Търсене
A1 logo

Често задавани въпроси

Често задавани въпроси

Мобилна услуга с договор
Как мога да проверя какъв абонаментен план използвам?

Може да провериш детайлите по избрания от теб план като отстъпки, отчетна дата, номер и срок на договора през:

  • Как мога да заявя нов PUK код?

    Всеки клиент получава своя индивидуален PUK код, който е записан на пластиката, от която се отчупва SIM картата при нейното закупуване. Ако не се пази пластиката, PUK код може да се провери и през:

  • Раздела Моят А1 на A1.bg следвайки стъпките:
    Моите услуги ->избор на номер -> SIM настройки -> Провери PUK код
  • Мобилно приложение Моят А1 следвайки стъпките:
    Избор на номер -> Виж повече за услугата -> Други услуги -> Проверка на PUK код
  • Автоматично меню на *88 или +35988123 - след последователен избор на:

    опция 3: За мобилни услуги, роуминг, настройки, екстри -> опция 1: За открадната или загубена карта или за получаване на PUK код -> опция 1: За получаване на PUK код

  • Предоставянето на PUK кода се таксува 3,90 лв. с ДДС. Сумата се начислява към текущата сметка на номера, за който е предоставен PUK кода.

    В населеното ми място няма наличен офис на А1. Kак мога да преподпиша абонаментния си план?

    Можеш да заявиш своя нов абонаментен план през Онлайн магазинa на A1.bg.

    Кога трябва да заплатя таксата за допълнителния пакет МВ интернет, който активирах?

    Таксата за допълнителния пакет ще бъде отразена в следващата месечна фактура.

    Къде мога да проверя дали имам фактура с изтекъл срок за плащане?

    Проверка на просрочена фактура, може да бъде направена през:

  • Раздела Моят А1 на A1.bg и последовател избор на:

    Сметки и фактури -> Фактури и плащания -> Избор на номер -> Фактури за плащане

  • Мобилното приложение Моят А1, следвайки стъпки

    Избор на номер > таб Фактури -> Неплатени

  • USSD меню (*123#)

    опция 6: Фактури

  • Автоматично меню на *88 или +35988123, след последователен избор на:

    опция 1: За проверка на сметка и дата на зануляване, фактури и отстъпки

  • Как да проверя с колко мобилен интернет разполагам?
    Проверка на използвани и оставащи МВ мобилен интернет може да бъде направена през:
  • Раздела Моят А1 на A1.bg
    Начало > Избор на номер > Текущо потребление
  • Мобилното приложение Моят А1
    Избор на номер > Текущо потребление
  • Автоматично меню *88 или +35988123

    опция 1: За проверка на сметка и дата на зануляване, фактури и отстъпки

  • USSD меню (*123#)

    опция 4: Мобилен интернет

  • Как мога да проверя на коя дата ще получа отстъпките по тарифния ми план?

    Проверка за дата на зануляване може да бъде направена през:

  • Раздела Моят А1 на A1.bg
    Начало > Избор на номер > Текущо потребление
  • Мобилното приложение Моят А1
    Избор на номер > Виж повече за услугата > Край на отчетен период
  • Как ще ме информирате, че заявеният допълнителен пакет е активен?

    При активиране на допълнителен пакет се получава SMS известие.

    Мобилна услуга с предплатена карта
    Отстъпките по стартовия ми пакет имат ли валидност?

    Да, имат валидност и при проверка от твоя страна ще разбереш каква част от тях остават и до коя дата са валидни.

    Как мога да разбера, какви отстъпки ще използвам с новата ми предплатена карта?

    Проверка на използваните отстъпки може да бъде направена през:

  • Раздела Моят А1 на A1.bg
    Начало > Избор на номер > Текущо потребление
  • Мобилното приложение Моят А1
    Избор на номер > под Текуща сума са изписани всички отстъпки и до коя дата са валидни
  • Автоматично меню *88 или +35988123
    При свързване с автоматичното гласово меню ще получиш информация за баланса на предплатената карта и периода на валидност на сумата.За информация за налични отстъпки, избери следната опция:

    опция 1: за проверка на бонуси, презареждане и активация на допълнителни пакети

    Автоматично ще чуеш информация за налични бонуси и активна оферта след презареждане.
  • USSD меню (*123#)

    опция 2: Баланс

  • Как мога да проверя баланса на предплатената ми карта?

    Баланса може да бъде проверен през:

  • www.a1.bg
  • Мобилното приложение Моят А1
  • USSD код
  • Автоматичното гласово меню *88 или +35988123
  • Мога ли да проверя наличността в предплатената ми карта с кратка парола?

    По всяко време може да се получи информация за наличната сума в предплатената ти карта, оставащите минути, SMS-и и MB – с въвеждане на код и бутон за набиране. След това информацията се изписва на екрана на телефона.

    Кратки пароли:

    За оставащи минути към А1: *101#07#
    За оставащи минути към номерата от Семейство и приятели: *101#04#
    За оставащи обаждания към Семейство и приятели: *101#08#
    За оставащи обаждания към Семейство и приятели: *101#08#
    За оставащи минути към VIP номера: *101#01#
    За оставащи SMS-и към Оператора: *101#05#
    За оставащи MMS към Оператора: *101#06#
    За оставащи MВ: *101#03#
    За оставащи SMS-и към национални и международни мрежи: *101#02#
    За оставащи минути към всички национални мрежи: *101#10#

    Всички проверки са безплатни.

