Благодарим ти, че избра устройство от А1 България. За да гарантираме пълноценното и безпроблемно използване на твоето устройството, А1 България осигурява 2 години пълна гаранция при проява на фабричен дефект в гаранционния срок.
При предоставяне на устройство за ремонт, ще получиш индивидуален номер и парола чрез SMS, с които можеш да проверяваш статуса на сервизната поръчка по всяко време в мобилното приложение Моят А1 или на нашия сайт тук.
Срокът за изпълнение на ремонтните дейности е 30 календарни дни. Моля да се запознаеш подробно с пълните гаранционни условия, описани на гърба на гаранционната карта. Гаранцията не се отнася за приложените в търговския комплект аксесоари, в това число: зарядно устройство, акумулаторна батерия (дълготрайността на батерията и нейните характеристики зависят изцяло от спазването на правилата за експлоатация, описани в ръководството за потребителя към устройството). Гаранцията не важи в случай на:
В такива случаи ремонтът е за сметка на клиента.
Ето и няколко полезни съвета, които да предприемеш преди да оставиш твоето устройство за диагностика и ремонт:
Клиентите, които използват Apple устройства е нужно задължително да изключат функцията Find My iPhone (FMI). Ето как става това:
Изключване от самото устройство
Изключване от страницата на iCloud
От друго устройство (компютър, таблет, телефон) се отваря www.icloud.com
Ако има затруднение с паролата за Apple ID, може да се заяви нова. За целта се отива на http://appleid.apple.com, откъдето се избира опция “Forgot Apple ID or password”. На посочен e-mail адрес ще се получи линк за промяна на паролата. Ако има затруднение и с Apple ID и с паролата, е нужно да се свържеш директно с Apple, от където да изключат функцията Find My iPhone.
За да спестим твоето време и да те улесним максимално, на разположение е информация за най-често срещани проблеми и какво може да се направи без намесата на сервиз:
За Apple устройства: www.support.apple.com/bg-bg
За Samsung устройства: www.samsung.com/bg/support
За Huawei устройства: www.consumer.huawei.com/en/support
Ако ремонтираш устройството си извънгаранционно в оторизирания ни партньор срещу заплащане, то гаранцията се възстановява до оставащия първоначален срок. Важи за устройства Apple, Samsung, Huawei, Alcatel, Nokia, Lenovo, Motorola, Sony, ZTE.
Понякога се случва устройството да се счупи или намокри неволно. За такива случаи А1 България предлага Застраховка Моят телефон. Виж повече информация на www.a1.bg/zastrahovka-moyat-telefon.
Приемане на устройство в магазин на А1
При предаване на устройството в магазин на А1 за ремонт се регистрира сервизна поръчка с уникален номер. Правят се снимки на състоянието на устройството и се предоставя протокол за приемане. Можеш да проверяваш статуса на своята сервизната поръчка в мобилно приложение Моят А1 и на A1.bg. След приключване на ремонта ще получиш устройството в офиса на А1, в който е оставено.
Можеш да заявиш ремонт и на адрес: https://www.sservice.bg/remonti?c=11
Сервизиране на телевизор
Рекламация на телевизор се извършва само в оторизираните сервизи на производителя, които са посочени на гаранционната карта.
Имай предвид, че трябва да пазиш своята гаранционна карта. Дубликат на гаранционна карта за телевизор, не се издава.