questions_page_heading

Често задавани въпроси

Как се плаща фактура с депозит?

Ако си МОЛ на фирма без акаунт мениджър, фактурата ще се заплати автоматично веднага след нейното излизане с наличния депозит.

Ако си служител и ползваш номер от фирмена група, е необходимо да се обърнеш към упълномощеното лице за плащане на фактура с депозит.

Ако си МОЛ или упълномощено лице на фирма с акаунт мениджър, можеш да заявиш приспадане на фактура чрез депозит чрез Бизнес портала или на *88.
Виж стъпките по-долу.

Slide 1 of 5

Стъпка 1

business-portal105

Влез в Бизнес портала и от страничното меню натисни "Услуги".

Стъпка 2

business-portal106

Натисни "Управлявай" срещу желания мобилен номер.

Стъпка 3

business-portal107

На меню "Други услуги" натисни "Управлявай".

Стъпка 4

business-portal108

Натисни "Заявка за други услуги".

Стъпка 5

business-portal109

В поле "Забележка" попълни в свободен текст желаното.
Ако се отнася за повече номера, можеш да прикачиш excel файл със списък на желаните промени и услуги.
Когато си готов, натисни "Изпрати заявка".

1

Смятат отговора за полезен

Не намираш това, което търсиш?