"Няма сигнал" на черен екран
Стъпка 1: Провери дали декодера е включен – светлинна индикация трябва да свети в зелено.
Стъпка 2: Провери дали свързващият кабел межди телевизора и приемника е добре поставен.
Стъпка 3: Провери дали телевизорът е на правилния видео вход.
От дистанционното на телевизора натисни бутон „AV“, „Source“, „Input“, „Video“ или .
Син или черен екран
Стъпка 1: Провери дали декодера е включен. Светлинният индикатор в предната част на панела на приемника трябва да свети в зелено.
Стъпка 2: Провери дали свързващият кабел межди телевизора и приемника е добре поставен.
Стъпка 3: Провери дали телевизорът е на правилния видео вход.
От дистанционното на телевизора натисни бутон „AV“, „Source“, „Input“, „Video“ или , за преминаване към коректния видео вход.
Няма достъп 5 или 6
Съобщението се появява, когато избрания канал не е включен в абонамента, услугата не е заплатена или дълго време декодера не е включван. Ако декодерът не е бил включван дълго време или съобщението за грешка се показва, въпреки, че услугата е заплатена и избраният канал е част от абонамента, последвай тези стъпки:
Грешка в картата
В случай че няма промяна се свържи с нас.
"Няма сигнал" и телефон 088123
Липсва един или част от каналите
Стъпка 1: Провери дали липсващият канал е част от твоя абонаментен план;
Стъпка 2: Разгледай пълния списък с програми на твоя телевизор, за да провериш дали търсеният канал не е преместен на друга позиция. Възможна е и промяна в името на канала, можеш да провериш за такава в секция Новини;
Стъпка 3: Ако липсващият канал е наличен по договор и не е правена промяна в неговата позиция или наименование, направи ново сканиране на каналите.
Звукът и/или картината прекъсват/пикселизират
Стъпка 1: Провери дали белият коаксиален кабел е добре поставен в букса Cable in на декодера.
Стъпка 2: Провери дали свързващият кабел межди телевизора и декодера е добре поставен.
Липсва звук или картина
Стъпка 1: Провери дали белият коаксиален кабел е добре поставен в букса Cable in на декодера.
Стъпка 2: Провери дали свързващият кабел межди телевизора и декодера е добре поставен.
Стъпка 3: Провери дали не е включена функцията „Mute“ от дистанционното на телевизора и на декодера.
Стъпка 4: Рестартирай декодера като извадиш захранващия кабел от устройството за 10 секунди и след това го включиш отново.
Отгоре и отдолу на екрана има черни линии
Стъпка 1: Провери дали на всички канали се появяват черни линии отгоре и отдолу. Ако затруднението се наблюдава само на един канал това е породено от начина на излъчване на даденото предаване.
Стъпка 2: Ако затруднението е налично при всички канали смени формата на картината на 16:9 или 4:3 чрез бутона SetUp.
Звукът и/или субтитрите не са на български език
Аудио канали – Натисни бутон / на дистанционно на цифровия приемник. Избери “Аудио”, със стрелките наляво и надясно и избери езикът, който желаеш. Ако каналът поддържа само един аудио език, менюто е неактивно
Субтитри - Натисни бутон / от дистанционното управление на цифровия приемник. Ако каналът поддържа само един език на субтитри, менюто е неактивно
Цифровото устройство не се включва
Стъпка 1: Провери дали светлинната индикация в предния панел на декодера свети в червено или зелено. Ако не свети, провери захранващия кабел и опитай да го включиш в друг контакт.
Стъпка 2: Опитай да рестартираш декодера като извадиш захранващия кабел от устройството за 10 секунди и след това го включи отново.
Цифровото устройство не приема команди от дистанционното
Стъпка 1: Провери дали светлинната индикация на предния панел на декодера свети в зелено. Ако свети в червено, декодерът е изключен и е необходимо да го включиш от бутона за включване
Стъпка 2: Провери дали телевизорът е на правилния видео вход.
От дистанционното на телевизора натисни бутон „AV“, „Source“, „Input“, „Video“ или .
Спрямо свързването провери на HDMI, AV или SCART входовете от излезлия списък в зависимост от кабела, с който е свързан телевизора и декодера.
Стъпка 3: Рестартирай декодера като извадиш захранващия кабел от устройството за 10 секунди и след това го включи отново.
Стъпка 4: Смени батериите на дистанционното управление на декодера.
Цифровите канали не се сменят от дистанционното
Стъпка 1: Провери дали телевизорът е на правилния видео вход.
От дистанционното на телевизора натисни бутон „AV“, „Source“, „Input“, „Video“ или .
Спрямо свързването провери на HDMI, AV или SCART входовете от излезлия списък в зависимост от кабела, с който е свързан телевизора и декодера.
Стъпка 2: Рестартирай декодера като извадиш захранващия кабел от устройството за 10 секунди и след това го включи отново.
Стъпка 3: Смени батериите на дистанционното управление на декодера.