Фактури
Роуминг
Мобилни
Интернет
Телевизия
Моят А1
Полезно
Чести въпроси
Новини
В случай, че си забравил имейла си и/или нямаш достъп до него, е необходимо да направиш нова регистрация с друг имейл адрес.
Избери как ползваш Моят А1
Стъпка 1
От началния екран на приложението Моят А1 натисни "Забравена?".
Стъпка 2
Въведи имейл адреса си, с който си се регистрирал, и натисни бутона "Изпрати".
Стъпка 3
На имейла от профила ти ще получиш линк за създаване на нова парола.
Стъпка 4
Отвори получения имейл от А1 и натисни бутона "Нова парола".
Стъпка 5
Въведи нова парола в полето, спазвайки описаните изисквания, и натисни "Продължи".
Стъпка 6
Можеш да влезеш в Моят А1 с новата ти парола от бутона "Влез в Моят А1".
Полезна ли ти беше тази информация?
Регистрация в Моят А1
Управлявай своята Wi-Fi мрежа
Електронно подписване на договор чрез Моят А1
Управление на код за сигурност
Добавяне на услуги в Моят А1
Как да платя фактурата си?