Търсене
A1 logo

Технически запитвания

Затруднения с провеждане на разговори

При затруднение с провеждането на разговори в роуминг, е необходимо да се провери дали устройството намира мрежа. Провери иконата за силата на сигнала, намираща се в горния десен или ляв ъгъл на екрана. Избери дали твоето устройство има или няма мрежа, спрямо това, което виждаш на екрана.

Няма мрежа

Продължи

Има мрежа

Продължи

Няма мрежа

Проверка за активна роуминг услуга

Провери дали мобилната и роуминг услуга са активни, на твоя номер, в Моят А1. В случай, че използваш мобилното ни приложение Моят А1, премини на следваща стъпка.
Разделa Моят А1 на A1.bg
Стъпка 1: Влез в профила в Моят А1.
Стъпка 2: От лентата в горната част на страницата избери Моите услуги и избери номера, който трябва да провериш.
Стъпка 3: Ако услугата е със статус: Не активен, няма да е възможно свързването към мрежа на чужд оператор. Статусът на твоята услуга трябва да е Активен. Ако е така, избери бутон Роуминг.
Стъпка 4: Роуминг услугата е активна, ако радио бутонът срещу нея е зелен. Ако е бял, активирай чрез плъзване на бутона.
Твоята безупречна защита срещу опасностите в онлайн пространството
Виж повече
Застраховка Моят телефон - вземи си спокойствие
Виж повече