Моят план

Информация, допълнителни пакети и проверка на фактура

Информация за моя план

Провери параметрите на твоя абонаментен план, като отстъпки, включени канали, допълнителни услуги, които можеш да добавиш към него и отчетен период през:

  • Добавяне на допълнителен приемник

    Всеки клиент може да добави до 3 допълнителни ТВ приемника за ползване на 2-ри, 3-ти и 4-ти телевизор, без обвързване срещу допълнителна месечна такса 7,99 лв. за всеки допълнителен ТВ приемник. Клиент може да се абонира за допълнителен ТВ приемник срещу месечна такса 3,99 лв. за всеки допълнителен ТВ приемник при 2-годишен срок на ползване на основната услуга A1 ТВ.

    Допълнителен приемник може да бъде заявен като ни пишете в чата долу в десния ъгъл, с обаждане на *88 или в А1 магазин.

    До 24 часа след заявяването му, ще получиш обаждане за уговорка и инсталация на услугата.

  • Допълнителен приемник за предплатена фиксирана услуга може да бъде заявен само в магазин на А1 срещу месечна такса 3,99 лв. за 30 календарни дни.

  • Проверка на фактура

    До 5 дни след края на отчетния период се издава месечна фактура, съдържаща всички такси, определени по договор, потребление за изминалия месец и допълнителни такси за екстри (допълнителни пакети) и други ползвани услуги за периода. Месечната фактура има 15 дневен срок за плащане.

    Повече информация за месечната фактура и начините на плащане може да се провери в секция Фактури.

    Допълнителни пакети

    Тарифните ни планове предоставят възможност за активиране на допълнителен ТВ пакет или услуга по твой избор. Как да активираш или деактивираш пакет през меню "Услуги Select" (като Max Sport Plus, Diema Xtra, Netflix и HBO&Cinemax) и меню "Включени услуги" (Xplore TV Go MAX, MAX Видеотека, Multi SD и 7/8) през Моят А1 виж тук

    Aктивация и деактивация на допълнителен пакет през меню на ТВ приемник

    KSTB 5020

  • KSTB 5019

  • ZTE ZXV10 B700v5

  • Заявяване на нов договор или преподписване на текущ

    Можеш да промениш своя тарифен план при следните условия:

  • Ако до края на твоя договор остават повече от 3 месеца, можеш да преминеш на нов тарифен план с равна или по-висока месечна такса.
  • Ако до края на твоя договор остават по-малко от 3 месеца, можеш да преминеш на нов тарифен план с по-ниска, равна или по-висока месечна такса.
  • Промяна на текущия тарифен план или заявяване на нов можеш да направиш през:

  • През страницата на А1.bg

  • В магазин на А1
  • Чрез връзка със сътрудник продажби на *88
  • Можеш да закупиш ново устройство онлайн, обвързано с абонаментен план с преференциални условия, в Онлайн магазина на А1.

    Можеш да заявиш нов договор за предплатена услуга само в магазин на А1.

    Смяна на адрес

    Всеки абонат на А1, при необходимост, има възможност да смени адреса на ползване на услугата си.

  • Смяната на адрес може да бъде заявена във всеки магазин на А1.
  • Таксата за смяна на адрес е 19,99 лв. и се начислява към следващата издадена фактура.
  • След подадено заявление за смяна на адрес, предоставените от компанията устройства се преместват на новия адрес от клиента.
  • След подадена заявка и налично покритие на новия адрес, до 24 часа ще бъде получено обаждане за уговорка за инсталация на новия адрес.
  • Инсталацията се осъществява в рамките на 3 до 5 дни(с изключение на случаите, в които е необходимо допълнително изграждане до адреса. В този случай инсталацията се изпълнява в срок до 15 работни дни).
  • Важно: Преди да се заяви смяна на адрес препоръчваме да се провери дали има покритие на новия адрес. Тази проверка може да се направи ТУК.