Търсене
A1 logo

A1 Кредитна карта

Мога ли да ползвам A1 Кредитна карта в чужбина?

Да, можеш. Сумите, които усвояваш ще са във валутата на съответната държава. Самото превалутиране се осъществява по курса за деня на MasterCard

Единствено за долуспоменатите страни, всеки клиент на А1 Кредитна карта трябва да се обади в Центъра за обслужване на клиенти на А1 Кредитна карта – 0700 700 88 /цена на минута според условията на тарифния ти план за разговори към номера 0700/ и да поиска да му бъдат разрешени трансакции за конкретната страна:

  • Тайланд [THA]
  • Камбоджа [KHM]
  • Бахамски острови [BHS]
  • Канада [CAN]
  • Мексико [MEX]
  • Доминиканска република [DOM]
  • Какви са причините да получа отказ?

    Решението се взема след анализ оценка на твоята кредитоспособност. Оценката е на база предоставената от твоя страна информация (кредитна история, доход и други), която се изчислява от скоринг система.

    Ако получа отказ, мога ли да кандидатствам отново и ако да - кога?

    Възможно е да кандидатстваш отново след 3 месеца, ако има промяна в твоя финансов или кредитен статус. При положение, че има промяна Аксес Файнанс ще се свържат с теб.

    Как са защитени правата ми?

    Приложимият закон към сключения от теб Договор за А1 Кредитна карта е Законът за потребителския кредит.Надзорен орган, осъществяващ контрол върху дейността на Аксес Файнанс ООД, е Българска народна банка с адрес за кореспонденция гр. София 1000, пл. "Княз Александър І" №1 (www.bnb.bg).Както и при всеки друг потребителски кредит, в случай на спор с клаузите на договор за А1 Кредитна карта имаш право да подадеш жалба в Комисията за защита на потребителите (КЗП). Жалбата следва да е подадена на хартиен носител на адреса на КЗП или по електронен път чрез Интернет-страница на КЗП - www.kzp.bg.

    Как мога да се запозная с тарифата за ползване на А1 Кредитна карта?

    Тарифата е налична ТУК . Информация за таксите при използване на А1 Кредитна карта може да получиш по всяко време на 0700 700 88 /цена на минута според условията на тарифния ти план за разговори към номера 0700/, в личния ти акаунт на my.a1card.bg, както и чрез отправяне на писмено искане на адрес гр. София, ул. Балша № 1, ет. 2. или на е-mail: help@a1card.bg.