При техническо затруднение с телевизионната услуга, влез в профила си в Моят А1. Избери „Регистрирай затруднение“, за да проверим:
На момента ще ти дадем насоки, с които да възстановиш услугата.
Ако не успееш сам - ще регистрираме заявка за съдействие от наша страна
В А1 Tracker можеш да следиш детайлна информация за нейното изпълнение.
Син екран/ Няма сигнал / Черен екран / Не се вижда менюто на приемника
Стъпка 1: Провери дали светлинната индикация на приемника свети в зелено. Ако не свети в зелено рестартирай приемника като го изключиш от електричеството за 15 секунди;
Стъпка 2: Провери дали HDMI кабела между приемника и телевизора е включен. Извади го и го включи отново. Смени мястото на кабела при наличие на друг HDMI порт в телевизора;
Стъпка 3: Провери светлинните индикации на телевизора. При проблем можеш да се свържеш с оторизиран телевизионен сервиз;
Стъпка 4: Рестартирай приемника, телевизора и рутера/модема като ги изключиш от електричеството за 15 секунди;
Стъпка 5: Провери дали телевизорът е на правилния видео вход.
От дистанционното на телевизора натисни бутон „AV“, „Source“, „Input“, „Video“ или . Спрямо свързването премини към коректния видео вход.
Стъпка 6: Провери дали батериите на дистанционното не са изхабени.
Проблем с мрежовата свързаност 1/2/3
Стъпка 1: Рестартирай първо интернет устройствата, след което и цифровия приемник от електрическата мрежа ( за около 10 секунди), след това ги включи отново към нея;
Стъпка 2: Провери дали кабелите от цифровия приемник към телевизора и от цифровия приемник към интернет устройството са добре свързани.
Временно затруднение 1
Стъпка 1: Премини на следващ канал с бутоните на дистанционното и се върни отново на желания;
Стъпка 2: Провери дали кабелите от цифровия приемник към телевизора и от цифровия приемник към интернет устройството са добре свързани;
Стъпка 3: Рестартирай първо интернет устройствата, след което и цифровия приемник от електрическата мрежа ( за около 10 секунди), след това ги включи отново към нея.
При превключване на каналите се вижда черен екран
Стъпка 1: Рестартирай първо интернет устройствата, след което и цифровия приемник от електрическата мрежа ( за около 10 секунди), след това ги включи отново към нея;
Стъпка 2: Провери дали кабелите към цифровия приемник и телевизора са добре свързани.
Въведете ПИН за активация
Звукът и/или картината прекъсват/пикселизират
Стъпка 1: Провери дали затруднението се наблюдава на един или на всички канали;
Стъпка 2: Провери дали HDMI кабела, който свързва декодера с телевизора e свързан. Извади и го постави отново.
Стъпка 3: Рестартирай приемника, телевизора и рутера/модема, като ги изключиш за 15 секунди от електричеството и ги включиш отново.
Затруднение с цветовете или формата на картината
Стъпка 1: Извади HDMI кабела от телевизора и цифровия приемник и го постави отново.
Стъпка 2: Рестартирай приемника и телевизора като ги изключиш от електричеството за 15 секунди;
Стъпка 3: Провери дали не е намалена или увеличена яркостта и контраста на телевизора.
Избери (от дистанционното на А1) > Настройки > Аудио и Видео Настройки > ТВ Резолюция. За ТВ резолюция избери 720р или 1080р.
Звукът и/или субтитрите не са на български език
Стъпка 1: Избери бутон Home от дистанционното управление на приемника.
Стъпка 2: Избери меню Настройки (Settings).
Стъпка 3: Избери меню Езици (Languages).
Стъпка 4: Избери Език на потребителски интерфейс (UI language).
Стъпка 5: Избери български и потвърди с OK.
Липсват елементи от интерактивното меню EPG
Стъпка 1: Провери дали проблемът е на един или на всички канали
Стъпка 2: Рестартирай приемника като го изключиш от електричеството за 15 секунди.
Цифровото устройство не се включва
Стъпка 1: Провери плътно ли е поставена буксата на захранващия кабел на приемника
Стъпка 2: Провери дали приемникът е включен от бутона on/off
Стъпка 3: Рестартирай приемника като го изключиш от електричеството за 15 секунди и го включиш отново
Стъпка 4: Включи захранващия адаптер в друг контакт
Цифровото устройство не приема команди от дистанционното
Стъпка 1: Провери дали светлинната индикация на приемника свети в зелено. Ако не свети в зелено рестартирай приемника като го изключиш от електричеството за 15 секунди.
Стъпка 2: Провери дали HDMI кабела между приемника и телевизора е включен. Извади го и го включи отново. Смени мястото на кабела при наличие на друг HDMI порт в телевизора.
Стъпка 3: Рестартирай приемника, телевизора и рутера/модема като ги изключиш от електричеството за 15 секунди.
Стъпка 4: Провери дали телевизорът е на правилния видео вход.
От дистанционното на телевизора натисни бутон „AV“, „Source“, „Input“, „Video“ или . Спрямо свързването премини към коректния видео вход.
Стъпка 5: Провери дали батериите на дистанционното не са изхабени.
Интерактивните функции за запис или връщане на предаване не работят
Рестартирай приемника, телевизора и рутера/модема, като ги изключиш за 15 секунди от електричеството и ги включиш отново.