към рутера, като въвеждам Wi-fi паролата, която виждам на стикера, но се изписва Грешна парола. Какво трябва да направя?

    Провери отново стикера и имай предвид, че буквите се изписват на латиница. Опитай отново с въвеждането, като спазваш правилото за малки и големи букви.

    При ползване на допълнителен пакет МВ, той отпада ли автоматично?

    При активиране на безсрочен пакет MB, той се подновява автоматично на датата на зануляване, докато не бъде деактивиран от теб.

    Мога ли да преместя Net Box на друг адрес?

    Да, може да смениш адреса на използване на услугата, без да е необходимо предварително заявяване. Преди да смениш адреса за ползване, провери какво е покритието на новия адрес тук. След преместване на оборудването на нов адрес е необходимо да свържеш своето устройство за интернет към рутера и да направиш потребление в интернет.

    Направих активация на Net Box устройството, но нямам интернет. Какво да направя?

    Рестартирай Net Box устройството. Опитай да свържеш друго устройство (лаптоп, таблет, телефон или др.), чрез Wi-Fi или кабелна връзка. Ако след направените действия все още нямаш интернет се свържи с нас на телефон *88/ 088123.

    Изписва се съобщение "Вашата карта не поддържа услугата домашен интернет през мобилната мрежа на А1". Какво да направя?

    За да отстраниш проблема изключи мобилните данни, провери дали си свързан чрез Wi-Fi към Net box рутера и опитай отново.

    Мога ли да добавя два допълнителни пакета МВ мобилен интернет за месеца?

    Да, всеки един от допълнителните пакетите има възможност да се активира до 3 пъти. Разрешено е комбинирането между пакетите (срочни и безсрочни), като е възможно да се активират до максимум 3 допълнителни пакета в един месец.

    Мога ли да ползвам Static IP на Net box?

    Да, но е необходимо да се заяви допълнително, тя не е активирана по подразбирана. Заплаща се месечна такса от 3.60 лв. с ДДС.

    Ако изразходя МВ преди дата на зануляване, ще бъда ли таксуван?

    След изчерпване на включените MB в ползвания план, скоростта намалява, но трафикът не се таксува допълнително. Можеш да активираш допълнителен пакет с включени MB на максимална скорост, ако искаш да ползваш по-бърза връзка до зануляването. Неизразходваните MB не се прехвърлят за следващ месец.

    Искам да плащам по електронен път, но ми трябва номера на услуга. Как мога да го получа?

    Можеш да провериш номера на услугата, в Моят А1 на А1.bg или мобилното приложение Моят А1. Ако все още нямаш създаден профил в Моят А1, можеш да го направиш с няколко лесни стъпки, за да имаш достъп, информация и лесно да управляваш всички услуги.

    Детайлите на ползвания тарифен план като отстъпки, отчетна дата, номер и срок на договор могат да се проверят през:
  • Искам да плащам с директен дебит, но ми трябва номера на договора. Как мога да го разбера?

    Можеш да провериш номера на твоя договор, в Моят А1 на А1.bg или мобилното приложение Моят А1. Ако все още нямаш създаден профил в Моят А1, можеш да го направиш с няколко лесни стъпки, за да имаш достъп, информация и лесно да управляваш всички услуги.

    Детайлите на ползвания тарифен план като отстъпки, отчетна дата, номер и срок на договор могат да се проверят през:
  • Вчера започна новият ми таксуващ период, но все още не съм си получил пакета с МB? Какво трябва да направя?

    Необходимо е да изключиш Net Box устройството от захранващия кабел и да го включиш отново.