Кредитният лимит е сумата, до която можеш да ползваш разговори, мобилни данни и SMS-и до определена месечна стойност. В него не влиза месечната абонаментна такса по твоя договор. Всяка нова мобилна услуга се активира с кредитен лимит в размер на 100 лв.
При достигане на 90% от кредитния лимит се получава информационен SMS. Изключение от тези случаи е налице, когато услугата се ползва в роуминг и А1 не разполага с пълната информация за осъществените повиквания, или когато е налице натрупване на потребление, за което е необходимо допълнително технологично време за обработка.
При надвишаване на кредитния лимит А1 има право, но не е задължена да ограничи ползваните от теб услуги.
Пример: Ако си превишил своя кредитен лимит, А1 има право, но не е задължена да спре изходящите ти повиквания, с изключение на тези към номера за спешна помощ (например 112)
Абонатът има задължение да заплати всички дължими суми за ползвани услуги, включително и тези надхвърлящи кредитния лимит.
Ако кредитният лимит е достигнат за твърде кратко време следствие покупки на услуги с добавена стойност е възможно да не получиш уведомителен SMS.
Зареждането на ваучери към сайтове за онлайн залагания, както и плащането през оператор в Google Play и App Store имат допълнително ограничение:
Намаляване на кредитен лимит може да бъде направенo през Моят А1 или като ни пишете в чата долу в десния ъгъл;
Стъпки за промяна на кредитен лимит през Моят А1
Подробна информация за условията на кредитния лимит може да прочетете в действащите Общи условия на дружеството, публикувани тук: https://www.a1.bg/otgovornost-obshti-uslovia-i-pravila.