Търсене
A1 logo

Как можем да ти помогнем?

Тук можеш да намериш отговори на въпроси свързани с услуги, техните настройки, както и за технически затруднения.

Ако не намираш твоя въпрос и неговия отговор или имаш нужда от по-подробна информация за конкретна услуга, под всяка групас въпроси ще намериш бърза връзка, която да те отведе до конкретната секция.

FAQ Invoices
Фактури
FAQ Roaming
Роуминг
FAQ Mobile
Мобилни
FAQ Internet
Интернет
FAQ TV
Телевизия

Фактури

Как мога да разбера кои услуги се включват в пакета, който ползвам?

На първа страница на фактурата може да се види какви услуги са включени, както и техните номера.

Какво трябва да заплатя при сключване на нов договор за нова услуга?

Ако сключваш договора в А1 магазин, не се изисква заплащане в момента на неговото подписване. Всички задължения се начисляват в първа фактура. Ако закупуваш устройство в брой или на изплащане, то следва да заплатиш неговата стойност или първоначална вноска.

Ако сключваш договора през електронния ни магазин, не се не се изисква заплащане в момента на неговото подписване при получаване на документите. Всички задължения се начисляват в първа фактура. Ако закупуваш устройство в брой или на изплащане, то следва да заплатиш неговата стойност или първоначална вноска, ако си избрал опция за плащане с карта. В случай, че си избрал наложен платеж, сумата за устройството или първоначална вноска, ако е закупено на изплащане, се плаща на куриера в момента на доставката.

Ако сключваш договора чрез продажба по телефона, не се не се изисква заплащане в момента на неговото подписване при получаване на документите. Всички задължения се начисляват в първа фактура. Ако закупуваш устройство в брой или на изплащане, то следва да заплатиш неговата стойност или първоначална вноска в срок от 14 дни от датата на сключване на договора.

Къде мога да проверя детайлната си разпечатка?

Проверката на детайлната разпечатка можеш да направиш по следния начин:

  • Къде мога да проверя колко вноски ми остават за устройството, което изплащам?

    При закупено устройство, на изплащане всеки месец в твоята фактура ще бъде включена вноска до неговото изплащане.

    Може да проверяваш за оставащи вноски и детайли за закупено устройство на изплащане през:

  • Днес получих SMS известие, че имам излязла фактура. До кога трябва да направя плащане?

    Срокът за заплащане на фактурата е 15 дни след издаването ѝ.

    Роуминг

    Ще ми бъде ли спрян номера, ако надвиша крединия лимит?

    Кредитният лимит е възможност, която А1 предоставя за ползване на услуги до определена месечна стойност. Спирането на номера при достигането й обаче не е гарантирано, тъй като данните за гласови повиквания и SMS, на база на които се извършва тарифирането в роуминг, А1 получава от роуминг партньорите си със закъснение. При достигане на 75% и 100% от кредитния лимит ще бъде получен информационен SMS. След надвишаването му, номерът се спира и не е възможно свързването към мобилен оператор. За да се активира отново, е необходимо да се увеличи лимита. За разлика от кредитния лимит, при достигане на лимита за мобилен интернет в роуминг А1 ще ограничи услугата мобилен интернет в роуминг.

    Ще ми бъде ли спрян номерът, ако надвиша лимита за пренос на данни в роуминг?

    При достигане на 80% и 100% от лимита за пренос на данни в роуминг, ще бъде получен SMS. При надвишаването му, ще бъде ограничен достъпа до интернет, докато не бъде увеличен лимитът за пренос на данни.

    Намирам се в чужбина и мога да избирам само номера на съответната държава. Каква е причината?

    Възможно е да е направена забрана за изходящи международни повиквания. Това може да се провери с избиране на кратка парола *#331#. и При налична забрана, тя може да се премахне с парола #331*0000#.

    Мога ли да добавя допълнителен пакет MB мобилен интернет, при нарушаване на политиката за справедливо ползване?

    Когато е нарушена политиката за справедливо ползване и има приложена надценка, не може да се добави допълнителен пакет за мобилен интернет. Може да се премине към налична Wi-Fi връзка на съответното мобилно устройство.

    Когато имам допълнително включен роуминг пакет към основния роуминг план, кои условия ще ползвам приоритетно?

