Как да ти помогнем?

например: фактура
Вход в Моят А1
Влез в Моят А1, за да управляваш услугите си.
Вход

Нямаш профил в Моят A1? Регистрация

Добре дошъл в света на А1!

Виж нашите съвети за най-важните за теб неща през първите ти дни като клиент и се почувствай у дома.

Често задавани въпроси

Как мога да разбера кои услуги се включват в пакета, който ползвам?

На първа страница на фактурата може да се види какви услуги са включени, както и техните номера.

Ще ми бъде ли спрян номерът, ако надвиша лимита за пренос на данни в роуминг?

При достигане на 80% и 100% от лимита за пренос на данни в роуминг, ще бъде получен SMS. При надвишаването му, ще бъде ограничен достъпа до интернет, докато не бъде увеличен лимитът за пренос на данни.

Какво е eSIM?

еSIM е вградена карта в устройството. Активирането й става със сканирането на специален баркод, който се предоставя в офис на A1. При това действие, в устройството се зарежда специален профил, който на свой ред осигурява възможност за връзка с мрежата.

Колко време отнема инсталирането на нова услуга?

Фиксираните услуги се инсталират в рамките на до 72 часа от момента на подписване на договора.

Как да заявя допълнителен декодер?

Допълнителен приемник може да бъде заявен във всеки А1 магазин или при връзка с оператор на +35988123. До 24 часа след подписване на документите за него, ще бъде получено обаждане за уговорка за инсталация.

Новини

01.12.2021 Програмни промени
Клиентите на ТВ услуга от А1 могат да ползват безп...
Както и досега, всеки абонат на телекома може да добавя до 3 допълнителни приемника към своя тарифен план за телевизия, а цената за един приемник е 3,99 лева на месец. Ако обаче използват приложението Xplore TV за смарт телевизор, потребителите ще могат да добавят интерактивна телевизия на един приемник безплатно.
30 дни безплатен достъп до „Просвета“...
Кампанията „Вземи и тествай безплатно“ за неограничен достъп до е-просвета започна в същия ден, в който платформата получи престижната европейска награда BELMA.
Виж всички