Търсене
A1 logo

Информация за доставка на договори, сключени по телефона

Заявяване на поръчка за фиксирана услуга

Пазаруването от разстояние спестява време, което губиш в обикаляне по магазините и за подготвянето на документите по договора. Преподписването на договор или покупка на нова услуга или продукт може да стане много по-бързо и лесно.
Всичко, което трябва да направиш, е да се свържеш с нашите професионалисти от отдел Продажби на *88 / опция 2 и получаваш удобството и гъвкавостта на пазаруването от разстояние:
  • Времето за доставка е сведено до минимум. Имаш възможност за доставка до входната врата на апартамента, до работното място или до офис на куриера.
  • Можеш да определиш подходящ ден за доставка спрямо личния ти график. До 2 работни дни ще получиш SMS с възможност за избор за ден и час или ще получиш обаждане от колега за уговорка за инсталация.
  • Имаш възможността за отказ в 14-дневен срок и достатъчно време да се запознаеш с условията по договора.
  • Екипът на А1 е готов да ти съдейства с изготвянето на твоята поръчка. Свържи се с колега от екип Продажби на *88 / опция 2. Ще получиш професионална консултация при избор на ново устройство или тарифен план.

    Ако вече си се възползвал от сключване на договор от разстояние:

    За договора:

  • Новият договор влиза в сила до 24 часа след доставката, ако няма промяна в технологията на услугите, които ползваш.
  • Ако се налага посещение на технически екип, промяната на тарифния план влиза в сила след инсталацията.
  • В първата фактура след промяна на абонаментен план се включват следните такси виж видео:

  • Частична такса по новия абонаментен план, която е за периода от датата на преподписване до датата на зануляване. За този период се възстановява (връща) предплатената такса по условията на стария договор под формата на отстъпка.
  • Такса в пълен размер по новия абонаментен план, която се предплаща за следващия отчетен период.
  • Ако е заявена активация на допълнителен пакет, в следваща фактура ще имаш две такси – частична и пълна такса.
  • Ако е заявена активация на допълнителен приемник, в следваща фактура ще имаш две такси – частична и пълна такса. Ще има начислена и инсталационна такса за допълнителен приемник в размер на 19,99 лв. с ДДС.
  • Ако е договорено да се направи разделяне на фактурите, е дължима такса 12лв., която се заплаща в първата фактура след преподписването.
  • Имаш право на отказ в рамките на 14 календарни дни.
  • За доставката:

  • Срокът за доставка е от 2 до 5 работни дни.
  • Титулярят трябва да приеме лично пратката и да се идентифицира с лична карта.
  • Предоставят се две копия на договора за подпис - едно остава при титуляря, другото е за А1. На договора е отбелязано къде трябва да се разпишеш.
  • На куриера не се заплаща нищо при доставката.
  • Имаш право на отказ в рамките на 14 календарни дни.
  • *Важно е да знаеш, че при нова услуга или надграждане на съществуваща услуга:
  • Договорът се предоставя от технически екип при посещение за инсталация;
  • Титулярят трябва лично да присъства на адреса в деня на инсталация;
  • Имаш право на отказ в рамките на 14 календарни дни.
  • Ние, от A1 България ЕАД, с адрес на управление ул. Кукуш 1, ще изготвим всички необходими документи и ще ти ги доставим на посочения от теб адрес. Ще те помолим да предоставиш на куриера личната си карта (за удостоверяване на самоличността) и да подпишеш документите - има едно копие за теб и едно за нас. След като получиш пратката, имаш право да се откажеш в рамките на 14 календарни дни от датата на подписване на документите.