Търсене
A1 logo

Ще плащам ли някакви абонаментни такси, за да използвам приложението?

A1 Wallet има два тарифни плана: Standard и Premium.

Тарифен план Standard е без месечна такса, като се заплащат само някои определени операции. План Premium е с месечна такса, която позволява безплатното ползване на различни видове операции. Повече информация за ценовите условия може да намерите тук.

Има ли някакво възрастово ограничение, за да ползването на A1 Wallet?

Всеки потребител, който желае да се регистрира и използва A1 Wallet, трябва да има навършени 18 години.

Мога ли да дам достъп на семейството си до моя A1 Wallet?

Дигиталният портфейл е персонален. Той съдържа сметка за електронни пари и дава достъп до платежни инструменти, които са персонални и принадлежат на лицето, регистрирано за услугата и приело общите условия за използването ѝ. Предоставянето на достъп до дигиталния портфейл и всички негови платежни инструменти е отговорност и личен избор на всеки потребител.

Мога ли да използвам A1 Wallet и в чужбина?

А1 Wallet е дигитален портфейл, който може да използваш, където и по света да се намираш. Независимо дали си в страната или в чужбина, през мобилното приложение A1 Wallet може да управляваш всичките си средства и карти 24/7. Потреблението на мобилен интернет на територията на България и в роуминг се таксуват/черпят спрямо тарифния ти план.

Колко ще ми струва да използвам това приложение за парични преводи и плащания на ПОС терминал?

Изпращането на пари до друг A1 Wallet или Phyre потребител, както и плащанията на ПОС терминал са напълно безплатни. Тегленето на пари от банкомат на територията на страната и в чужбина се таксува по приложимите за теб тарифи, които можеш да откриеш в твоя A1 Wallet, меню „Такси“.

Защо трябва да се верифицирам?

От 4.03.2020г. във връзка с нормативни промени, които засягат лицензираните дружества, предоставящи платежни услуги, за да използваш платежните услуги в A1 Wallet е нужно да верифицираш профила си с документ за самоличност.

Като лицензирано дружество за електронни пари, което предоставя финансовите услуги в A1 Wallet, Пейнетикс АД е длъжна да верифицира самоличността на потребителите, които желаят да ползват платежни инструменти и услуги. Верификацията на самоличността е необходима във връзка със законовите задължения на Пейнетикс АД като лицензиран издател на електронни пари, опериращ под надзора на БНБ.

Верифицирането на самоличността е необходимо за предоставяне на пълен достъп до платежните услуги в A1 Wallet, включително:

  • Захранване на дигиталния портфейл чрез банкова карта и/или банков трансфер;
  • Безконтактно плащане на ПОС терминал;
  • Превеждане на средства между потребители на приложението;
  • Предоставяне на индивидуален IBAN на сметката в дигиталния портфейл;
  • Колко време отнема верификацията?

    Верификацията отнема няколко минути, в случай че личната ти карта е в теб.

    Защо не мога да премина верификацията?

    Автоматичната верификация не преминава успешно при недостатъчно ясна видимост на документ, при счупен или пукнат документ или при носене на очила в селфито.

    Как да разбера дали телефона ми има NFC?

    Провери в меню “Настройки” на телефона си, използвай търсачката или направи справка в сайта на производителя.

    Защо получавам съобщение “Screen Overlay Detected”?

    A1 Wallet използва различни видове на защита и една от тях е защита от апликации, които в момента извършват действия на устройство с активно приложение. Въвели сме тази защита за да попречим на злонамерен софтуер да сканира екрана ти и така да придобие данните ти.

    Препоръката ни е да пробваш да затвориш всички програми, които по някакъв начин показват нещо върху други програми и да опиташ отново. Ако този екран продължи да се показва, препоръчваме да разследваш по-сериозно сигурността на телефона ти.

    Акаунтът ми е блокиран. Защо?

    Най-честата причина за блокиране на акаунт е въвеждане на грешен A1 Wallet пин повече от 3 пъти. За да го разблокираме, трябва да идентифицираме самоличността ти. Моля, свържете се с нас на support@a1-wallet.bg

    Забравих кода си за достъп. Какво да правя?

    Нужно е първо да се разлогнеш от профила си, в случай че не си го направил. След това въвеждаш телефонния си номер и на следващия екран трябва да въведеш ПИН код. На този екран има бутон за забравен ПИН. Натискането на бутона ще те насочи към избиране на нов ПИН код, след потвърждаването му ще трябва да ни изпратиш селфи, в което държиш личната си карта близо до лицето.

    Как мога да променя мобилния си номер?

    За да промениш мобилния си номер, е нужно първо да се разлогнеш от акаунта си, ако все още не си го направил. След излизане, въведи стария номер на акаунта си, след това въведи ПИН код и на екрана за получаване на СМС за активация натисни бутона за смяна на телефонния номер. Имай предвид, че ще е необходимо да изпратиш селфи, в което държиш личната си карта близо до лицето, за да потвърдим, че ти си титуляра на акаунта.