Търсене
A1 logo

Управление и услуги на SIM картата

Чести въпроси

По какъв начин мога да проверя дали дадена услуга е активна и мога да я използвам с моя номер, като например гласова поща?

В Моят А1, от меню SIM настройки, можеш да управляваш (активираш и деактивираш) по всяко време услугите на твоята SIM картата. По голямата част от тези услуги са активирани по подразбиране.

  • Раздела Моят А1 на A1.bg, следвайки стъпки
    Моите услуги -> Избор на номер -> SIM настройки
  • Мобилно приложение Моят А1
    Избор на номер -> меню Услуги -> SIM настройки -> Гласова поща
  • Колко Extra SIM карти могат да се активират към един номер?

    Към всеки телефонен номер могат да бъдат активирани най-много две Extra SIM карти.

    Възможно ли е да се активира и използва роуминг услугата, както на основната карта, така и на Extra SIM картите?

    Роуминг услуга може да се активира и използва само от основната карта, а Extra SIM картите не могат да използват роуминг услуга.

    Какво е еSIM карта?

    еSIM е вградена карта в устройството. Активирането й става със сканирането на специален баркод, който се предоставя в офис на A1. При това действие, в устройството се зарежда специален профил, който на свой ред осигурява възможност за връзка с мрежата.

    Каква е големината на SIM картите, които се предоставят в момента?

    Самата пластика на SIM картите представлява Нано чип с два допълнителни адаптера, така че да заеме големината на Микро и стандартна SIM карта.

    Как мога да заявява своя PUK код?

    Всеки клиент получава своя индивидуален PUK код, който е записан на пластиката, от която се отчупва SIM картата при нейното закупуване. Ако не се пази пластиката на SIM картата, PUK код може да се провери и през:

  • Раздела Моят А1 на A1.bg
    Моите услуги -> Избор на номер -> SIM настройки -> Провери PUK код
  • Мобилно приложение Моят А1
    Избери номер, за който е необходим Пук код -> меню Услуги -> Проверка ПУК код
  • Автоматично меню на *88 или +35988123 - след последователен избор на:

    опция 3: За мобилни услуги, роуминг, настройки, екстри

    опция 1: За открадната или загубена карта или за получаване на PUK код опция 1: За получаване на PUK код

  • Предоставянето на PUK код се таксува 3,90 лв. с ДДС. Сумата се начислява към текущата сметка на номера, за който е предоставен PUK код.

    Мога ли да си сменя телефонния номер?

    При желание да се направи смяна на съществуващ номер, цената на услугата е 24.00 лв. с ДДС, при желание да се избере и номер по избор, при нова услуга или при смяна на номер, цената е 36,00 лв. с ДДС.

    *Всеки избран номер, който не е в рамките за критерии за платинен, златен и сребърен номер (за тези категории цената друга).
    **Таксата за платинен, златен и сребърен номер е различна. Отразена е в ценовата листа на А1.

    Как мога да заявя смяна на SIM карта?

    Клиент може да заяви смяна на SIM карта по някоя от следните причини:

  • При установен дефект
  • При закупуване на нов апарат (смяна вида на SIМ картата)
  • Механична повреда, при загуба/кражба, блокиран PUK, ползване на 4G
  • Нова SIM карта може да бъде заявена по някой от следните канали:

  • През Онлайн магазина в a1.bg
  • На *88 или +35988123 с доставка чрез куриер
  • Онлайн връзка със сътрудник на А1 - като ни пишете в чата долу в десния ъгъл;
  • В А1 магазин
  • Заплаща се такса за смяна SIM карта във всеки един от изброените случаи.

    Дефектира ми SIM картата, какво да направя?

    Нова SIM карта може да бъде заявена по някой от следните канали:

  • През Онлайн магазина в a1.bg
  • На *88 или +35988123 с доставка чрез куриер
  • Онлайн връзка със сътрудник на А1 - като ни пишете в чата долу в десния ъгъл;
  • В А1 магазин