Търсене
A1 logo

Wi-Fi Android TV приемник ZTE

Инструкция за първоначална инсталация

1. Регистрирай услугата през бутон „Регистрация“ в Моят А1

*Ако все още нямаш създаден профил в Моят А1, виж стъпките за регистрация тук. Профилът в Моят А1 е необходим, за да направиш регистрация на услугата Xplore TV за смарт телевизор.

**Ако имаш регистрация за Xplore TV Go към мобилна услуга, задължително следва да направиш нова, с различен e-mail за вход в Xplore TV за смарт телевизор. Ако вече имаш регистрация за Xplore TV Go към телевизията, можеш да използваш същите данни за вход в Xplore TV за смарт телевизор.

***След активирането на нова услуга, бутонът за регистрация в Моят А1 ще е видим до 1 час.

Регистрация през Моят А1 мобилно приложение

Стъпка 1: Влез в мобилното приложение Моят А1, с твоята регистрация, като въведеш имейл и парола. Ако нямаш регистрация в Моят А1 – може да видиш информация за стъпките тук.

Регистрация през Моят А1 уеб страница

Стъпка 1: Влез в Моят А1 на a1.bg.

*Ако все още нямаш създаден профил в Моят А1, виж стъпките за регистрация тук. Профилът в Моят А1 е необходим, за да направиш регистрация на услугата Xplore TV за смарт телевизор.

zoom-trigger

2. Свържи устройството с телевизора

Стъпка 1: Запознай се с комплекта към твоето устройство, при получаване в А1 Магазин.

zoom-trigger

3. Инсталирай услугата на телевизора

Стъпка 1: След установена връзка между устройството и телевизора ще се зареди екран за сдвояване на дистанционното с устройството.

*Това ще ти даде възможност да използваш само едно дистанционно (това на Android устройството).
  • Постави дистанционното на устройството на около 20 см от него.

  • Натисни едновременно бутон Bluetooth бутона и бутон ОК за 10 секунди, както е показано на снимката.

  • При успешно сдвояване ще се зареди потвърдителен екран.
    zoom-trigger
    zoom-trigger

    Запознай се с твоето устройство

    Преден панел

    zoom-trigger

    Заден панел

    zoom-trigger

    Страничен панел

    zoom-trigger

    Съвети за успешна инсталация:

  • Не ми излиза бутон „Регистрация“ в Моят А1:
  • 1. Необходимо е технологично време, за да излезе бутон „Регистрация“, около 1 час.

    2. Увери се, че си добавил услугата в Моят А1.

  • Не мога да свържа устройството с интернет:
  • Увери се, че имаш интернет на адреса;

    2. При нужда рестартирай устройствата за интернет.

  • За други технически затруднения виж тук.