Заявяване на поръчка за фиксирана услуга
Пазаруването от разстояние спестява време, което губиш в обикаляне по магазините и за подготвянето на документите по договора. Преподписването на договор или покупка на нова услуга или продукт може да стане много по-бързо и лесно.
Всичко, което трябва да направиш, е да се свържеш с нашите професионалисти от отдел Продажби на *88 / опция 2 и получаваш удобството и гъвкавостта на пазаруването от разстояние:
Времето за доставка е сведено до минимум. Имаш възможност за доставка до входната врата на апартамента, до работното място или до офис на куриера.
Можеш да определиш подходящ ден за доставка спрямо личния ти график. До 2 работни дни ще получиш SMS с възможност за избор за ден и час или ще получиш обаждане от колега за уговорка за инсталация.
Имаш възможността за отказ в 14-дневен срок и достатъчно време да се запознаеш с условията по договора.
Екипът на А1 е готов да ти съдейства с изготвянето на твоята поръчка. Свържи се с колега от екип Продажби на *88 / опция 2. Ще получиш професионална консултация при избор на ново устройство или тарифен план.
Ако вече си се възползвал от сключване на договор от разстояние:
Новият договор влиза в сила до 24 часа след доставката, ако няма промяна в технологията на услугите, които ползваш.
Ако се налага посещение на технически екип, промяната на тарифния план влиза в сила след инсталацията.
В първата фактура след промяна на абонаментен план се включват следните такси виж видео:
Частична такса по новия абонаментен план, която е за периода от датата на преподписване до датата на зануляване. За този период се възстановява (връща) предплатената такса по условията на стария договор под формата на отстъпка.
Такса в пълен размер по новия абонаментен план, която се предплаща за следващия отчетен период.
Ако е заявена активация на допълнителен пакет, в следваща фактура ще имаш две такси – частична и пълна такса.
Ако е заявена активация на допълнителен приемник, в следваща фактура ще имаш две такси – частична и пълна такса. Ще има начислена и инсталационна такса за допълнителен приемник в размер на 19,99 лв. с ДДС.
Ако е договорено да се направи разделяне на фактурите, е дължима такса 12лв., която се заплаща в първата фактура след преподписването.
Имаш право на отказ в рамките на 14 календарни дни.
Срокът за доставка е от 2 до 5 работни дни.
Титулярят трябва да приеме лично пратката и да се идентифицира с лична карта.
Предоставят се две копия на договора за подпис - едно остава при титуляря, другото е за А1. На договора е отбелязано къде трябва да се разпишеш.
На куриера не се заплаща нищо при доставката.
Имаш право на отказ в рамките на 14 календарни дни.
*Важно е да знаеш, че при нова услуга или надграждане на съществуваща услуга:
Договорът се предоставя от технически екип при посещение за инсталация;
Титулярят трябва лично да присъства на адреса в деня на инсталация;
Имаш право на отказ в рамките на 14 календарни дни.
Ние, от A1 България ЕАД, с адрес на управление ул. Кукуш 1, ще изготвим всички необходими документи и ще ти ги доставим на посочения от теб адрес. Ще те помолим да предоставиш на куриера личната си карта (за удостоверяване на самоличността) и да подпишеш документите - има едно копие за теб и едно за нас. След като получиш пратката, имаш право да се откажеш в рамките на 14 календарни дни от датата на подписване на документите.