Търсене
A1 logo

Информация, функции и настройки на услугата

Можеш да провериш дали на твоя адрес има регистрирана профилактика или авария през Моят А1 в А1 Гаранция.

  • Ако не попадаш в район с регистрирана авария или профилактика, избери какво е твоето затруднение с услугата, която използваш.

    Липсват канали и на екрана (не) се изписва съобщение

    "Няма сигнал" на черен екран

    Стъпка 1: Провери дали декодера е включен – светлинна индикация трябва да свети в зелено.

    Стъпка 2: Провери дали свързващият кабел межди телевизора и приемника е добре поставен.

    Стъпка 3: Провери дали телевизорът е на правилния видео вход.

    От дистанционното на телевизора натисни бутон „AV“, „Source“, „Input“, „Video“ или .

    Спрямо свързването провери на HDMI, AV или SCART входовете от излезлия списък в зависимост от кабела, с който е свързан телевизора и декодера.
    Син или черен екран

    Стъпка 1: Провери дали декодера е включен. Светлинният индикатор в предната част на панела на приемника трябва да свети в зелено.

    Стъпка 2: Провери дали свързващият кабел межди телевизора и приемника е добре поставен.

    Стъпка 3: Провери дали телевизорът е на правилния видео вход.

    От дистанционното на телевизора натисни бутон „AV“, „Source“, „Input“, „Video“ или , за преминаване към коректния видео вход.

    "Нямате абонамент за този канал. За информация се обадете на 088123 (6)"
    Стъпка 1: Провери дали каналите, на които се изписва това съобщение са включени в твоя абонаментен план. В списъка с канали на твоя телевизор можеш да разгедаш пълната листа с програми, които A1 излъчва. Ако се интересуваш от точно определени канали и искаш да бъдат добавени към твоя абонамент, позвъни на телефон *88/088123, посети нашия уебсайт или магазин, където ще те посъветваме за най-подходящия абонамент спрямо твоите нужди и желания.
    Стъпка 2: Ако на канал bTV, позициониран на втора позиция, се изписва надпис Нямате абонамент за този канал, следвай стъпките по-долу:
  • Избери канал bTV (обикновено е на 2-ра позиция) и остави приемника да работи за 5-10 минути, без да сменяш канала. След като се появи образ на bTV, провери и останалите канали – би трябвало да са се отключили и всичко да работи нормално;
  • Рестартирай цифровия приемник, като го изключиш от електрическото захранване за няколко секунди и го включиш отново.
  • На всички канали изписва „Няма поставена карта”
    Стъпка 1: Провери дали картата е правилно поставена със златистия чип насочен към земята и стрелката сочи напред в цифровото устройство.
    Стъпка 2: Почисти внимателно златистия чип с мека и суха материя, за да се отстранят евентуални замърсявания.
    Приемникът и картата не са сдвоени. Обадете се на 088123(11)
    Стъпка 1: Ако на адреса се използва повече от един приемник, се увери, че не са разменени местата на белите карти, поставени отстрани на устройството.
    Стъпка 2: Премести картите в правилните устройства като ги поставиш с чипа на долу и навътре.
    Стъпка 3:Остави включено устройството на канал 2 (bTV) за период 10-15 минути.
    Стъпка 4:Ако затруднението продължава , ни сигнализирайте на *88/088123.
    "Няма сигнал" и телефон 088123
    Стъпка 1: Провери дали белият коаксиален кабел е добре поставен във вход ant in на цифровото устройство чрез отвиване и завиване.
    Стъпка 2: Ако първата стъпка не помогне, е необходимо да се извърши пресканиране на каналите Сканиране на канали.
    Липсва един или част от каналите

    Стъпка 1: Провери дали липсващият канал е част от твоя абонаментен план;

    Стъпка 2: Разгледай пълния списък с програми на твоя телевизор, за да провериш дали търсеният канал не е преместен на друга позиция. Възможна е и промяна в името на канала, можеш да провериш за такава в секция Новини;

    Стъпка 3: Ако липсващият канал е наличен по договор и не е правена промяна в неговата позиция или наименование, направи ново сканиране на каналите.

    Затруднение с качеството на звука или картината

    Звукът и/или картината прекъсват/пикселизират

    Стъпка 1: Провери дали белият коаксиален кабел е добре поставен в букса ant in на декодера.

    Стъпка 2: Провери дали свързващият кабел межди телевизора и декодера е добре поставен.

    Липсва звук или картина

    Стъпка 1: Провери дали не е включена функцията „Mute“ от дистанционното на телевизора или на декодера.

    Стъпка 2: Рестартирай цифровия приемник, като го изключиш от електрическото захранване за няколко секунди и го включиш отново.

    Стъпка 3: Извади HDMI кабела от телевизора и цифровия приемник и го постави отново.

    Каналите се сменят, излиза лента с информация за предаването, но е празна

    Стъпка 1: Ако лентата е празна на всички канали, превключи на първа позиция на цифровата телевизия и премини последователно до последен канал.

    Стъпка 2: Ако лентата е празна на част от каналите, превключи на първия с празна лента и премини последователно до последния с празна лента.

    Стъпка 3: Ако горната стъпка е изпълнена и затруднението не е отстранено, направи пренастройка на приемника.

    Затруднение с предоставените устройства

    Цифровото устройство не се включва

    Стъпка 1: Провери дали светлинната индикация в предния панел на декодера свети в червено или зелено. Ако не свети, провери захранващия кабел и опитай да го включиш в друг контакт.

    Стъпка 2: Опитай да рестартираш декодера като извадиш захранващия кабел от устройството за 10 секунди и след това го включи отново.

    Цифровото устройство не приема команди от дистанционното

    Стъпка 1: Провери дали светлинната индикация на предния панел на декодера свети в зелено. Ако свети в червено, декодерът е изключен и е необходимо да го включиш от бутона за включване

    Стъпка 2: Провери дали телевизорът е на правилния видео вход.

    От дистанционното на телевизора натисни бутон „AV“, „Source“, „Input“, „Video“ или .

    Спрямо свързването провери на HDMI, AV или SCART входовете от излезлия списък в зависимост от кабела, с който е свързан телевизора и декодера.

    Стъпка 3: Рестартирай декодера като извадиш захранващия кабел от устройството за 10 секунди и след това го включи отново.

    Стъпка 4: Смени батериите на дистанционното управление на декодера.

    Цифровите канали не се сменят от дистанционното

    Стъпка 1: Провери дали телевизорът е на правилния видео вход.

    От дистанционното на телевизора натисни бутон „AV“, „Source“, „Input“, „Video“ или .

    Спрямо свързването провери на HDMI, AV или SCART входовете от излезлия списък в зависимост от кабела, с който е свързан телевизора и декодера.

    Стъпка 2: Рестартирай декодера като извадиш захранващия кабел от устройството за 10 секунди и след това го включи отново.

    Стъпка 3: Смени батериите на дистанционното управление на декодера.

    Xplore TV GO - Гледаш навсякъде и в движение
    Виж повече
    ТВ Екстри - Персонализирай своя ТВ пакет, според собствените си интереси.
    Виж повече