Как мога да проверя колко МВ получавам с договора за Net Box?
Проверка за дата на зануляване може да бъде направена през:
Мога ли да добавя допълнителни МВ интернет?
Допълнителен пакет с договор може да бъде активиран или деактивиран в офис на А1, след подписване на анекс към договора.
Допълнителен пакет без договор може да бъде през:
Мога ли да използвам SIM картата за услуга Net Box в друго устройство?
SIM картата може да бъде използвана само с Net Box устройството. Ако SIM картата се постави в друго устройство, услугата ще бъде ограничена. За да бъде възстановена отново, картата трябва да се върне в предоставеното устройството за услуга Net Box.
Какво трябва да направя, ако не помня името и паролата на WI-Fi мрежата, a стикера на моето Net box устройство е захабено и не е четима информацията от него?
Трябва да свържеш компютър с LAN кабел към Net box устройството и да заредиш страницата 192.168.8.1. За да влезнеш в настройките на рутера, в полето User name въведи admin, а в Password – admin или Password. Избери последователно Settings > WLAN Basic Settings и въведи ново име и парола. За да се запази промяната избери Apply.
От днес имам Net box, опитвам да свържа телефон към рутера, като въвеждам Wi-fi паролата, която виждам на стикера, но се изписва Грешна парола. Какво трябва да направя?
При ползване на допълнителен пакет МВ, той отпада ли автоматично?
При активиране на безсрочен пакет MB, той се подновява автоматично на датата на зануляване, докато не бъде деактивиран от теб.
Мога ли да преместя Net Box на друг адрес?
Да, може да смениш адреса на използване на услугата, без да е необходимо предварително заявяване. Преди да смениш адреса за ползване, провери какво е покритието на новия адрес тук. След преместване на оборудването на нов адрес е необходимо да свържеш своето устройство за интернет към рутера и да направиш потребление в интернет.
Направих активация на Net Box устройството, но нямам интернет. Какво да направя?
Рестартирай Net Box устройството. Опитай да свържеш друго устройство (лаптоп, таблет, телефон или др.), чрез Wi-Fi или кабелна връзка. Ако след направените действия все още нямаш интернет се свържи с нас на телефон *88/ 088123.
Изписва се съобщение "Вашата карта не поддържа услугата домашен интернет през мобилната мрежа на А1". Какво да направя?
Мога ли да добавя два допълнителни пакета МВ мобилен интернет за месеца?
Мога ли да ползвам Static IP на Net box?
Ако изразходя МВ преди дата на зануляване, ще бъда ли таксуван?
Искам да плащам по електронен път, но ми трябва номера на услуга. Как мога да го получа?
Можеш да провериш номера на услугата, в Моят А1 на А1.bg или мобилното приложение Моят А1. Ако все още нямаш създаден профил в Моят А1, можеш да го направиш с няколко лесни стъпки, за да имаш достъп, информация и лесно да управляваш всички услуги.
Искам да плащам с директен дебит, но ми трябва номера на договора. Как мога да го разбера?
Можеш да провериш номера на твоя договор, в Моят А1 на А1.bg или мобилното приложение Моят А1. Ако все още нямаш създаден профил в Моят А1, можеш да го направиш с няколко лесни стъпки, за да имаш достъп, информация и лесно да управляваш всички услуги.
Вчера започна новият ми таксуващ период, но все още не съм си получил пакета с МB? Какво трябва да направя?
Необходимо е да изключиш Net Box устройството от захранващия кабел и да го включиш отново.