Търсене
A1 logo

А1 Xplore TV GO приложение за мобилни устройства

Какво е A1 Xplore TV GO?

A1 Xplore TV GO е интерактивна онлайн телевизия за смартфон, таблет и компютър. Приложението е изцяло обновено и подобрено, постигнато с добавяне на редица иновации с една единствена цел – да направим най-релаксиращите моменти на деня още по-приятни. Услугата комбинира класическата телевизия с много нови функционалности и дава възможност да гледате любимите си предавания, когато пожелаете.

Мога ли да ползвам A1 Xplore TV GO през мобилен интернет и това ще се отрази ли на трафика, включен в тарифния ми план?

Да, можеш да използваш A1 Xplore TV GO през мобилен интернет, но трафикът, който се черпи от пакета за интернет не е безплатен и се таксува съгласно тарифния ти план. Ако към тарифата ти има включен обем данни, то ползването на услугата ще консумира от този трафик до изчерпването му.

Мога ли да използвам A1 Xplore TV GO през Wi-Fi или трябва да съм в мрежата на A1?

Да, можеш да гледаш A1 Xplore TV GO както през 3G/4G мрежата на A1, така и през Wi-Fi на всеки български интернет доставчик и доставчик в ЕС и ЕИЗ.

Мога ли да използвам услугата извън България?

От 01.04.2018г. услугата е достъпна извън България във всички държави-членки на ЕС и ЕИЗ, като генерираният интернет трафик през мобилна мрежа изразходва от включените MB в абонаментния план.

От 01.01.2021г. Великобритания формално не е част от ЕС, поради което от тази дата е въведено ограничение за ползване на услугата Xplore TV GO (мобилно приложение и уеб версия) на територията на страната.

Услугата не е достъпна извън границите на ЕС/ЕИЗ.

Мога ли да прекратя абонамента за A1 Xplore TV GO?

Ако не желаеш да ползваш A1 Xplore TV GO, може да я прекратиш по всяко време без предизвестие с обаждане на *88. Абонаментът се прекратява веднага след заявяване на неговото спиране.

Какви функции има A1 Xplore TV GO?

A1 Xplore TV GO поддържа много интерактивни функции, част от които са:

  • Връщане до 7 или 3 дни назад
  • Пауза
  • До 10 часа запис на избрани предавания и достъп до тях в рамките на 30 дни
  • Персонални препоръки
  • Универсално търсене
  • Електронна ТВ програма
  • Двуезично аудио
  • На колко устройства мога да гледам телевизия с един абонамент?

    Можеш да регистрираш до 5 устройства в A1 Xplore TV GO. Това става автоматично при всяко влизане с твоя акаунт от ново устройство или уеб браузър. Имай предвид, че може да гледаш по едно и също време:

  • само на 1 устройство с A1 Xplore TV GO Mini и A1 Xplore TV GO Standard
  • до 3 устройства по едно и също време – A1 Xplore TV GO Max
  • Какво представлява функцията за запис и как се използва?

    С функцията Запис записваш видео съдържание до 7 дни назад. Тя позволява да записваш любимите си филми или предавания с обща дължина до 10 часа и да имаш достъп до тях в рамките на 30 дни. Също така, може да гледаш видео съдържание до 7 дни назад чрез ТВ програма в A1 Xplore TV GO. Допълнително удобство за намиране на определено съдържание е търсачката.

    Мога ли да запиша няколко предавания, които започват по едно и също време?

    Да, можеш да запишеш предстоящи събития, които започват по едно и също време по различни ТВ канали, стига да разполагаш с достатъчно оставащо време за записи.

    Как мога да изтрия запис?

    Всички планирани, текущо записващи се или вече записани предавания са налични в Моята секция, ред Записи. За да изтриеш определено предаване, е необходимо да го маркираш. Така ще се отвори детайлна страница за събитието. Възможните действия със съответното предаване са налични под основната информация. От там можеш да избереш Изтрий запис.

    Как мога да разбера колко часа за запис ми остават?

    Влез в Моята секция, ред Записи. Между заглавието на реда и постерите на записаните предавания е посочено оставащото свободно време за запис.

    Как мога да променя ПИН кода си?

    Влез в меню Настройки -> Профил. Въведи твоя текущ ПИН код, след което избери Променете основен ПИН код. Въведи нов основен 4-цифрен ПИН код, след което го изпиши отново, за да го потвърдиш. Новият ПИН код е запазен успешно!

    Какво да направя, ако забравя потребителското си име (e-mail)?

    Потърси email-а, който си получил на електронната си поща, след като си потвърдил регистрацията си. Така ще си сигурен, че това е email адресът от регистрацията ти и може да го използваш като потребителско име.

    Мога ли да променя мейла, с който съм регистриран/a?

    Да, възможно е. За да заявиш смяна на email/потребителско име за вход в приложението A1 Xplore TV GO, е необходимо да се свържеш с нас на нашия телефон за контакт: 088 123.

    Какво е Chromecast?

    Chromecast е продукт на Google - устройство с компактни размери, което позволява на потребителите да стриймват съдържание от своя таблет, смартфон или компютър директно на своите телевизори. Google Chromecast се свързва с тях чрез HDMI порт, като може да работи и с мобилни приложения.

    Как да променя списъка с ”Блокирани канали”?

    Влез в меню ”Настройки > Профил”. Въведи твоя ПИН код, след което избери “Редактирай профил Семейство”. В “Блокирани канали” може да избереш каналите, които искаш да блокираш, чрез отметка в дясната част на списъка. Каналите от списъка са подредени по азбучен ред. Всеки път, когато искаш да гледаш някой от блокираните канали, ще бъде изискана парола.

    Как мога да платя?

    Месечната такса за A1 Xplore TV GO ще бъде включена в месечната фактура за A1 услугата, към която е заявена активацията.