Търсене
A1 logo

Сервизно обслужване

Процес на сервизиране

Благодарим ти, че избра устройство от А1 България. За да гарантираме пълноценното и безпроблемно използване на твоето устройството, А1 България осигурява 2 години пълна гаранция при проява на фабричен дефект в гаранционния срок.

При предоставяне на устройство за ремонт, ще получиш индивидуален номер и парола чрез SMS, с които можеш да проверяваш статуса на сервизната поръчка по всяко време в мобилното приложение Моят А1 или на нашия сайт тук.

Срокът за изпълнение на ремонтните дейности е 30 календарни дни. Моля да се запознаеш подробно с пълните гаранционни условия, описани на гърба на гаранционната карта. Гаранцията не се отнася за приложените в търговския комплект аксесоари, в това число: зарядно устройство, акумулаторна батерия (дълготрайността на батерията и нейните характеристики зависят изцяло от спазването на правилата за експлоатация, описани в ръководството за потребителя към устройството). Гаранцията не важи в случай на:

  • Повреди, причинени от неправилна употреба, изпускане, удар, проникване на влага, намокряне, неправилно съхранение;
  • Вследствие на природни бедствия (гръмотевици, наводнения, пожар), както и други външни въздействия;
  • При опит за ремонт от неоторизирани лица или фирми;
  • Повредени или липсващи обозначителни стикери;
  • Зареждане със зарядни устройства, различни от посочените от фирмата производител.
  • В такива случаи ремонтът е за сметка на клиента.

    Полезни съвети

    Ето и няколко полезни съвета, които да предприемеш преди да оставиш твоето устройство за диагностика и ремонт:

  • Нужни са следните документи: гаранционна карта и финансов документ, доказващ покупката – касов бон или фактура;
  • Добре е да се премахнат всички пароли и акаунти, схеми за заключване и други защити, ако има такива, за да може сервизният инженер да извърши първоначалната диагностика;
  • За сервиз се предоставя само устройството. Не е нужно то да е придружено със зарядното устройство, освен ако проблемът не е свързан с него. Останалите аксесоари и кутията също не са нужни;
  • Премахни предварително протектора на дисплея, ако ползваш такъв, в противен случай той ще бъде отстранен в сервиза;
  • SIM карти и карти памет също не са необходими при ремонт, за това не ги предоставяй;
  • В повечето случаи се извършва преинсталиране на софтуер, така че силно препоръчваме цялата информация от устройството да се архивира и съхрани преди предаването;
  • Устройството може да се нулира до фабрични настройки с цел конфиденциалност и е задължително да се изтрие всяка чувствителна, лична информация, като пароли, ключове и други;
  • За времето на гаранционния ремонт може да се ползва оборотно устройство, предоставено от А1 България напълно безплатно и при определени условия, описани подробно в протокола за предаване на оборотно устройство.
  • Клиентите, които използват Apple устройства е нужно задължително да изключат функцията Find My iPhone (FMI). Ето как става това:

    Изключване от самото устройство

  • Устройството трябва да е свързано с интернет чрез мобилни данни или Wi-Fi мрежа
  • Достъпва се меню Settings
  • Влиза се в меню Apple ID
  • Влиза се в меню Apple ID
  • Избира се икона Find My
  • Избира се услуга Find My iPhone
  • Функцията се изключва (позиция OFF)
  • Изисква въвеждане на парола за съответното Apple ID
  • След въвеждане на валидна парола, функцията става неактивна
  • Изключване от страницата на iCloud

  • Устройството трябва да е изключено или да няма достъп до интернет
  • От друго устройство (компютър, таблет, телефон) се отваря www.icloud.com

  • Въвежда се Apple ID и паролата, с които се ползва устройството за ремонт
  • Избира се функцията Find My iPhone
  • Oт меню All Devices се посочва съответното устройство
  • След името му се появява символ за премахване
  • Избира се Remove и функцията става неактивна
  • Ако има затруднение с паролата за Apple ID, може да се заяви нова. За целта се отива на http://appleid.apple.com, откъдето се избира опция “Forgot Apple ID or password”. На посочен e-mail адрес ще се получи линк за промяна на паролата. Ако има затруднение и с Apple ID и с паролата, е нужно да се свържеш директно с Apple, от където да изключат функцията Find My iPhone.

    За да спестим твоето време и да те улесним максимално, на разположение е информация за най-често срещани проблеми и какво може да се направи без намесата на сервиз:

  • За Apple устройства: www.support.apple.com/bg-bg

  • За Samsung устройства: www.samsung.com/bg/support

  • За Huawei устройства: www.consumer.huawei.com/en/support

  • Ако ремонтираш устройството си извънгаранционно в оторизирания ни партньор срещу заплащане, то гаранцията се възстановява до оставащия първоначален срок. Важи за устройства Apple, Samsung, Huawei, Alcatel, Nokia, Lenovo, Motorola, Sony, ZTE.

    Понякога се случва устройството да се счупи или намокри неволно. За такива случаи А1 България предлага Застраховка Моят телефон. Виж повече информация на www.a1.bg/zastrahovka-moyat-telefon.

    Приемане на устройство в магазин на А1

    При предаване на устройството в магазин на А1 за ремонт се регистрира сервизна поръчка с уникален номер. Правят се снимки на състоянието на устройството и се предоставя протокол за приемане. Можеш да проверяваш статуса на своята сервизната поръчка в мобилно приложение Моят А1 и на A1.bg. След приключване на ремонта ще получиш устройството в офиса на А1, в който е оставено.

    Приемане на устройство в сервиза на Булграм

    Оставяне на устройство на място в сервиза на Булграм

    Можеш да оставиш своето устройството и директно в сервиза на Булграм на адрес гр. София, бул. „Христо Ботев“ № 80.

    След приемането на устройството се предоставя номер на сервизна поръчка, статуса, на която можеш да проверяваш на телефон: *2230 или на https://www.bulgram.net.

    След приключване на ремонта, устройството се получава от сервиза Булграм.

    *2230 - работно време - от 08:30 до 19:00 в работни дни. Номерът може да се избира от всички мобилни и фиксирани мрежи, таксуването е според условията на тарифният план.

    Подаване на заявка по телефон към Булграм на номер *2230

    Можеш да подадеш заявка за сервизно обслужване на устройство, като се свържеш директно по телефон с партньора на А1 България за сервизни и логистични услуги Булграм на кратък номер *2230 .

    За регистриране на сервизна поръчка по телефон, е необходимо да предоставиш информация за устройството – тип на устройството, марка и модел, IMEI, дата на закупуване и други данни.

    При потвърждение, на посочен от теб адрес, ще бъде изпратен куриер за наша сметка за приемане на устройството и изпращането му към сервиз. След изпълнение на сервизната поръчка, ще получиш устройството отново чрез куриер.

    Имай предвид, че на куриера следва да предоставиш устройството, придружено задължително от следните документи: гаранционна карта и финансов документ, доказващ покупката – касов бон или фактура.

    Сервизиране на телевизор

    Рекламация на телевизор се извършва само в оторизираните сервизи на производителя, които са посочени на гаранционната карта.

    Имай предвид, че трябва да пазиш своята гаранционна карта. Дубликат на гаранционна карта за телевизор, не се издава.

    Застраховка Моят телефон - Вземи си спокойствие
    Виж повече
    Xplore TV GO - Гледаш навсякъде и в движение
    Виж повече
    е-просвета - Направи ученето забавно за твоето дете!
    Виж повече
    eSIM - Два номера в любимия ти смартфон
    Виж повече