Търсене
A1 logo

Технически запитвания

Имаш въпрос? Попитай АВА в долния десен ъгъл на страницата
Затруднения с провеждане на разговори

При затруднение с провеждането на разговори в роуминг, е необходимо да се провери дали устройството намира мрежа. Провери иконата за силата на сигнала, намираща се в горния десен или ляв ъгъл на екрана. Избери дали твоето устройство има или няма мрежа, спрямо това, което виждаш на екрана.

Няма мрежа

Продължи

Има мрежа

Продължи

Няма мрежа

Провери дали роуминг услугата е активна в Моят А1

Проверка през Моят А1 на A1.bg
Стъпка 1: Влез в Моят А1.
Стъпка 2: От лентата в горната част на страницата избери "Моите услуги". Избери номера, който трябва да провериш.
Стъпка 3: Ако услугата е със статус "Не активен", няма да е възможно свързването към мрежа на чужд оператор. Статусът на твоята услуга трябва да е "Активен". Ако е така, избери бутон "Роуминг.
Стъпка 4: Роуминг услугата е активна, ако радио бутонът срещу нея е зелен. Ако е бял, активирай чрез плъзване на бутона.
zoom-trigger
zoom-trigger
Проверка през мобилното приложение Моят А1
Стъпка 1: Влез в мобилното приложение Моят А1. Провери статуса на услугата, ако е със статус "Неактивна услуга", няма да е възможно свързването към мрежата на чужд оператор. Статусът на твоя услуга трябва да е "Активен".
Стъпка 2: Ако е активен от начален екран, в секция Бързи връзки, избери бутон Роуминг.
Стъпка 3: В заредения екран ще видиш съобщение за статуса на услугата: Неактивна или Активна и радио бутонът срещу активния роуминг тарифа план е в зелено.
Стъпка 4: При Неактивен роуминг, избери роуминг тарифен план, който искаш да използваш, като маркираш радио бутона срещу съответния план и след това избери Потвърди.