*Ако все още нямаш създаден профил в Моят А1, виж стъпките за регистрация тук. Профилът в Моят А1 е необходим, за да направиш регистрация на услугата Xplore TV за смарт телевизор.
**Ако имаш регистрация за Xplore TV Go към мобилна услуга, задължително следва да направиш нова, с различен e-mail за вход в Xplore TV за смарт телевизор. Ако вече имаш регистрация за Xplore TV Go към телевизията, можеш да използваш същите данни за вход в Xplore TV за смарт телевизор.
***След активирането на нова услуга, бутонът за регистрация в Моят А1 ще е видим до 1 час.
Регистрация през Моят А1 мобилно приложение
Стъпка 1: Влез в мобилното приложение Моят А1, с твоята регистрация, като въведеш имейл и парола. Ако нямаш регистрация в Моят А1 – може да видиш информация за стъпките тук.
Регистрация през Моят А1 уеб страница
Стъпка 1: Влез в Моят А1 на a1.bg.
*Ако все още нямаш създаден профил в Моят А1, виж стъпките за регистрация тук. Профилът в Моят А1 е необходим, за да направиш регистрация на услугата Xplore TV за смарт телевизор.
Стъпка 1: Запознай се с комплекта към твоето устройство, при получаване в А1 Магазин.
Стъпка 1: След установена връзка между устройството и телевизора ще се зареди екран за сдвояване на дистанционното с устройството.
Постави дистанционното на устройството на около 20 см от него.
Натисни едновременно бутон Bluetooth бутона и бутон ОК за 10 секунди, както е показано на снимката.
Запознай се с твоето устройство
1. Необходимо е технологично време, за да излезе бутон „Регистрация“, около 1 час.
2. Увери се, че си добавил услугата в Моят А1.
Увери се, че имаш интернет на адреса;
2. При нужда рестартирай устройствата за интернет.
За други технически затруднения виж тук.