Търсене
A1 logo

Фактурата ми е с различна стойност

Тук можеш да намериш информация за различни примери, поради които е възможно да има разлика в сумата на месечната фактура. А1 те съветва да се запознаеш с тях, за да избегнеш по-високата ѝ стойност.

  • Отпаднали промоционални отстъпки след изтичане на подписания от теб договор. Проверявай срока на договора, за да избегнеш отпадане на отстъпката. Ако не си сигурен дали имаш отстъпка към своя услуга, провери условията на абонаментния си план.

  • Изразходване на наличните отстъпки към твоите услуги, потреблението се таксува, спрямо условията на договора.

  • Такса за активиран подновяващ се допълнителен пакет - таксата за него се начислява всеки месец, докато не бъде деактивиран.

  • Направено дарение - преди да направиш дарение можеш да се запознаеш с условията на институцията, към която се прави. Даренията могат да бъдат еднократни или ежемесечни (автоматични).

  • Потребление от роуминг - преди пътуване извън територията на България се запознай с предлаганите роуминг тарифи и пакети, избери и активирай най-добрите условия за твоята дестинация.

  • При инсталиране на платено приложение от Google Play или Apple Store, винаги проверявай условията на даденото приложение, дали покупката за него е еднократна или е обвързана с абонамент.

  • Проведените разговори към номера с префикс 0700 (банки, институции, куриерски фирми и т.н.), се таксуват спрямо цената за национален разговор или е с фиксирана цена, описана в условията на институцията/ учреждението, към която е номера.

  • При сключена застраховка „Моят Дом" или „Моят телефон“ и активирана отстъпка, тя е валидна за определен период от време. След нейното отпадане, застраховката НЕ се прекратява автоматично. Премията по застраховката е ежемесечна, услугата може да бъде прекратена по всяко време.

  • При презареждане на предплатена карта през мобилна услуга с договор, сумата се начислява към следващата фактура.

  • При сключване на нов договор или преподписване на договор (смяна на тарифен план) за мобилна услуга в първата фактура се начисляват частична такса за новия план от датата на преподписване до датата на зануляване и пълна такса за следващия таксуващ период. Получават се пропорционален брой минути, спрямо оставащите дни до края на таксуващия период.

  • Управлявай свободно услугите си през Моят А1
    Виж повече
    Телефонът ти е портфейл с А1 Wallet
    Виж повече