Как да ти помогнем?

например: фактура
Вход в Моят А1
Планира ли вече твоето лятно пътешествие?
Провери кой роуминг план или пакет е най-подходящ за него.
Виж тук

Новини

От 01.08.2022г А1 преустановява излъчването на ана...
Считано от 01.08.2022 г., с цел подобряване качеството на услугите на А1, се преустановява излъчването на аналоговата ТВ.
Увеличаване на цените от 01.07.2022 г....
Oт 01.07.2022 г. цената за пакетите MAX Sport Plus, Diema Xtra, HBO и Cinemax се увеличава.
Disney+ вече и в България
Платформата Disney+ официално стартира. За да искаш достъп до всички епизоди и филми на Disney, Pixar, Marvel, Star Wars и др. е необходимо създаването на профил.
Виж всички

Често задавани въпроси

Как мога да разбера кои услуги се включват в пакета, който ползвам?

При подписване на договор в предоставените документи е включен списък с наличните канали, спрямо избрания абонаментен план. Броят на всички налични канали спрямо основния абонаментен план, може да бъде открит и тук.

Как да проверя с колко мобилен интернет разполагам?

Проверка на използвани и оставащи МВ мобилен интернет може да бъде направена през:

  • Раздела Моят А1 на A1.bg: Начало > Избери номера, който искаш да провериш > Текущо потребление

  • Мобилното приложение Моят А1: Избери номера, който желаеш да провериш > Текущо потребление

  • Колко време отнема инсталирането на нова услуга?

    Инсталацията на фиксирана услуга се осъществява в рамките на 3 до 5 дни. (С изключение на случаите, в които е необходимо допълнително изграждане до адреса. В този случай инсталацията се изпълнява в срок до 15 работни дни).

    Ще ми бъде ли спрян номера, ако надвиша лимита за пренос на данни в роуминг?

    При достигане на 80% и 100% от лимита за пренос на данни в роуминг, ще бъде получен SMS. При надвишаването му достъпът до мобилен интернет в роуминг се преустановява до следващ период на фактуриране. Разговорите и SMS-и не се ограничават.

    Отказ от лимит за данни в роуминг може да бъде направен чрез SMS до кратък номер 17834, също така и през раздела Моят А1 на A1.bg или мобилното приложение Моят А1.

    Какво е eSIM?

    еSIM е вградена карта в устройството, която замества физическите карти. Активирането й става със сканирането на специален баркод, който се предоставя в офис на A1. При това действие, в устройството се зарежда специален профил, който на свой ред осигурява възможност за връзка с мрежата.