Достъп до портала

Затруднения с регистрацията

krushka

Можеш да регистрираш услуга в Бизнес портала след успешната ѝ активация/инсталация.

  • Мобилни услуги - 24 часа след активацията им;
  • Фиксирани услуги  - 24 часа след инсталацията им;
  • Предплатени услуги - 24 часа след първото обаждане.

Избери спрямо твоето затруднение

Не ми приема имейл адреса и/или паролата

 Имейлът, който въвеждаш, трябва да не е използван за друга регистрация. 


Увери се, че правилно го изписваш на латиница.

Ако го въведеш грешно, няма да получиш потвърдителния имейл, за да завършиш своята регистрация.


Паролата трябва да отговаря на описаните изисквания, за да те допусне да продължиш напред.

business-portal124

Не ми приема ЕИК

Ако след въвеждане на ЕИК не намира услуги на А1, възможните причини са следните: 

  • Услугите са били активирани скоро и все още не са активни в системата - виж по-горе в синьото поле за сроковете спрямо всеки тип услуга;

  • Посоченото ЕИК е на фирма без акаунт мениджър. Необходимо е да направиш своята регистрация в Моят А1.

  • Въвеждаш грешно данните, провери отново. 
business-portal114

Не ми приема номера на договора

Номерът на договора е 9 цифрен код във формат 5ХХХХХХХХ, който можеш да намериш в Приложение 1 на твоя договор.

Ако не намираш своя договор, пиши на АВА за съдействие.

contract-number

Не ми приема мобилния номер

В хода на регистрацията трябва да въведеш номер, на който да получиш своя Код за сигурност. Ако системата не приема въведения от теб номер, възможните причини може да са следните:

  • Имаш номер към А1 на същата фирма, който е необходимо да въведеш;
  • Номерът е необходимо да е български.
business-portal116

Не получавам имейл за потвърждение на регистрацията

Ако не получаваш потвърдителен имейл за регистрацията, възможните причини са следните: 

  • Въвел си грешен имейл - ако си допуснал грешка в изписването на имейла, е необходимо да започнеш отначало;
  • Имейлът е попаднал в папка "Спам и Блокирани" - провери за наличието му там;
  • Има забавяне в системата - изчакай минута, две и натисни "Изпрати отново";
  • Блокирал си подател: info@customerservice.a1.bg.
  • Акаунт мениджърът не е одобрил заявката ти, свържи се с него, ако са изминали 72 часа. 

business-portal117

Не получавам код за сигурност/верификационен код

Ако не получаваш код за сигурност/верификационен код, възможните причини са следните:

  • SMS-ът е пристигнал в папка "Спам и блокирани". Виж насоки тук;
  • Въвел си грешен телефонен номер;
  • Има забавяне в получаването на SMS-а;
  • Забранил си си входящите SMS-и на апарата. Виж насоки тук
  • SIM картата е нова - през първите 2 часа от активация не можеш да получаваш SMS.
business-portal119

Полезна ли ти беше тази информация?

Често задавани въпроси