    Мога ли да добавя допълнителни минути за разговори, ако ползвам предплатена карта?

    Да, възможно е да се закупи допълнителен пакет за минути през Моят А1 в А1.bg и мобилното приложение от бутон +Минути (Добави минути) или през USSD меню(*123#) опция 1: Допълнителни пакети.

    За колко време са валидни МВ интернет на предплатената ми карта?

    При проверка от твоя страна ще разбереш каква част от МВ остават и до коя дата са валидни.

    Как мога да добавя допълнителен пакет МВ интернет на предплатената си карта?

    През Моят А1 в А1.bg и мобилното приложение Моят А1, от бутон +MB (Добави MB) или през USSD меню (*123#), опция 1: Допълнителни пакети.

    Как мога да променя своя предплатен план?

    През автоматичното меню на *88 или +35988123 има възможност да се провери какъв е текущият тарифен план и, при желание, да се промени. За промяна, в зависимост от това какъв е текущият, ще чуеш само възможните тарифни планове, към които ще можеш да преминеш.

    Управление и услуги на SIM картата
    По какъв начин мога да проверя дали дадена услуга е активна и мога да я използвам с моя номер, като например гласова поща?

    В Моят А1, от меню SIM настройки, можеш да управляваш (активираш и деактивираш) по всяко време услугите на твоята SIM картата. По голямата част от тези услуги са активирани по подразбиране.

    Възможно ли е да се активира и използва роуминг услугата, както на основната карта, така и на Extra SIM картите?

    Роуминг услуга може да се активира и използва само от основната карта, а Extra SIM картите не могат да използват роуминг услуга.

    Какво е еSIM карта?
    еSIM е вградена карта в устройството. Активирането й става със сканирането на специален баркод, който се предоставя в офис на A1. При това действие, в устройството се зарежда специален профил, който на свой ред осигурява възможност за връзка с мрежата.
    Каква е големината на SIM картите, които се предоставят в момента?

    Самата пластика на SIM картите представлява Нано чип с два допълнителни адаптера, така че да заеме големината на Микро и стандартна SIM карта.

    Как мога да заявява своя PUK код?

    Всеки клиент получава своя индивидуален PUK код, който е записан на пластиката, от която се отчупва SIM картата при нейното закупуване. Ако не се пази пластиката на SIM картата, PUK код може да се провери и през:

  • Раздела Моят А1 на A1.bg
    Моите услуги > Избор на номер > SIM настройки > Провери PUK код
  • Мобилно приложение Моят А1
    Избор на номер > Виж повече за услугата > Други услуги > Проверка на PUK код
  • Автоматично меню на *88 или +35988123 - след последователен избор на:

    опция 3: За мобилни услуги, роуминг, настройки, екстри

    опция 1: За открадната или загубена карта или за получаване на PUK код опция 1: За получаване на PUK код

  • Предоставянето на PUK кода се таксува 3,90 лв. с ДДС. Сумата се начислява към текущата сметка на номера, за който е предоставен PUK кода.
    Мога ли да си сменя телефонния номер?
    Как мога да заявя смяна на SIM карта?
    Дефектира ми SIM картата, какво да направя?
    Технически запитвания
    Какъв е номерът на SMS центъра?
    Номерът на SMS центъра е +35988000301.
    Kакви настройки са ми необходими, за да мога да изпращам текстови съобщения?

    За изпращане на SMS е нужно да се направят следните настройки от мобилния апарат:

  • Трябва да се въведе и да запамети номера на SMS центъра +35988000301;
  • Формата на SMS съобщението трябва да бъде - текст стандарт;
  • Периодът на валидност трябва да е 24 часа т.е. - 1 ден.
  • Мога ли да задам скриване от настройките на апарата към всички избрани номера?
    За да скриеш номера си при избиране е необходимо първо Услугата скриване на номер CLIR да е активирана на твоята SIM карта. След като това условие е изпълнено, скриването може да се зададе от настройките на апарата или с кратка парола преди избиране на номер (#31#).
    Как мога да проверя за забрана и/или премахна забрана за изходящи повиквания?

    Най-бързият начин е с въвеждане на кратка парола:

    Проверка: *#33# и ОК (Зелена слушалка)

    Ако има направена забрана на екрана на телефона се изписва съобщение за това.

    Как мога да забраня изпращането на съобщения от моя мобилен номер?

    Най-бързият начин е с въвеждане на кратка парола:

    Набери #35* парола за забрани *16# и ОК (Зелена слушалка)

    Фабричната парола за забрани е 0000, ако не е променена.

    Ако си направил забрана за получаване на SMS, ще я отмениш с нея.

    Управлявай свободно услугите си през Моят А1
    Виж повече
    е-просвета - Направи ученето забавно за твоето дете!
    Виж повече
    Застраховка Моят телефон - Вземи си спокойствие
    Виж повече
    Телефонът ти е портфейл с А1 Wallet
    Виж повече