Проблем с профила в Netflix

Не мога да вляза в профила си в Netflix

Ако имате проблем при опит да влезнете в Netflix профила Ви:
  • Виждате съобщение за грешка при влизане;
  • Не можете да влезете на нито едно устройство;
  • Ако можете да влезете на едно устройство, но не и на друго.
  • Последвайте стъпките за проверка, в страницата на Netflix тук.

    Netflix казва да се регистрирате, когато се опитвате да влезете

    Ако виждате стъпки за създаване на нов акаунт, когато се опитвате да влезете в Netflix, следвайте тези стъпки, за да се върнете на страницата за влизане.

    Последвайте подробни стъпки за проверка, в страницата на Netflix тук.

    Излиза съобщение при вход в Netflix, че акаунтът вече се използва

    Ако виждате някое от следните съобщения, докато гледате телевизионно предаване или филм:
  • Too many people are using your account right now (Твърде много хора използват вашия акаунт в момента);
  • Your Netflix account is in use on another device (Вашият Netflix акаунт се използва на друго устройство);
  • Your Netflix account is in use on too many devices (Вашият Netflix акаунт се използва на твърде много устройства)
  • Това означава, че е достигнат максималният брой устройства, разрешени да гледат едновременно с Вашия Netflix акаунт. Избраният Netflix план определя колко устройства могат да гледат едновременно.

    За да решите проблема последвайте описаните съвети тук

    Проблем с картината/звука в Netflix

    Виждам черен екран без звук

    Ако виждате черен без звук, когато се опитвате да гледате или стартирате Netflix, обикновено това означава проблем с устройството или кабела, свързващ устройствата или Netflix приложението е спряло възпроизвеждането.

    Ако не можете да се върнете към предишния екран или устройството Ви изобщо не работи, последвайте стъпките за отстраняване на проблеми.

    За да отстраните проблем на конкретно Ваше устройство, следвайте описаните стъпки тук.

    Виждам черен екран със звук

    Ако чувате звук, но не виждате картина, или ако картината стане черна по време на гледане, това обикновено означава проблем с Вашето устройство или видео кабел. За отстраняване на проблема, последвайте описаните стъпки тук.

    Видеото замръзна, но продължавам да чувам звук

    Ако видеото замръзва на една и съща картина, но продължавате да чувате звук, последвайте стъпките за диагностика спрямо устройството, което използвате тук.

    Кодове с грешки

    Виждам грешка "Code: NW-2-5"

    Тази грешка излиза при проблем с интернет връзката до Вашето устройство. За отстраняване на проблема последвайте описаните стъпки тук.

    Виждам грешка "ui-800-3"

    Ако към кода с грешка на Вашето устройство има и допълнителни числа записани в скоби ( ), потърсете точния този код на грешка в тук, за да видите правилните стъпки за отстраняване на проблема. Пример: ui-800-3 (123456)

    За отстраняване на затруднението на конкретно устройство следвате описаните стъпки тук.

    Виждам грешка с код "tvq-pb-101"

    Вижте точния код на грешката на Вашия телевизор. Ако има допълнителни числа или букви в скоби ( ), търсете точно този код на грешка тук.

    За отстраняване на затруднението на конкретно устройство следвате описаните стъпки тук.

    Виждам грешка с код "113"

    Следвайте стъпките за отстраняване на проблема тук.