Търсене
A1 logo

Мобилна услуга с договор

Често задавани въпроси

Как мога да проверя какъв абонаментен план използвам?

Може да провериш детайлите по избрания от теб план като отстъпки, отчетна дата, номер и срок на договора през:

  • Как мога да заявя нов PUK код?

    Всеки клиент получава своя индивидуален PUK код, който е записан на пластиката, от която се отчупва SIM картата при нейното закупуване. Ако не се пази пластиката, PUK код може да се провери и през:

  • Раздела Моят А1 на A1.bg следвайки стъпките:
    Моите услуги ->избор на номер -> SIM настройки -> Провери PUK код
  • Мобилно приложение Моят А1 следвайки стъпките:
    Избор на номер -> Виж повече за услугата -> Други услуги -> Проверка на PUK код
  • Автоматично меню на *88 или +35988123 - след последователен избор на:

    опция 3: За мобилни услуги, роуминг, настройки, екстри -> опция 1: За открадната или загубена карта или за получаване на PUK код -> опция 1: За получаване на PUK код

  • Предоставянето на PUK кода се таксува 3,90 лв. с ДДС. Сумата се начислява към текущата сметка на номера, за който е предоставен PUK кода.

    В населеното ми място няма наличен офис на А1. Kак мога да преподпиша абонаментния си план?

    Можеш да заявиш своя нов абонаментен план през Онлайн магазинa на A1.bg.

    Кога трябва да заплатя таксата за допълнителния пакет МВ интернет, който активирах?

    Таксата за допълнителния пакет ще бъде отразена в следващата месечна фактура.

    Къде мога да проверя дали имам фактура с изтекъл срок за плащане?

    Проверка на просрочена фактура, може да бъде направена през:

  • Раздела Моят А1 на A1.bg и последовател избор на:

    Сметки и фактури -> Фактури и плащания -> Избор на номер -> Фактури за плащане

  • Мобилното приложение Моят А1, следвайки стъпки

    Избор на номер > таб Фактури -> Неплатени

  • USSD меню (*123#)

    опция 6: Фактури

  • Автоматично меню на *88 или +35988123, след последователен избор на:

    опция 1: За проверка на сметка и дата на зануляване, фактури и отстъпки

  • Как да проверя с колко мобилен интернет разполагам?

    Проверка на използвани и оставащи МВ мобилен интернет може да бъде направена през:
  • Раздела Моят А1 на A1.bg
    Начало -> Избор на номер -> Текущо потребление
  • Мобилното приложение Моят А1
    Избор на номер -> Текущо потребление
  • Автоматично меню на *88 или +35988123

    опция 1: За проверка на сметка и дата на зануляване, фактури и отстъпки

  • USSD меню (*123#)

    опция 4: Мобилен интернет

  • Как мога да проверя на коя дата ще получа отстъпките по тарифния ми план?

    Проверка за дата на зануляване може да бъде направена през:

  • Раздела Моят А1 на A1.bg
    Начало -> Избор на номер -> Текущо потребление
  • Мобилното приложение Моят А1
    Избор на номер -> Виж повече за услугата -> Край на отчетен период
  • Как ще ме информирате, че заявеният допълнителен пакет е активен?

    При активиране на допълнителен пакет се получава SMS известие.