Търсене
A1 logo

Моят план

Информация, допълнителни пакети и проверка на фактура

Информация за моя план

Провери параметрите на твоя абонаментен план, като отстъпки, включени канали, допълнителни услуги, които можеш да добавиш към него и отчетен период през:

  • Добавяне на допълнителен приемник

    Всеки клиент може да добави до 3 допълнителни ТВ приемника за ползване на 2-ри, 3-ти и 4-ти телевизор, без обвързване срещу допълнителна месечна такса 7,99 лв. за всеки допълнителен ТВ приемник. Клиент може да се абонира за допълнителен ТВ приемник срещу месечна такса 3,99 лв. за всеки допълнителен ТВ приемник при 2-годишен срок на ползване на основната услуга A1 ТВ. Допълнителен приемник може да бъде заявен във всеки А1 магазин или с обаждане на *88 или +35988123.

    До 24 часа след заявяването му, ще получиш обаждане за уговорка и инсталация на услугата.

    Проверка на фактура

    До 5 дни след края на отчетния период се издава месечна фактура, съдържаща всички такси, определени по договор, потребление за изминалия месец и допълнителни такси за екстри (допълнителни пакети) и други ползвани услуги за периода. Месечната фактура има 15 дневен срок за плащане.

    Повече информация за месечната фактура и начините на плащане може да се провери в секция Фактури.

    Допълнителни пакети

    Ние от А1 се стремим да осигурим възможно най-голямо съдържание от разнообразни телевизионни канали, които могат да бъдат добавени към основния абонаментен план. Всеки клиент може да добави допълнителен пакет с филмово или спортно съдържание (HBO, Cinemax,MAX Sport, DiemaXtra и други). Разгледай пълния набор с предлагани допълнителни екстри тук.

    Можеш да провериш за активни допълнителни пакети към твоя абонаментен план като избереш удобния за теб начин в описаните стъпки през:

  • В магазин на А1
  • С обаждане на *88/+35988123
  • Допълнителните пакети за цифрова телевизия могат да бъдат активирани със срочен или безсрочен абонамент.

  • Безсрочен абонамент – той е без крайна дата, може да бъде активиран, променян или деактивиран във всеки момент, лично от теб.
  • Срочен абонамент – той е с крайна дата, добавя се с договор за срок от 2 години и с подписване на анекс.
  • Можеш да добавиш или премахнеш допълнителен пакет като избереш удобния за теб начин и описаните стъпки в него през:

  • Меню на ТВ приемника (STB) - валидно само при използване на интерактивна телевизия
  • Aктивация и деактивация на допълнителен пакет през меню на ТВ приемник

    KSTB 5020

  • KSTB 5019

  • ZTE ZXV10 B700v5

  • Условия за ползване на допълнителен пакет

  • При добавяне на срочен пакет (за 2 години) се подписва анекс за ползването му;
  • Безсрочен пакет може да бъде добавен през Моят А1 или с обаждане на *88/088123;
  • Безсрочен пакет може да бъде активиран или деактивиран през Моят А1
  • Безсрочният абонамент за допълнителните пакети може да се прекъсне и възобнови по желание на абоната, без неустойка и без това да се отрази на срока на основния абонамент.
  • Заявяване на нов договор или преподписване на текущ

    Можеш да промениш своя тарифен план при следните условия:

  • Ако до края на твоя договор остават повече от 3 месеца, можеш да преминеш на нов тарифен план с равна или по-висока месечна такса.
  • Ако до края на твоя договор остават по-малко от 3 месеца, можеш да преминеш на нов тарифен план с по-ниска, равна или по-висока месечна такса.
  • Промяна на текущия тарифен план или заявяване на нов можеш да направиш през:

  • През страницата на А1.bg

  • В магазин на А1
  • С обаждане на *88 или +35988123
  • Можеш да закупиш ново устройство онлайн, обвързано с абонаментен план с преференциални условия, в Онлайн магазина на А1.

    Смяна на адрес

    Всеки абонат на А1, при необходимост, има възможност да смени адреса на ползване на услугата си.

  • Смяната на адрес може да бъде заявена във всеки магазин на А1.
  • Таксата за смяна на адрес е 19,99 лв. и се начислява към следващата издадена фактура.
  • След подадено заявление за смяна на адрес, предоставените от компанията устройства се преместват на новия адрес от клиента.
  • След подадена заявка и налично покритие на новия адрес, до 24 часа ще бъде получено обаждане за уговорка за инсталация на новия адрес.
  • Инсталацията се осъществява в рамките на 3 до 5 дни(с изключение на случаите, в които е необходимо допълнително изграждане до адреса. В този случай инсталацията се изпълнява в срок до 15 работни дни).
  • Важно: Преди да се заяви смяна на адрес препоръчваме да се провери дали има покритие на новия адрес. Тази проверка може да се направи ТУК.