Не мога да вляза в профила си в Netflix
Последвайте стъпките за проверка, в страницата на Netflix тук.
Netflix казва да се регистрирате, когато се опитвате да влезете
Последвайте подробни стъпки за проверка, в страницата на Netflix тук.
Излиза съобщение при вход в Netflix, че акаунтът вече се използва
За да решите проблема последвайте описаните съвети тук
Виждам черен екран без звук
Ако виждате черен без звук, когато се опитвате да гледате или стартирате Netflix, обикновено това означава проблем с устройството или кабела, свързващ устройствата или Netflix приложението е спряло възпроизвеждането.
Ако не можете да се върнете към предишния екран или устройството Ви изобщо не работи, последвайте стъпките за отстраняване на проблеми.
За да отстраните проблем на конкретно Ваше устройство, следвайте описаните стъпки тук.
Виждам черен екран със звук
Ако чувате звук, но не виждате картина, или ако картината стане черна по време на гледане, това обикновено означава проблем с Вашето устройство или видео кабел. За отстраняване на проблема, последвайте описаните стъпки тук.
Видеото замръзна, но продължавам да чувам звук
Ако видеото замръзва на една и съща картина, но продължавате да чувате звук, последвайте стъпките за диагностика спрямо устройството, което използвате тук.
Виждам грешка "Code: NW-2-5"
Тази грешка излиза при проблем с интернет връзката до Вашето устройство. За отстраняване на проблема последвайте описаните стъпки тук.
Виждам грешка "ui-800-3"
Ако към кода с грешка на Вашето устройство има и допълнителни числа записани в скоби ( ), потърсете точния този код на грешка в тук, за да видите правилните стъпки за отстраняване на проблема. Пример: ui-800-3 (123456)
За отстраняване на затруднението на конкретно устройство следвате описаните стъпки тук.
Виждам грешка с код "tvq-pb-101"
Виждам грешка с код "113"
Следвайте стъпките за отстраняване на проблема тук.