Търсене
A1 logo

Информация, функции и настройки на услугата

Избери твоето затруднение с телевизионната услуга.

Липсват канали и на екрана (не)се изписва съобщение

Син екран/ Няма сигнал / Черен екран / Не се вижда менюто на приемника

Стъпка 1: Провери дали светлинната индикация на приемника свети в зелено. Ако не свети в зелено рестартирай приемника като го изключите от електричеството за 15 секунди;

Стъпка 2: Провери дали HDMI кабела между приемника и телевизора е включен. Извади го и го включи отново. Смени мястото на кабела при наличие на друг HDMI порт в телевизора;

Стъпка 3: Провери светлинните индикации на телевизора. При проблем можеш да се свържеш с оторизиран телевизионен сервиз;

Стъпка 4: Рестартирай приемника, телевизора и рутера/модема като ги изключиш от електричеството за 15 секунди;

Стъпка 5: Провери дали телевизорът е на правилния видео вход.

От дистанционното на телевизора натисни бутон „AV“, „Source“, „Input“, „Video“ или . Спрямо свързването преминаване към коректния видео вход.

Стъпка 6: Провери дали батериите на дистанционното не са изхабени.

Проблем с мрежовата свързаност 1/2/3

Стъпка 1: Рестартирай първо интернет устройствата, след което и цифровия приемник от електрическата мрежа ( за около 10 секунди), след това ги включи отново към нея;

Стъпка 2: Провери дали кабелите от цифровия приемник към телевизора и от цифровия приемник към интернет устройството са добре свързани.

Временно затруднение 1

Стъпка 1: Премини на следващ канал с бутоните на дистанционното и се върни отново на желания;

Стъпка 2: Провери дали кабелите от цифровия приемник към телевизора и от цифровия приемник към интернет устройството са добре свързани;

Стъпка 3: Рестартирай първо интернет устройствата, след което и цифровия приемник от електрическата мрежа ( за около 10 секунди), след това ги включи отново към нея.

При превключване на каналите се вижда черен екран

Стъпка 1: Рестартирай цифровия приемник от електрическата мрежа ( за около 10 секунди), след което го включи отново към нея;

Стъпка 2: Провери кабелите към цифровия приемник и телевизора са добре свързани.

Въведете ПИН за активация

Рестартирай от електрическата мрежа устройството. Ако няма промяна се свържи с обслужване на клиенти на *88/088123.

Затруднение с качеството на звука или картината

Звукът и/или картината прекъсват/пикселизират

Стъпка 1: Провери дали затруднението се наблюдава на един или на всички канали;

Стъпка 2: Провери дали HDMI кабела, който свързва декодера с телевизора e свързан. Извади и го постави отново.

Стъпка 3: Рестартирай приемника, телевизора и рутера/модема, като ги изключиш за 15 секунди от електричеството и ги включиш отново.

Затруднение с цветовете или формата на картината

Стъпка 1: Извади HDMI кабела от телевизора и цифровия приемник и го постави отново.

Стъпка 2: Рестартирай приемника и телевизора като ги изключиш от електричеството за 15 секунди;

Стъпка 3: Провери дали не е намалена или увеличена яркостта и контраста на телевизора.

Избери (от дистанционното на А1) > Настройки > Аудио и Видео Настройки > ТВ Резолюция За ТВ резолюция избери 720р или 1080р.

Звукът и/или субтитрите не са на български език

Стъпка 1: Избери бутон Home от дистанционното управление на приемника.

Стъпка 2: Избери меню Настройки (Settings).

Стъпка 3: Избери меню Езици (Languages).

Стъпка 4: Избери Език на потребителски интерфейс (UI language).

Стъпка 5: Избери български и потвърди с OK.

Липсват елементи от интерактивното меню EPG

Стъпка 1: Провери дали проблемът е на един или на всички канали

Стъпка 2: Рестартирай приемника като го изключиш от електричеството за 15 секунди.

Затруднение с предоставените устройства

Цифровото устройство не се включва

Стъпка 1: Провери плътно ли е поставена буксата на захранващия кабел на приемника

Стъпка 2: Провери дали приемникът е включен от бутона on/off

Стъпка 3: Рестартирай приемника като го изключиш от електричеството за 15 секунди и го включиш отново

Стъпка 4: Включи захранващия адаптер в друг контакт.

Цифровото устройство не приема команди от дистанционното

Стъпка 1: Провери дали светлинната индикация на приемника свети в зелено. Ако не свети в зелено рестартирай приемника като го изключите от електричеството за 15 секунди.

Стъпка 2: Провери дали HDMI кабела между приемника и телевизора е включен. Извади го и го включи отново. Смени мястото на кабела при наличие на друг HDMI порт в телевизора.

Стъпка 3: Рестартирай приемника, телевизора и рутера/модема като ги изключиш от електричеството за 15 секунди.

Стъпка 4: Провери дали телевизорът е на правилния видео вход.

От дистанционното на телевизора натисни бутон „AV“, „Source“, „Input“, „Video“ или . Спрямо свързването преминаване към коректния видео вход.

Стъпка 5: Провери дали батериите на дистанционното не са изхабени.

Интерактивните функции за запис или връщане на предаване не работят

Рестартирай приемника, телевизора и рутера/модема, като ги изключиш за 15 секунди от електричеството и ги включиш отново.