Достъп до портала
Затруднения с регистрацията
Можеш да регистрираш услуга в Бизнес портала след успешната ѝ активация/инсталация.
- Мобилни услуги - 24 часа след активацията им;
- Фиксирани услуги - 24 часа след инсталацията им;
- Предплатени услуги - 24 часа след първото обаждане.
Избери спрямо твоето затруднение
Не ми приема имейл адреса и/или паролата
Имейлът, който въвеждаш, трябва да не е използван за друга регистрация.
Увери се, че правилно го изписваш на латиница.
Ако го въведеш грешно, няма да получиш потвърдителния имейл, за да завършиш своята регистрация.
Паролата трябва да отговаря на описаните изисквания, за да те допусне да продължиш напред.
Не ми приема ЕИК
Ако след въвеждане на ЕИК не намира услуги на А1, възможните причини са следните:
- Услугите са били активирани скоро и все още не са активни в системата - виж по-горе в синьото поле за сроковете спрямо всеки тип услуга;
- Посоченото ЕИК е на фирма без акаунт мениджър. Необходимо е да направиш своята регистрация в Моят А1.
- Въвеждаш грешно данните, провери отново.
Не ми приема номера на договора
Номерът на договора е 9 цифрен код във формат 5ХХХХХХХХ, който можеш да намериш в Приложение 1 на твоя договор.
Ако не намираш своя договор, пиши на АВА за съдействие.
Не ми приема мобилния номер
В хода на регистрацията трябва да въведеш номер, на който да получиш своя Код за сигурност. Ако системата не приема въведения от теб номер, възможните причини може да са следните:
- Имаш номер към А1 на същата фирма, който е необходимо да въведеш;
- Номерът е необходимо да е български.
Не получавам имейл за потвърждение на регистрацията
Ако не получаваш потвърдителен имейл за регистрацията, възможните причини са следните:
- Въвел си грешен имейл - ако си допуснал грешка в изписването на имейла, е необходимо да започнеш отначало;
- Имейлът е попаднал в папка "Спам и Блокирани" - провери за наличието му там;
- Има забавяне в системата - изчакай минута, две и натисни "Изпрати отново";
- Блокирал си подател: info@customerservice.a1.bg.
- Акаунт мениджърът не е одобрил заявката ти, свържи се с него, ако са изминали 72 часа.
Не получавам код за сигурност/верификационен код
Ако не получаваш код за сигурност/верификационен код, възможните причини са следните:
Полезна ли ти беше тази информация?