    Ако в основния тарифен план има включена отстъпка за роуминг и тя е валидна за страната на пребиваване, то тя се ползва с приоритет. При активен допълнителен пакет, той става валиден след изчерпване на отстъпките по тарифен план. Ако се изразходи някоя от отстъпките в пакета, таксуването е спрямо условията на основния роуминг план.

    Ако в основния тарифен план няма отстъпки за роуминг, с приоритет действа допълнителният пакет. Ако се изразходи някоя от отстъпките в пакета, таксуването е спрямо условията на основния роуминг план.

    Мобилни

    Какво е eSIM?

    еSIM е вградена карта в устройството. Активирането й става със сканирането на специален баркод, който се предоставя в офис на A1. При това действие, в устройството се зарежда специален профил, който на свой ред осигурява възможност за връзка с мрежата.

    Каква е големината на SIM картите, които се предоставят в момента?

    Самата пластика на SIM картите представлява Нано чип с два допълнителни адаптера, така че да заеме големината на Микро и стандартна SIM карта.

    Мога ли да добавя допълнителни минути за разговори, ако ползвам предплатена карта?

    Да, възможно е да се закупи допълнителен пакет за минути през Моят А1 в А1.bg и мобилното приложение от бутон +Минути (Добави минути) или през USSD меню(*123#) опция 1: Допълнителни пакети.

    Как мога да променя своя предплатен план?

    През автоматичното меню на 123 или *88 има възможност да се провери какъв е текущият тарифен план и, при желание, да се промени. За промяна, в зависимост от това какъв е текущият, ще чуеш само възможните тарифни планове, към които ще можеш да преминеш.

    Защо при избиране от домашния телефон се включва автоматичен глас, че напускам домашната зона?

    Домашният телефон трябва да се използва само на адреса, който е записан в договора. Ако си преместил устройството на различен адрес, изключи апарата и го върни на адреса за ползване на услугата.

    Интернет

    Ако моята мобилна услуга е спирана за неплатена фактура, след като заплатя просрочените задължения, необходимо ли е да направя нещо допълнително, за да мога да използвам мобилен интернет?

    След спиране на услугата и повторното и включване е необходимо да се рестартира (изключи и включи отново) мобилното устройство, за да се възобнови достъпа до интернет.

    Мога ли да преместя Net Box на друг адрес?

    Да, Net Box услугата може да бъде ползвана на различни адреси и няма ограничение за броя смени.

    Как мога да сменя адреса, на който използвам услугата домашен интернет?

    Всеки абонат на А1 при необходимост има възможност да смени адреса на използване на услугата си. Смяната на адрес може да бъде заявена във всеки един наш офис. За смяната на адреса абоната заплаща 19,99лв. в следваща издадена фактура. Необходимо е да преместиш предоставените от компанията устройства на новия адрес.

    Заплащам ли за техническо посещение на домашен интернет?

    При техническо посещение не се за заплаща такса във всички случаи, в които има затруднение с предоставената услуга до адреса или с предоставеното оборудване. При желание за допълнително съдействие на адреса – настройки, повторно окабеляване, преместване на устройство, инсталация на устройство на клиента, посещение за подмяна на повредено оборудване по вина на клиента се заплаща такса 19,99лв.

    Колко време отнема инсталирането на нова услуга домашен интернет?

    Фиксираните услуги се инсталират в рамките на до 72 часа от момента на подписване на договора.

    Телевизия

    Как да проверя какви канали са включени в моя план?

    При подписване на договор в предоставените документи е включен списък с наличните канали, спрямо избрания абонаментен план. Броят на всички налични канали спрямо основния абонаментен план, може да бъде открит и тук

    Как да добавя допълнителни канали?

    Чрез добавяне на допълнителен пакет във всеки А1 магазин, при връзка с оператор на +35988123 или през декодера. Всички предлагани пакети можеш да откриеш тук.

    Как да заявя допълнителен декодер?
    Допълнителен приемник може да бъде заявен във всеки А1 магазин или при връзка с оператор на +35988123. До 24 часа след подписване на документите за него, ще бъде получено обаждане за уговорка за инсталация.
    Къде мога да сменя дистанционното на декодера?

    Ново дистанционно може да се получи във всеки един магазин на A1 на цена 9,99 лв. или през уеб сайта на www.a1.bg > аксесоари > други.

    Мога ли да гледам цифрова телевизия без декодер?

    Не, използваната услуга може да бъде използвана само посредством декодер.