Как мога да проверя какъв абонаментен план използвам?
Може да провериш детайлите по избрания от теб план като отстъпки, отчетна дата, номер и срок на договора през:
Как мога да заявя нов PUK код?
Всеки клиент получава своя индивидуален PUK код, който е записан на пластиката, от която се отчупва SIM картата при нейното закупуване. Ако не се пази пластиката, PUK код може да се провери и през:
опция 3: За мобилни услуги, роуминг, настройки, екстри -> опция 1: За открадната или загубена карта или за получаване на PUK код -> опция 1: За получаване на PUK код
Предоставянето на PUK кода се таксува 3,90 лв. с ДДС. Сумата се начислява към текущата сметка на номера, за който е предоставен PUK кода.
В населеното ми място няма наличен офис на А1. Kак мога да преподпиша абонаментния си план?
Можеш да заявиш своя нов абонаментен план през Онлайн магазинa на A1.bg.
Кога трябва да заплатя таксата за допълнителния пакет МВ интернет, който активирах?
Таксата за допълнителния пакет ще бъде отразена в следващата месечна фактура.
Къде мога да проверя дали имам фактура с изтекъл срок за плащане?
Проверка на просрочена фактура, може да бъде направена през:
Сметки и фактури -> Фактури и плащания -> Избор на номер -> Фактури за плащане
Избор на номер > таб Фактури -> Неплатени
опция 6: Фактури
опция 1: За проверка на сметка и дата на зануляване, фактури и отстъпки
Как да проверя с колко мобилен интернет разполагам?
опция 1: За проверка на сметка и дата на зануляване, фактури и отстъпки
опция 4: Мобилен интернет
Как мога да проверя на коя дата ще получа отстъпките по тарифния ми план?
Проверка за дата на зануляване може да бъде направена през:
Как ще ме информирате, че заявеният допълнителен пакет е активен?
При активиране на допълнителен пакет се получава SMS известие.