Търсене
A1 logo

Често задавани въпроси

Кой може да се възползва от услугата?

Абонат на мобилна услуга на всеки оператор в България или фиксирана телефонна услуга на А1 България. Необходимо е използването на смартфон с операционна система с Android/iOS, ако изпълняваш ролята на Управляващ и Android, ако си в ролята на Защитен.

Искам да защитя мой близък от злонамерени и нежелани входящи обаждания, какво да направя?

Необходимо е използването на смартфон с операционна система Android или iOS и изпълнението на следните лесни стъпки:

1. Изтегли приложението A1 Guard от Google Play Store или Apple Store.

2. Избери ролята на Управляващ и се регистрирайте в приложението.

3. Въведи номера на близкия човек, който искаш да защитаваш.

4. След като той даде съгласието си да бъде защитаван, може да администрираш входящите му обаждания.

Какви номера мога да защитавам като Управляващ?

Можеш да въведеш за управляване мобилни номера на всички национални оператори, ползващи устройства с операционна система Android или А1 фиксирани и мобилни номера.

Какво трябва да направи мой близък, ако иска да защитавам обажданията му?

Има две възможности:

1. Ако ползва Android устройство с подходяща версия, е необходимо и той да изтегли приложението A1 Guard и да избере да продължи с опция Защитен.

2. Ако ползва различно устройство или Андроид устройство без приложение, да се обади на безплатен номер 1441 и да въведе твоя номер, последван от символ # като Управляващ. Тази опция е валидна само за клиенти на А1.

Платена ли е услугата?

Приложението А1 Guard не се заплаща. Необходимо е само да се изтегли от Google Play store или от Apple store.

Ползването на мобилен интернет, приемане на пренасочени обаждания, ползване на приложението в роуминг са според условията на твоя тарифен план.

Свалих приложението и трябва да избера с каква роля да продължа - Управляващ или Защитен. Какво означава това?

Управляващият е в ролята на администратор на услугата. Той може да избере до 5 номера, които ще защитава със съответните настройки за входящите им обаждания. Ако избереш ролята на Защитен, е необходимо да се съгласиш Управляващият да администрира твоите обаждания.

Веднъж въведени в разрешения списък, номерата могат ли да се изтриват или променят на следващ етап?

Да. Промени по списъка с разрешени номера могат да се правят само от Управляващия номер.

Какво се случва с услугата при смяна на апарат?

Ако си Управляващ номер, е необходимо да приложението да се свали на новото устройство и да влезнеш в профила си с потребителско име и парола. Ако си Защитен, е необходимо приложението да бъде отново изтеглено и инсталирано, за да бъде автоматично разпознат телефонния номер.

Ако имам други въпроси, как мога да получа повече информация?

Можеш да посетиш уеб сайтa www.a1guard.bg или да се свържеш с наш сътрудник на *88 или 088 123.

Защо не мога да се свържа с номер, който е Защитен?

Опитай да се свържеш с абоната по друг начин и го помоли да провери настройките на обажданията си. При опит за обаждане на Защитен номер с избрана опция за блокиране на обаждания, позвъняващият чува съобщение, че абонатът е защитен с A1 Guard.