Търсене
A1 logo

Често задавани въпроси

Защо при избиране от домашния телефон се включва автоматичен глас, че напускам домашната зона?

Домашният телефон трябва да се използва само на адреса, който е записан в договора. Ако си преместил устройството на различен адрес, изключи апарата и го върни на адреса за ползване на услугата.

Защо не се чува сигнал в телефонната слушалка и няма светлинни индикации на дисплея?

Провери дали е включен кабела към захранването и след като се увериш, че батерията се зарежда (на дисплея се появява анимация за зареждане), включи телефона с натискане на бутона за захранване (червена слушалка) за около 3 секунди

Защо нямам входящи обаждания, а мога да набирам от домашният телефон?

Провери в настройките на своя телефон за активирани филтри (ограничения). Следвай стъпките:

Настройки - > Настройки на повикванията -> режим Разреши/Отхвърли -> Черен списък

Премахни номера от списъка или избери режим „Разреши“. Апарата ще изиска парола за защита – фабричната е 1010.

Мога ли да изпращам съобщения от домашния телефон?

Да, може както да изпращаш, така и да получаваш съобщения през домашния телефон.

Как мога да направя пренасочване на обажданията от домашния телефон към друг номер?

От домашния телефон могат да се правят всички пренасочвания, които са възможни при мобилния телефон. За повече информация и насоки как да го направиш натисни тук.

Мога ли да преместя услугата на друг адрес?

Да. При промяна на адреса за ползване на услугата се подписва ново приложение, договор или анекс към Договора в офис на А1. Когато новият адрес е в същото населено място, не се променят номерата на услугите. Когато населеното място е различно, се променя фиксираният номер и се активира нов с кода на новото населено място.

Как мога да проверявам колко минути ми остават?

Проверка на използвани и оставащи минути, спрямо абонаментният план може да бъде направена през:
  • Раздела Моят А1 на A1.bg

    Начало -> Избор на номер -> Текущо потребление
  • Мобилното приложение Моят А1

    Избор на номер -> Текущо потребление
  • Автоматично гласово меню на *88 или 123

    опция 1: За проверка на сметка и дата на зануляване, фактури и отстъпки

  • Къде мога да проверя дали имам фактура с изтекъл срок за плащане?

    Проверка на просрочена фактура, може да бъде направена през:
  • Раздела Моят А1 на A1.bg и последовател избор на:

    Сметки и фактури -> Фактури и плащания -> Избор на номер -> Фактури за плащане
  • Мобилното приложение Моят А1, следвайки стъпки:

    Избор на номер > таб Фактури -> Неплатени
  • USSD меню (*123#)

    опция 6: Фактури

  • Автоматично меню на *88 или 123, след последователен избор на:

    опция 1: За проверка на сметка и дата на зануляване, фактури и отстъпки

  • Трябва ли да подпиша документ, за да ползвам телефона си на друг адрес?

    За да ползваш домашния си телефон на друг адрес е необходимо предварително да заявиш желанието си в офис на А1 и да подпишеш анекс към договора за смяна на адрес.