Ще плащам ли някакви абонаментни такси, за да използвам приложението?
A1 Wallet има два тарифни плана: Standard и Premium.
Тарифен план Standard е без месечна такса, като се заплащат само някои определени операции. План Premium е с месечна такса, която позволява безплатното ползване на различни видове операции. Повече информация за ценовите условия може да намерите тук.
Има ли някакво възрастово ограничение, за да ползването на A1 Wallet?
Мога ли да дам достъп на семейството си до моя A1 Wallet?
Мога ли да използвам A1 Wallet и в чужбина?
Колко ще ми струва да използвам това приложение за парични преводи и плащания на ПОС терминал?
Защо трябва да се верифицирам?
От 4.03.2020г. във връзка с нормативни промени, които засягат лицензираните дружества, предоставящи платежни услуги, за да използваш платежните услуги в A1 Wallet е нужно да верифицираш профила си с документ за самоличност.
Като лицензирано дружество за електронни пари, което предоставя финансовите услуги в A1 Wallet, Пейнетикс АД е длъжна да верифицира самоличността на потребителите, които желаят да ползват платежни инструменти и услуги. Верификацията на самоличността е необходима във връзка със законовите задължения на Пейнетикс АД като лицензиран издател на електронни пари, опериращ под надзора на БНБ.
Верифицирането на самоличността е необходимо за предоставяне на пълен достъп до платежните услуги в A1 Wallet, включително:
Колко време отнема верификацията?
Защо не мога да премина верификацията?
Как да разбера дали телефона ми има NFC?
Защо получавам съобщение “Screen Overlay Detected”?
A1 Wallet използва различни видове на защита и една от тях е защита от апликации, които в момента извършват действия на устройство с активно приложение. Въвели сме тази защита за да попречим на злонамерен софтуер да сканира екрана ти и така да придобие данните ти.
Препоръката ни е да пробваш да затвориш всички програми, които по някакъв начин показват нещо върху други програми и да опиташ отново. Ако този екран продължи да се показва, препоръчваме да разследваш по-сериозно сигурността на телефона ти.
Акаунтът ми е блокиран. Защо?
Забравих кода си за достъп. Какво да правя?
Как мога да променя мобилния си номер?