Колко време отнема инсталирането на нова услуга?
Заплащам ли за предоставените устройства?
Спиране на аналогова ТВ на допълнителен приемник/ци?
А1 преустановява излъчването на аналогова ТВ поетапно, считано от 2022 г. В тази връзка, ако сте ползвал аналогова ТВ единствено на доп. приемник/ци, а на основния ТВ приемник гледате цифрова телевизия, то за доп. приемник има възможност да бъде инсталиран СА модул, в случай че телевизорът позволява ползването му, за повече информация тук: https://help.a1.bg/tv/digital-tv/cam. Ако не е възможно ползване на СА модул, и желаете да ползвате цифрова ТВ услуга на повече от 1 приемник, то може да бъде направена проверка за закупуване на нов телевизор от А1, както и да бъде предложен подходящ за вашите нужни план от портфолиото на дружеството.
Как да проверя какви канали са включени в моя план?
При подписване на договор в предоставените документи е включен списък с наличните канали, спрямо избрания абонаментен план. Броят на всички налични канали спрямо основния абонаментен план, може да бъде открит и тук.
Как да добавя допълнителни канали?
Чрез добавяне на допълнителен пакет във всеки А1 магазин, при връзка с оператор на *88/+35988123 или през декодера. Всички предлагани пакети можеш да откриеш тук.
Мога ли да сменя декодера?
Как да заявя допълнителен декодер?
Как мога да сменя адреса, на който използвам услугата?
Заплащам ли за техническо посещение?
Заплащам ли ако има скъсан кабел?
Заплащам ли за повреден декодер?
Къде мога да сменя дистанционното на декодера?
Мога ли да гледам цифрова телевизия без декодер?
Мога ли да използвам CA модул със сателитна телевизия?
Мога ли да сменя CA модула?
Заплащам ли за повреден CA модул?
Как да добавя турски канали към моя списък с канали?
Как мога да сменя адреса, на който използвам сателитна телевизия?