Моят план

Информация, допълнителни пакети и проверка на фактура

Информация за моя план

Провери параметрите на твоя абонаментен план, като отстъпки, включени канали, допълнителни услуги, които можеш да добавиш към него и отчетен период през:

  • Добавяне на допълнителен приемник

    Всеки клиент може да добави до 3 допълнителни ТВ приемника за ползване на 2-ри, 3-ти и 4-ти телевизор, без обвързване срещу допълнителна месечна такса 7,99 лв. за всеки допълнителен ТВ приемник. Клиент може да се абонира за допълнителен ТВ приемник срещу месечна такса 3,99 лв. за всеки допълнителен ТВ приемник при 2-годишен срок на ползване на основната услуга A1 ТВ.

    Допълнителен приемник може да бъде заявен като ни пишете в чата долу в десния ъгъл, с обаждане на *88 или в А1 магазин.

    До 24 часа след заявяването му, ще получиш обаждане за уговорка и инсталация на услугата.

    Проверка на фактура

    До 5 дни след края на отчетния период се издава месечна фактура, съдържаща всички такси, определени по договор, потребление за изминалия месец и допълнителни такси за екстри (допълнителни пакети) и други ползвани услуги за периода. Месечната фактура има 15 дневен срок за плащане.

    Повече информация за месечната фактура и начините на плащане може да се провери в секция Фактури.

    Допълнителни пакети

    Тарифните ни планове предоставят възможност за активиране на допълнителен ТВ пакет или услуга по твой избор. Чрез меню "Услуги Select", можеш да добавиш допълнителни телевизионни пакети като Max Sport Plus, Diema Xtra, Netflix и HBO&Cinemax, а чрез меню "Включени услуги" допълнителни екстри като Xplore TV Go MAX, MAX Видеотека, Multi SD и 7/8. Пакетите могат да бъдат добавени безплатно или срещу допълнително заплащане, съобразно твоя тарифен план

    Можеш да провериш за активни допълнителни пакети към твоя абонаментен план като избереш удобния за теб начин в описаните стъпки през:

  • Като ни пишете в чата долу в десния ъгъл;
  • Условия за ползване на допълнителен пакет и/или услуга

  • Допълнителните пакети и услуги могат да бъдат активирани или деактивирани през Моят А1.
  • При добавяне на услуга Select или Включена услуга срещу допълнително заплащане, таксата за нея ще бъде начислена към твоята месечна фактура.
  • При деактивация на услуга Select, имай предвид че избраният от теб пакет ще бъде премахнат на 30-тия ден от датата на активацията му.
  • При деактивация на платена Включена услуга, имай предвид, че деактивацията ще бъде изпълнена веднага щом завършиш заявката през меню "Включени услуги" в профила ти в Моят А1.
  • Всички допълнителни пакети и услуги имат своя отчетна дата - в зависимост от това, кога са добавени тези дати могат да съвпадат, но могат и да са различни.
  • Меню Услуги Select
  • Броят на свободните позиции зависи от избрания от теб тарифен план.
  • Под всяка позиция е съответния й статус – дали е Активна (заета), Блокирана или Свободна
  • Под тях е списъкът с всички услуги. Тези, които вече са в позиция и са активни, са най-отдолу в списъка, със статус „Активен“.
  • Тези услуги могат да бъдат безплатни за целия срок на договора или да има определен промоционален период, като след неговото му изтичане се начислява такава. Тези условия са описани в договора за избрания от теб тарифен план.
  • Услугите в позициите могат да се сменят веднъж на 30 дни. Всяка позиция има своя отчетна дата – в зависимост от това, кога дадена услуга е добавена на позицията, тези дати могат да съвпадат, но могат и да са различни.
  • Активация на услуга Select

    Мобилното приложение Моят А1

    Стъпка 1: Влез в регистрацията си в Моят А1

    Раздела Моят А1 на A1.bg

    Стъпка 1: Влез в регистрацията си в Моят А1

    Деактивация на услуга Select

    Мобилното приложение Моят А1

    Стъпка 1: Влез в профила си в Моят А1

    Раздела Моят А1 на A1.bg

    Стъпка 1: Влез в регистрацията си в Моят А1

    Замяна на услуга Select

    Мобилното приложение Моят А1

    Стъпка 1: Влез в профила си в Моят А1

    Раздела Моят А1 на A1.bg

    Стъпка 1: Влез в регистрацията си в Моят А1
    Меню Включени услуги
  • Тарифният ти план предоставя възможност да активираш разнообразни допълнителни услуги от Секция „Включени услуги“, които са с различен промоционален период, през който може да ги ползваш безплатно.
  • Ако си сключил договор или си преподписал тарифния си план на оферта след април 2024 г., можеш да се ползваш Xplore TV Go MAX с безплатен промо период от 3 месеца, а MAX Видеотека за 1 месец от датата на сключване на договора
  • Активация на Включена услуга

    Мобилното приложение Моят А1

    Стъпка 1: Влез в регистрацията си в Моят А1

    Раздела Моят А1 на A1.bg

    Стъпка 1: Влез в регистрацията си в Моят А1

    Деактивация на Включена услуга

    Мобилното приложение Моят А1

    Стъпка 1: Влез в профила си в Моят А1

    Раздела Моят А1 на A1.bg

    Стъпка 1: Влез в регистрацията си в Моят А1

    Активация и деактивация на допълнителен пакет през ТВ приемник

    Aктивация и деактивация на допълнителен пакет през меню на ТВ приемник

    KSTB 5020

  • KSTB 5019

  • ZTE ZXV10 B700v5

  • Заявяване на нов договор или преподписване на текущ

    Можеш да промениш своя тарифен план при следните условия:

  • Ако до края на твоя договор остават повече от 3 месеца, можеш да преминеш на нов тарифен план с равна или по-висока месечна такса.
  • Ако до края на твоя договор остават по-малко от 3 месеца, можеш да преминеш на нов тарифен план с по-ниска, равна или по-висока месечна такса.
  • Промяна на текущия тарифен план или заявяване на нов можеш да направиш през:

  • През страницата на А1.bg

  • В магазин на А1
  • Чрез връзка със сътрудник продажби на *88
  • Можеш да закупиш ново устройство онлайн, обвързано с абонаментен план с преференциални условия, в Онлайн магазина на А1.

    Смяна на адрес

    Всеки абонат на А1, при необходимост, има възможност да смени адреса на ползване на услугата си.

  • Смяната на адрес може да бъде заявена във всеки магазин на А1.
  • Таксата за смяна на адрес е 19,99 лв. и се начислява към следващата издадена фактура.
  • След подадено заявление за смяна на адрес, предоставените от компанията устройства се преместват на новия адрес от клиента.
  • След подадена заявка и налично покритие на новия адрес, до 24 часа ще бъде получено обаждане за уговорка за инсталация на новия адрес.
  • Инсталацията се осъществява в рамките на 3 до 5 дни(с изключение на случаите, в които е необходимо допълнително изграждане до адреса. В този случай инсталацията се изпълнява в срок до 15 работни дни).
  • Важно: Преди да се заяви смяна на адрес препоръчваме да се провери дали има покритие на новия адрес. Тази проверка може да се направи ТУК.