Търсене
A1 logo

Технически запитвания

Имаш въпрос? Попитай АВА в долния десен ъгъл на страницата
Master Page Content
Затруднения с мобилен интернет в роуминг

Избери с какво е свързано твоето затруднение с използването на интернет услугата в роуминг.

Няма интернет

Продължи

Бавен интернет

Продължи

Бавен интернет

Провери в настройките на устройството, зададения мрежови режим (3G, 4G/LTE или 5G).
  • За операционна система Android:

  • Samsung

    От началния екран избери: Настройки (Settings) > Връзки (Connections) > Мобилни мрежи (Mobile network) > Мрежов режим (Network mode) > избери 4G/LTE или 5G

    Xiaomi

    От началния екран избери: Настройки (Settings) > SIM карти и мобилни мрежи (SIM cards & mobile networks) > ще имаш две опции: SIM 1 или SIM 2, след като избереш желаната > Предпочитан тип мрежа (Preferred network type) > 4G/LTE или 5G

    HUAWEI

    От началния екран избери: Настройки (Settings) > Мобилни мрежи (Mobile network) > Мобилни данни (Mobile data) > Предпочитан мрежов режим (Preferred network mode) > 4G/LTE или 5G

    За по-стари апарати с Android OS

    От началния екран избери: Настройки (Settings) > Още (More) > Мобилни мрежи (Mobile network) > Предпочитана тип мрежа (Preferred network type) > 4G/LTE

  • За операционна система iOS:

  • От началния екран, избери: Settings > Cellular > Cellular Data Options > Voice & Data > 4G/LTE или 5G

    След промяна на мрежовия режим на 4G/LTE или 5G, рестартирай апарата и опитай отново.