Избери твоето затруднение с телевизионната услуга.
"Няма сигнал" на черен екран
Стъпка 1: Провери дали устройството е включено – светлинната индикация трябва да свети в зелено.
Стъпка 2: Провери дали телевизорът е на правилния видео вход. От дистанционното на телевизора натисни бутон „AV“, „Source“, „Input“, „Video“ или , за преминаване към коректния видео вход.
Син или черен екран
Стъпка 1: Провери дали декодерът е включен – светлинната индикация трябва да свети в зелено.
Стъпка 2: Провери дали свързващия кабел между телевизора и декодера е добре поставен.
Стъпка 3: Провери дали телевизорът е на правилния видео вход. От дистанционното на телевизора натисни бутон „AV“, „Source“, „Input“, „Video“ или , за преминаване към коректния видео вход.
Грешка 1302 /1305
Затруднение със свързването към сървъра
За да работи коректно услугата, е необходимо LAN кабелът да е включен в 3-ти или 4-ти порт на суич/ONT устройството.
Грешка 1901
Изключен кабел
В случай че няма промяна се свържи с нас.
Грешка 4514
Затруднение с получаването на сигнала
Вашият профил е блокиран
Това съобщение се изписва при неплатени задължения за услугата.
Липсва един или част от каналите
Стъпка 1: Провери дали липсващият канал е част от твоя абонаментен план
Стъпка 2: Рестартирай декодера като извадиш захранващия кабел от устройството за 10 секунди и го постави отново.
Звукът и/или картината прекъсват/пикселизират
Стъпка 1: Рестартирай декодера като извадиш захранващия кабел от устройството за 10 секунди.
Стъпка 2: Провери свързващия кабел между телевизора и декодера е добре поставен
Липсва звук или картина
Стъпка 1: Провери дали не е включена функцията „Mute“ от дистанционното на телевизора и на декодера.
Стъпка 2: Провери дали свързващия кабел между телевизора и декодера е добре поставен.
Звукът и/или субтитрите не са на български език
Стъпка 1: Влез в Menu от дистанционното на декодера
Стъпка 2: Избери Аудио/Видео и провери зададения аудио дублаж и езика на субтитрите.
Цифровото устройство не се включва
Стъпка 1: Провери дали светлинната индикация на декодера свети в червено или зелено.
Стъпка 2: Рестартирай декодера като извадиш захранващия кабел от устройството за 10 секунди и го поставиш отново.
Цифровото устройство не приема команди от дистанционното
Стъпка 1: Провери дали светлинната индикация на декодера свети в зелено – ако свети в червено е необходимо да го включиш
Стъпка 2: Провери дали телевизорът е на правилния видео вход. От дистанционното на телевизора натисни бутон „AV“, „Source“, „Input“, „Video“ или , за преминаване към коректния видео вход.
Стъпка 3: Рестартирай декодера като извадиш захранващия кабел от устройството за 10 секунди и го поставиш отново.
Стъпка 4: Смени батериите на дистанционното управление на декодера.