Търсене
A1 logo

Договорни условия

Сключване на нов договор

В тази секция може да намериш информация за условията при сключване на нов договор, промяна на тарифен план и при прекратяване на договорните отношения.

Договор за мобилни услуги
Договор за мобилни услугиzoom-trigger
Договор за фиксирани услуги
Договор за фиксирани услугиzoom-trigger

Можеш да сключиш договор за услуги с А1 в:

  • Магазин на А1
  • Свържи се с наш консултант посредством А1 видео магазин и той ще ти помогне да завършиш поръчката си. Всеки делничен ден oт 09:00 до 20:00 часа, събота и неделя от 10:00 до 18:00 часа. За целта е нужно само да имаш работещ микрофон и слушалки. Видео-връзката е еднопосочна, така че ти ще виждаш нашите консултанти, но те няма да могат да виждат теб.
  • Чрез връзка със сътрудник продажби на *88 или ни пишете в чата долу в десния ъгъл;
  • Ако си сключил нов договор или си преподписал тарифния си план след 16.03.2021 г., към комплекта с документи ще получиш резюме на договора. Това е допълнително приложение, което включва кратка и основна информация за избраната от теб оферта:

  • Параметри на тарифния план;
  • Информация за цените;
  • Скорост на интернет услугата, когато офертата включва такава;
  • Срок на договора, условия за подновяване и прекратяване;
  • Не включва всички допълнителни услуги /ТВ пакети/ допълнителни приемници, активирани допълнително към тарифния план.

  • Мобилни услуги

    Договор за мобилна услуга може да сключи всеки клиент, който желае да получи нов номер от А1 или да пренесе съществуващ от друг оператор. Винаги може да избереш да преминеш от предплатена услуга към А1 абонамент.

    След подписване на договор за нова мобилна услуга от А1:

  • Договорът влиза в сила веднага, след като е разписан документ „Заявление за незабавно действие“ (приложението е част от всеки договор).
  • Договорът влиза в сила след 7 дни, в случай че не е подписано „Заявление за незабавно действие“, което се намира в края на договора
  • Мобилната услугата се активира веднага след влизане в сила на подписания договор, когато е сключен в офис на А1 и до 48 часа, когато е сключен, чрез доставка от куриер.
  • Във всеки офис на А1 се извършва дигитално разписване, а копие на договора се получава на посочен имейл адрес.
  • Ако желаеш да добавиш нова услуга, можеш да избереш дали да излиза на една фактура с настоящия ти абонамент или отделно. Ако решиш да са на две отделни фактури, е необходимо да заплатиш еднократна такса от 12.00 лв. с ДДС.
  • Забележка: При изпратен и подписан договор с куриер, в рамките на 14 календарни дни от датата на подписване, може да се направи отказ, без да се дължи неустойка по разтрогването му.

    Според избрания от теб тарифен план, всеки месец на определена отчетна дата, номерът получава отстъпките посочени в договора.

    Фиксирани услуги

    Договор за домашен интернет и/или телевизия може да сключи всеки клиент, който желае да получи фиксирана услуга от А1. Услугата се монтира от наш екип, който я тества преди да си тръгне, за да е сигурен, че е коректно активирана на адреса.

    През електронния ни магазин можеш да заявиш и експресна инсталация до 24 часа – документите се носят от техниците, които ще направят и оглед на дома, за да ти предложат различни варианти за достъп на технологията. Услугата започва да се таксува след монтаж и вече доставен сигнал до адреса.

    След подписване на договор за нова фиксирана услуга от А1:

  • Подписан договор в магазин на А1 или изпратен договор с куриер за фиксирана услуга, влиза в сила само след успешна инсталация.
  • Договорът влиза в сила веднага след успешна инсталация, когато е разписан документ „Заявление за незабавно действие“ (приложението е част към всеки договор).
  • Договорът влиза в сила 7 дни след успешна инсталация, в случай че не е подписано „Заявление за незабавно действие“, което се намира в края на договора.
  • Във всеки офис на А1 се извършва дигитално разписване, а копие на договора се получава на посочен имейл адрес.
  • Ако желаеш да добавиш нова услуга, можеш да избереш дали да излиза на една фактура с настоящия ти абонамент или отделно. Ако решиш да са на две отделни фактури, е необходимо да заплатиш такса от 12.00лв. с ДДС
  • До 24 часа ще получиш обаждане за уговаряне на удобен ден и час за инсталация. Това може да се случи както в делничен, така и в почивен ден.
  • Таксуването на услугата започва да тече след като е инсталирана в твоя дом и можеш да я използваш.
  • Забележка: При изпратен и подписан договор с куриер, в рамките на 14 календарни дни от датата на подписване, може да се направи отказ, без да се дължи неустойка по разтрогването му.

    А1 предлага различни технологии, за да ти достави услуга независимо от адреса ти. Можеш да провериш най-добрата техническа възможност за твоя дом тук.

    Общи договорни условия

    Всички общи договорни условия и правила на А1 България можеш да намериш тук.

    Устройство на лизинг

    Всеки нов клиент има възможност да закупи устройство, след положителна кредитна оценка. Тя може да бъде заявена в магазин на А1 или през електронния ни магазин. В работни дни отнема до 2 часа.

    Цената на устройството се формира на база договора, който подписваш и неговата месечна такса. Ако кредитната оценка е отрицателна, може да бъде отказано закупуването на устройство. В такъв случай можеш да подадеш нова след три поредни месечни фактури, които са платени в срок. В някои случай трябва да се внесе гаранционна сума (депозит), за да може да се закупи устройството в брой. Тази сума може да бъде използвана за плащане на бъдещи фактури или да ти бъде върната по банков път след заплащане на първите три месечни фактури. За възстановяване на сумата по банков път се попълва заявление в А1 магазин.

    Във фактурата ти има отделна секция, където да следиш вноските по твоя лизинг. Можеш да проверяваш историята на твоите поръчки от електронния магазин на А1 в профила си Моят А1.

    Ако вече имаш закупено устройство на лизинг към даден номер, можеш да провериш общия брой и оставащи вноски по него през: