Търсене
A1 logo

Често задавани въпроси

Колко време отнема инсталирането на нова услуга?

Инсталацията на фиксирани услуги се осъществява в рамките на 3 до 5 дни(с изключение на случаите, в които е необходимо допълнително изграждане до адреса. В този случай инсталацията се изпълнява в срок до 15 работни дни).

Заплащам ли за предоставените устройства?

Всички необходими устройства за достъп до фиксирана услуга до адреса се предоставят безплатно от А1 за рамките на периода на ползване на услугата.

Как да проверя какви канали са включени в моя план?

При подписване на договор в предоставените документи е включен списък с наличните канали, спрямо избрания абонаментен план. Броят на всички налични канали спрямо основния абонаментен план, може да бъде открит и тук.

Как да добавя допълнителни канали?

Чрез добавяне на допълнителен пакет като ни пишеш в чата долу в десния ъгъл, през нашия уебсайт или мобилното приложение Моят А1 или през декодера. Всички предлагани пакети можеш да откриеш тук.

Мога ли да сменя декодера?

Приемникът може да бъде подменен безплатно с друг във всички случаи, когато наличният не функционира коректно.
Предоставеното устройство може да бъде подменено с друг вид устройство, например с CA модул, ако поддържа DVB - C тунер срещу еднократна такса от 19.99 лв. с ДДС.

Как да заявя допълнителен декодер?

Допълнителен приемник може да бъде заявен като ни пишете в чата долу в десния ъгъл, с обаждане на *88/+35988123 или в А1 магазин. До 24 часа след подписване на документите за него, ще бъде получено обаждане за уговорка за инсталация.

Как мога да сменя адреса, на който използвам услугата?

Всеки абонат на А1 при необходимост има възможност да смени адреса на използване на услугата си. Смяната на адрес може да бъде заявена във всеки един наш офис. За смяната на адреса абоната заплаща 19,99 лв. в следващата издадена фактура. Необходимо е абоната да премести предоставените от компанията устройства за цифрова телевизия на новия адрес.

Заплащам ли за техническо посещение?

При техническо посещение не за заплаща такса във всички случаи, в които има затруднение с предоставената услуга до адреса или с предоставеното оборудване. При желание за допълнително съдействие на адреса – настройки, повторно окабеляване, преместване на устройство, инсталация на устройство на клиента, посещение за подмяна на повредено оборудване по вина на клиента се заплаща такса 19,99 лв.

Заплащам ли ако има скъсан кабел?

Не, с изключение на случаите, в които е направено по вина на клиента. Тогава се заплаща такса 19,99 лв.

Заплащам ли за повреден декодер?

Не, с изключение на случаите, в които е по вина на клиента. Тогава се заплаща такса инженерно посещение 19,99 лв. и такса за повреденото устройство 100 лв.

Къде мога да сменя дистанционното на декодера?

Ново дистанционно може да се получи във всеки един магазин на A1 на цена 9,99 лв. или през уеб сайта на www.a1.bg > аксесоари > други.

Мога ли да гледам цифрова телевизия без декодер?

Не, използваната услуга може да бъде използвана само посредством декодер.

Мога ли да използвам CA модул със сателитна телевизия?

Да, ако телевизорът ти разполага с DVB - S2 тунер и поддържа H265(HEVC) кодек.

Мога ли да сменя CA модула?

CA модулът може да бъде подменен с друг във всички случаи, когато наличния не функционира коректно.

Заплащам ли за повреден CA модул?

Не, с изключение на случаите, в които е по вина на клиента, тогава се заплаща такса инженерно посещение 19,99лв. и се заплаща повреденото устройство 100лв.

Как да добавя турски канали към моя списък с канали?

За добавяне на свободните турски канали от сателитите на TurkSat се подава заявка в А1 магазин или по телефона на *88/+35988123. Заплаща се еднократна такса 39,99лв. към следващата фактура за специализираното оборудване и настройките на приемника. След инсталиране на допълнителното оборудване не се заплаща такса за използването на тези канали.

Как мога да сменя адреса, на който използвам сателитна телевизия?

Услугата позволява да възможността от неограничена смяна на адреса като отговорността за инсталиране на оборудването на новия адрес е изцяло на клиента. Ако клиент желае да бъде посетен и инсталиран на новия адрес е необходимо да посети наш магазин и да пусне заявка за смяна на адреса. В този случай към следващата фактура ще бъде начислена такса 19,99 лв.