Технически запитвания

Избери с какво е свързано твоето затруднение при провеждането на разговори.
Изходящи
Продължи
Входящи
Продължи
Всички разговори
Продължи
Лошо качество
Продължи
Провери статуса на твоята мобилна услуга

Провери дали мобилната услуга e активна на твоя номер в Моят А1.

В случай че използваш мобилното ни приложение Моят А1, премини на следваща стъпка.
Раздела Моят А1 на А1.bg
Стъпка 1: Влез в профила си в Моят А1.
Стъпка 2: От менюто в горната част на страницата избери Моите услуги и избери номера, който искаш да провериш.
Стъпка 3: Провери какъв е статусът на твоята услуга. Трябва да бъде Активен, за да могат да бъдат провеждани изходящи обаждания.