"Няма сигнал" на черен екран
Стъпка 1: Провери дали декодера е включен. Светлинният индикатор в предната част на панела на приемника трябва да свети в зелено.
Стъпка 2: Провери дали свързващият кабел межди телевизора и приемника е добре поставен.
Стъпка 3: Провери дали телевизорът е на правилния видео вход.
От дистанционното на телевизора натисни бутон „AV“, „Source“, „Input“, „Video“ или , за преминаване към коректния видео вход. Спрямо свързването провери на HDMI или AV входовете от излезлия списък.
Син екран
Стъпка 1: Провери дали декодера е включен – трябва да свети в зелено.
Стъпка 2: Провери дали свързващият кабел (HDMI или чинч) е добре поставен в телевизора и декодера.
Стъпка 3: Провери дали телевизорът е на правилния видео вход.
От дистанционното на телевизора натисни бутон „AV“, „Source“, „Input“, „Video“ или , за преминаване към коректния видео вход. Спрямо свързването провери на HDMI или AV входовете от излезлия списък.
"Няма сигнал"/ "STB blocked"/ "Списък с канали не се зарежда"
Стъпка 1: Рестартирай декодера като извадиш захранващия кабел от устройството за 10 секунди.
Стъпка 2: Провери дали антената е разместена или има обект (дърво, листа или други), който и пречи да получава сигнал.
Стъпка 3: Провери дали белият коаксиален кабел е добре поставен в декодера
Стъпка 4: Направи пресканиране на каналите
На всички канали изписва "Няма поставена карта"
Стъпка 1: Провери дали картата е правилно поставена със златистия чип насочен към земята и стрелката сочи напред в цифровото устройство.
Стъпка 2: Почисти внимателно златистия чип с мека и суха материя, за да се отстранят евентуални замърсявания.
Стъпка 3: Опитай да рестартираш декодера като извадиш захранващия адаптер от устройството за 10 секунди и го включиш след това отново.
"Нямате абонамент за този канал. За информация се обърнете на +35988123. No access (11)"
Стъпка 1: Провери дали има незаплатени задължения
Стъпка 2: Провери дали избраният канал е включен в абонамента
Стъпка 3: Опитай да рестартираш декодера като извадиш захранващия адаптер от устройството за 10 секунди.
Липсва един или част от каналите
Стъпка 1: Провери дали липсващият канал е включен в избрания абонаментен план
Стъпка 2: Провери дали белият коаксиален кабел е добре поставен в декодера
Стъпка 3: Провери дали антената е разместена или има обект (дърво, листа или други), който и пречи да получава сигнал.
Стъпка 4: Провери, чрез бутон RADIO.TV е избрана опцията TV.
Стъпка 5: Направи пренастройка на каналите.
"Приемникът и картата не са сдвоени. Обадете се на +35988123 (4) No access (4)."
Стъпка 1: Ако на адреса се използва повече от един приемник провери дали картите не са разменени.
Стъпка 2: Ако съобщението не се променя, пиши ни в чата в долния десен ъгъл или се свържи с нас на *88
Лошо качество на звук и/или картина
Стъпка 1: Провери дали белият коаксиален кабел е добре поставен в декодера.
Стъпка 2: Провери дали свързващият кабел (HDMI или чинч) е добре поставен в телевизора и декодера.
Стъпка 3: Провери дали антената е разместена или има обект (дърво, листа или други), който и пречи да получава сигнал.
Стъпка 4: Опитай да рестартираш декодера като извадиш захранващия адаптер от устройството за 10 секунди.
Стъпка 5: Провери дали в близост до приемника или върху него има поставен рутер, трябва да има разстояние между устройствата поне 1 метър.
Стъпка 6: Провери настройките на приемника като се пускане нова пренастройка. Провери дали силата на сигнала е 100% и качество на сигнала е между 50-60%.
Цифровото устройство не се включва
Стъпка 1: Провери дали светлинната индикация в предния панел на декодера свети в червено или зелено. Ако не свети, провери захранващия кабел и опитай да го включиш в друг контакт.
Стъпка 2: Опитай да рестартираш декодера като извадиш захранващия адаптер от устройството за 10 секунди и след това го включи отново.
Цифровото устройство не приема команди от дистанционното
Стъпка 1: Провери дали светлинната индикация на предния панел на декодера свети в зелено. Ако свети в червено, декодерът е изключен и е необходимо да го включиш от бутона за включване
Стъпка 2: Провери дали телевизорът е на правилния видео вход.
От дистанционното на телевизора натисни бутон „AV“, „Source“, „Input“, „Video“ или .
Спрямо свързването провери на HDMI, AV или SCART входовете от излезлия списък в зависимост от кабела, с който е свързан телевизора и декодера.
Стъпка 3: Рестартирай декодера като извадиш захранващия кабел от устройството за 10 секунди и след това го включи отново.
Стъпка 4: Смени батериите на дистанционното управление на декодера.
Цифровите канали не се сменят от дистанционното
Стъпка 1: Провери дали телевизорът е на правилния видео вход.
От дистанционното на телевизора натисни бутон „AV“, „Source“, „Input“, „Video“ или .
Спрямо свързването провери на HDMI, AV или SCART входовете от излезлия списък в зависимост от кабела, с който е свързан телевизора и декодера.
Стъпка 2: Рестартирай декодера като извадиш захранващия кабел от устройството за 10 секунди и след това го включи отново.
Стъпка 3: Смени батериите на дистанционното управление на декодера.